- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Misschien nog 1 ding: debielen rijmt op Thielen. Kan ook een hint zijn.
Mijn stem blijft staan.
Haha ok
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien nog 1 ding: debielen rijmt op Thielen. Kan ook een hint zijn.
Mijn stem blijft staan.
En jij wilt iemand ophangen om dezelfde redenering als ik had voor jorgy. Ik snap waarom je denkt wat je denkt. Ik zeg alleen dat het een voorbarige conclusie is want als we endgame kijken zijn de meeste hints als het al hints waren fout geïnterpreteerd.
Heeft iemand die stemmen al nageteld van dag 1 ivm leugenaar etc?
Oh en ik heb op dag 1 nog wat witte letters gevonden. Het getal "1335".

Haha nou als er weer een burger uit gaat is de burgermeester iig corrupt.
wat betrefthet nummer 1335. skyrock heeft nu 1337posts misschien op het moment van het verhaal 1335?
Nee komt niet uit en beetje raar om een hint te baseren op iets dat niet constant iswat betrefthet nummer 1335. skyrock heeft nu 1337posts misschien op het moment van het verhaal 1335?
Ja zag later ook dat dit kwa posts niet uitkwam.Klopt biobeast voor zover ik weet iig.
nee had vandaag alleen al 4 posts ofzo.
op 13 october was er ook nog geen post 35 dus dat kan ook niet.
13:35 op de dag van het verhaal was er geen post.
Kan je niet zeggen toch, wij weten amper op wie we moeten stemmen, de burgemeester kent ook geen namen.toch??

Ik vind Sid overigens vrij stil tegenover vorige potjes terwijl hij normaal wel goede input geeft.
Haha nou als er weer een burger uit gaat is de burgermeester iig corrupt.
ff paar pagina's terug gegaan en ff gekeken wie er allemaal op Rob P stemde.:
Thielen
jaap ja
suicide sid
IMBAatwork
biobeast
orgineel
Dit zijn er 6 en er waren maar 5 stemmen dus iemand zal z'n stem wel hebben veranderd.
Ken je mij de link sturen naar IMBA zn stem op Rob P dan? Ken hem niet vinden namelijk
foutje van mij, sorry.