MuscleMeat

Aankondiging Forumgame 10: The war between two ideologies

Ik ga voorlopig voor Rob P puur omdat als dat schijnheilig klopte het nu opeens weer compleet geen aandacht meer aan besteed word en dat dan mogelijk die waarheid kan zijn die we niet willen zien.

Ik doe met je mee Rob P. Ik vindt de mogelijke aanwijzing naar Imbaatwork nog een stuk vager dan die naar Rob P vandaar mijn keuze.

ROB P, omwille van argumenten die ik eerder heb aangehaald.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Echt een goed argument bikers :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
De verhalen staan allemaal in de OP

People desire the truth, yes, but even when they have it they refuse to look. It is unique

Ik doe maar een gokje boys maar kan dit er niet op wijzen dat we zogezegd de waarheid in handen hadden => de stemmen op skyrock maar dan uiteindelijk toch weigeren om hem eruit te stemmen ( weigeren te kijken ) en ipv daarvan op Jorgyboy te stemmen ( it is unique).

Het is maar het eerste wat in mij opkomt , verder kan ik me ook wel vinden in de zin met Rob P en schijnheilig, vooral omdat de vergelijking wordt gemaakt met gekke gezichten trekken. Lachen met een dood meisje is imo een serieuzere clue dan gekke bekken trekken.

People desire the truth, yes, but even when they have it they refuse to look. It is unique

Ik doe maar een gokje boys maar kan dit er niet op wijzen dat we zogezegd de waarheid in handen hadden => de stemmen op skyrock maar dan uiteindelijk toch weigeren om hem eruit te stemmen ( weigeren te kijken ) en ipv daarvan op Jorgyboy te stemmen ( it is unique).

Het is maar het eerste wat in mij opkomt , verder kan ik me ook wel vinden in de zin met Rob P en schijnheilig, vooral omdat de vergelijking wordt gemaakt met gekke gezichten trekken. Lachen met een dood meisje is imo een serieuzere clue dan gekke bekken trekken.

Daar is goed over na gedacht :p.

Daar is goed over na gedacht :p.

Niet echt maar ik heb uit eerdere spelletjes ondervonden dat er vaak hints worden gegeven over de manier waarop we aan het spelen zijn. Het is gewoon het eerste wat in mij opkwam.

+ zoals je aangeeft is er volgens mij weer een easy treintje op Rob P gestart. Maar dat kan evengoed door onwetende burgers gebeuren, heb het bij mijn laatste spelletje als cult zo vaak zien gebeuren.

Niet echt maar ik heb uit eerdere spelletjes ondervonden dat er vaak hints worden gegeven over de manier waarop we aan het spelen zijn. Het is gewoon het eerste wat in mij opkwam.

+ zoals je aangeeft is er volgens mij weer een easy treintje op Rob P gestart. Maar dat kan evengoed door onwetende burgers gebeuren, heb het bij mijn laatste spelletje als cult zo vaak zien gebeuren.

Waarom een treintje van onwetende burgers? Jij vindt het op dit moment safer om op Skyrock te stemmen dan op Rob P? Als je het stemgedrag erbij pakt werd er eerst vooral gestemt op Jorgyboy en daarna pas op Skyrock. Anders hadden er nog wel meer stemmen op Jorgyboy gekomen als Skyrock Templar zou zijn.

Waarom een treintje van onwetende burgers? Jij vindt het op dit moment safer om op Skyrock te stemmen dan op Rob P? Als je het stemgedrag erbij pakt werd er eerst vooral gestemt op Jorgyboy en daarna pas op Skyrock. Anders hadden er nog wel meer stemmen op Jorgyboy gekomen als Skyrock Templar zou zijn.

Ik redeneer vooral volgens die hint. Wat ook als burger veruit het slimste is om te doen. De cults halen enkel drogredenen aan om je van die hints weg te krijgen en gaan het altijd meer psychologisch spelen.

Verder heb ik vermeld dat ik de stemmen op Rob P niet onlogisch vind, alleen gaat het gewoon weer erg gemakkelijk.

Om dat stemgedrag te citeren, jorgyboy was burger, dus dan slaat volgens jouw mijn hint op niets. Wat ook altijd kan natuurlijk. Maar het moet wel ergens op slaan. Ik zie het gewoon als : we hadden de kans om een cult eruit te stemmen maar we verkiezen het om toch maar weer voor de burger te gaan. Het is gewoon een redenering he, ik verplicht echt niemand om ze te volgen, enkel om een beetje mee te redeneren.

Laat ik dan maar een eerste echte stem uitbrengen : Rop P

Dit omdat je inactieve mensen er uit wil stemmen, wat toch het meest naar cult gedrag neigt tot nu toe.
Sry man :)

Deze stem vind ik toch ook weer een beetje verdacht.

Vooralsnog heeft Rob P het voordeel van de twijfel voor mij.

Ik redeneer vooral volgens die hint. Wat ook als burger veruit het slimste is om te doen. De cults halen enkel drogredenen aan om je van die hints weg te krijgen en gaan het altijd meer psychologisch spelen.

Verder heb ik vermeld dat ik de stemmen op Rob P niet onlogisch vind, alleen gaat het gewoon weer erg gemakkelijk.

Om dat stemgedrag te citeren, jorgyboy was burger, dus dan slaat volgens jouw mijn hint op niets. Wat ook altijd kan natuurlijk. Maar het moet wel ergens op slaan. Ik zie het gewoon als : we hadden de kans om een cult eruit te stemmen maar we verkiezen het om toch maar weer voor de burger te gaan. Het is gewoon een redenering he, ik verplicht echt niemand om ze te volgen, enkel om een beetje mee te redeneren.

Ik zeg niet dat je fout zit maar als Skyrock templar zou zijn dan hadden ze het nooit op een gelijkspel laten aankomen al helemaal niet in de eerste stemronde.

is een zin die in het verhaaltje staat na de eerste stemronde. Tis een beetje een rare kromme zin en vandaar waarschijnlijk een aanwijzing. Schijnheilig zijn betekent net doen of je goed bent maar stiekem waarschijnlijk Templar. Ik ben er niet zeker van dat het klopt hoor maar ik heb nog van niemand gehoord dat hij een betere aanwijzing gevonden heeft.

Afgeleid uit het verhaal is dit zinnetje eerder een wild gerucht wat door onwetenden verspreid wordt. Ik moet zeggen dat ik eerder denk dat hij onschuldig is, en dat dit oftewel een culttreintje is (waarom burgers rustig op meehoppen) ofwel een wilde speculatie, waarvan cults dankbaar gebruik maken.

Eerdere argumenten over Thielen vind ik iets steekhoudender, dus vandaar: Thielen

Daarbij denk ik dat het heel waarschijnlijk is dat als Thielen aan de slechte kant staat, het niet de wolf is, maar een gewone cult/templar. De wolf is waarschijnlijker een individu dat zich erg afzijdig houdt. Ik ga het topic nog even goed doorlezen om te kijken wie nu onder de radar doorsluipt.

iemand een tussenstand?

---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 17:57 ----------

Waarom thielen?

Hmm Thielen of Rob dus...
Ik vind Rob op dit moment het meest verdacht oa door het verhaal van Remi.
Dus voorlopig rob p

Hmm Thielen of Rob dus...
Ik vind Rob op dit moment het meest verdacht oa door het verhaal van Remi.
Dus voorlopig rob p

Aangezien ik Thielen niet inschat als Templar gaat mijn stem ook maar naar Rob P
Een stem op een ander heeft toch geen zin

Aangezien ik Thielen niet inschat als Templar gaat mijn stem ook maar naar Rob P
Een stem op een ander heeft toch geen zin

Nee niet echt dus grote kans dat Rob P burger is of dat de cults hoopten dat er meer mee zouden gaan op mij. Achja er is nog tijd natuurlijk.

Ik vind Sid overigens vrij stil tegenover vorige potjes terwijl hij normaal wel goede input geeft.

Mijn stem gaat naar IMBAatwork.

Ik denk dat Rob P onschuldig is.

Nee niet echt dus grote kans dat Rob P burger is of dat de cults hoopten dat er meer mee zouden gaan op mij. Achja er is nog tijd natuurlijk.

Ik vind Sid overigens vrij stil tegenover vorige potjes terwijl hij normaal wel goede input geeft.
Haha, ja rob p ligt er nu toch al uit met zoveel mensen die op hem stemmen. Nu alleen nog je eigen naam zuiveren met deze post en morgen ligt de aandacht op iemand anders. Goed gespeeld cultje.

Haha, ja rob p ligt er nu toch al uit met zoveel mensen die op hem stemmen. Nu alleen nog je eigen naam zuiveren met deze post en morgen ligt de aandacht op iemand anders. Goed gespeeld cultje.

Tegenstem op Thielen is ook weg gegooid nu. IMBA heeft de stem op Rob P geïnitieerd. Hem er uit stemmen geeft nu meer info lijkt me.

Terug
Naar boven