AndroidHealthClinic

Aankondiging Forumgame 10: The war between two ideologies

En jij wilt iemand ophangen om dezelfde redenering als ik had voor jorgy. Ik snap waarom je denkt wat je denkt. Ik zeg alleen dat het een voorbarige conclusie is want als we endgame kijken zijn de meeste hints als het al hints waren fout geïnterpreteerd.

Heeft iemand die stemmen al nageteld van dag 1 ivm leugenaar etc?

Oh en ik heb op dag 1 nog wat witte letters gevonden. Het getal "1335".

heeft denk ik met dat briefje te maken. maar hoe?. ik zal me detective kunsten eens los laten :D

• Topic Starter Topic Starter
Stemmen worden geteld

---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 20:29 ----------

Weer een gelijk in stemmen :roflol:

Haha nou als er weer een burger uit gaat is de burgermeester iig corrupt.

pff alweer gelijk, hopen dat rob er niet uit ligt

wat betrefthet nummer 1335. skyrock heeft nu 1337posts misschien op het moment van het verhaal 1335?

Klopt biobeast voor zover ik weet iig.

wat betrefthet nummer 1335. skyrock heeft nu 1337posts misschien op het moment van het verhaal 1335?

nee had vandaag alleen al 4 posts ofzo.
op 13 october was er ook nog geen post 35 dus dat kan ook niet.
13:35 op de dag van het verhaal was er geen post.

Laatst bewerkt:
Het is inmiddels al weer dag 2 & het gaat goed met de bewoners van Venetië.

Ze hebben totaal geen zorgen en doen alsof het allemaal geen moer uit maakt wat er gebeurt, zolang zij degene maar niet zijn die ter dood veroordeeld worden.
Er begint een stemming en Rob P word al snel genoemd..
“Ja het is Rob P” zegt Thielen… “Ik ga met je mee” zegt Jaap Ja.
“Waarom dan? Vraagt Rob G?”
“Ik heb gehoord dat ie lachte toen het kleine meisje weggesleept werd”…. Dat dit gezegd werd door een paar labiele inwoners maakt ze niet uit. Zij waren tenminste niet degene die in twijfel getrokken werden.

Dan komt er een man naar voren en vertelt zijn verhaal, de man in kwestie slaat daarmee volledig de spijker op de kop. “Als je niks te verbergen hebt, ga ja af op feiten. Je volgt de aanwijzingen, verbind die met eventueel afwijkend gedrag en vorm zo je conclusies. Templars daarentegen zullen nooit gebruik maken van feiten, die feiten wijzen immers naar hunzelf. Psychologie is voor hun de key.”

ToyStory2Wallpaper3800.jpg

Zoek de gelijkenissen en u zult een burger vinden
Een paar inwoners beginnen te lachen “Feiten? Daar hebben wij helemaal geen tijd voor. Echte bazen durven risico’s te nemen. Gewoon willekeurig stemmen geeft de grootste kans op overleving”
Bij sommige laat de verlichting duidelijk op zich wachten.

De stemming begint weer en uiteindelijk is het 5 tegen 5. 5 stemmen voor IMBA en 5 stemmen voor Rob P. En wederom zal de burgemeester beslissen. De burgemeester denkt heel even en knikt
“Ik ben eruit.
Rob P zal vermoord worden”

Er klinkt gejuich maar Rob P barst in huilen uit.
“Jullie moeten onderzoeken verdomme! Onderzoek de moorden, volg de aanwijzingen en kom zo tot een conclusie. Voor mij is het te laat, maar dat hoeft voor jullie niet zo te zijn”.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Rob P is dood, hij is burger.

Het is Nacht tot 10.00

Ik verwacht een pm van de Unknown Leader, Heks, Jager & eventueel het meisje.

De Assassin zal morgen mogen toeslaan.

We staan er niet echt goed voor met 3burgers dood.

Zoek de gelijkenissen en u zult een burger vinden

De ogen van die dingen? 3ogen... 3 O... Jimbooo??

pff morgen thielen eraan

burgemeester is waarschijnlijk corrupt

Ik vind Sid overigens vrij stil tegenover vorige potjes terwijl hij normaal wel goede input geeft.

Klopt, ben met nogal veel weerwolf spelletjes tegelijkertijd bezig waardoor ik een iets mindere focus heb op dit potje.
Is trouwens wel een lame aanzet om me te beginnen te verdenken.

---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 20:54 ----------

Haha nou als er weer een burger uit gaat is de burgermeester iig corrupt.

Rob G, die conclusie is kort door de bocht. Misschien had de burgemeester wel twee maal de keuze tussen twee burgers...

ff paar pagina's terug gegaan en ff gekeken wie er allemaal op Rob P stemde.:
Thielen
jaap ja
suicide sid
biobeast
orgineel

Laatst bewerkt:
Godver, er was iemand paar pages terug en die had t over psychologie enzo en.die slaat volgens het verhaal de spijker op zijn kop. Spaceman? Wie verdacht.hij?

ff paar pagina's terug gegaan en ff gekeken wie er allemaal op Rob P stemde.:
Thielen
jaap ja
suicide sid
IMBAatwork
biobeast
orgineel

Dit zijn er 6 en er waren maar 5 stemmen dus iemand zal z'n stem wel hebben veranderd.

Ken je mij de link sturen naar IMBA zn stem op Rob P dan? Ken hem niet vinden namelijk

Ken je mij de link sturen naar IMBA zn stem op Rob P dan? Ken hem niet vinden namelijk

Heb ff gekeken naar de quote maar deze was van gisteren maar was vandaag gequoted waardoor ik dacht dat hij vandaag op rop P stemde. :o foutje van mij, sorry.
Zou het toch kunnen kloppen, dan heb ik 5mensen die op Rob P stemde.

Terug
Naar boven