AndroidHealthClinic

Forum Competitie 2019, Challenge n°1: Savickas press

Bij gelijkstand:


  • Totaal stemmers
    34
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Dat lijkt me geen goed plan haha.
Waar blijft jouw poging?:)

Ben even goed bezig met mijn bench schema en nu in de zware piekfase. Train nooit apart de schouders want past niet in mijn schema, beetje zoals vele strongman juist nooit benchen.

Zal de laatste week een eerste en meteen laatste poging filmen. Met bw bench had ik 33x dus lijkt me de 30x wel mogelijk met half bw met deze oefening. Maar het zal vast tegen vallen :D
 
Damn sterk man
 
Bruut Rock!
Vooraf dacht ik dat dit echt een challenge voor lichtgewichten zou zijn maar na het zien van dit soort pogingen voel ik me behoorlijk zwak.
 
Met mijn schamele 63Kg en daarmee een verplichting van 32.5 te pressen voor deze competitie dacht ik ook wel een heeeeeel klein kansje te maken, maar die hoop is wel vervlogen, en als ik dan de pogingen van gewichten van 50Kg en meer zie voel ik me best een stumper :roflol:
 
Met mijn schamele 63Kg en daarmee een verplichting van 32.5 te pressen voor deze competitie dacht ik ook wel een heeeeeel klein kansje te maken, maar die hoop is wel vervlogen, en als ik dan de pogingen van gewichten van 50Kg en meer zie voel ik me best een stumper :roflol:
Misschien geen podiumplaats bij deze maar je kunt wel wat punten verzamelen en meenemen naar de volgende ronde...
 
Misschien geen podiumplaats bij deze maar je kunt wel wat punten verzamelen en meenemen naar de volgende ronde...

Ik ga deze maand ook absoluut nog een poging wagen. Vond het best leuk om een keer mee te doen (ook al werd mijn eerste inzending afgekeurd :p )
 
Trots 15 aanmeldingen
 
Heb een poging gedaan @ 10 reps, maar benen blijven niet op de grond ivm korte ham's.
Zal deze week nog nieuwe poging doen en uploaden.
 
Heb een poging gedaan @ 10 reps, maar benen blijven niet op de grond ivm korte ham's.
Zal deze week nog nieuwe poging doen en uploaden.

Gisteren poging gedaan, in positie komen lukt al niet met benen recht + recht rug. Benen recht + rug recht = hoek van 120-130 graden ipv ongeveer 90 zeg maar. Benen zit een beste kromming in als ik rug enigzins recht wil houden. Volgende challenge dan maar.
 
Net nog een poging gedaan. 19 reps met 30 sec over maar ik had net een 1 rm @10 gezeg en ik was op na 19 reps.
 
:popcorn:
 
Back
Naar boven