- Waardering
- 882
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind ik ook best maar dan moeten er aardig wat mensen switchen naar hem.
skyrock
Ik ben het eens dat het te snel op Rob P gaat en dat dat best een culttreintje kan zijn maar om dan op IMBA te stemmen die het zou aangestoken hebben vind ik te kort op de bal. Meestal springen de cults er maar later bij.
Ik ga dus bij mijn redenering van de hint blijven, ook al haalt dat niets uit.
Vind IMBA nu verdachter, bovendien speelt hij altijd op deze manier die imo hem niet te pijlen en onduidelijk maakt.
“Het is Rob P, die schijnheil zag ik stiekem lachen toen het lijk van het meisje weggesleept werd" … “Nee het is Skyrock, hij heeft een raar gezicht dus hij moet wel een Templar zijn, die hebben allemaal van die gekke gezichten”
De inwoners weten totaal niet wat ze zeggen, de ene redenering is nog gekker dan de andere, maar uiteindelijk besluiten ze dan toch te stemmen.
Als je hierom op Rob P stemt ben je wel echt een r*tard. Er staat duidelijk dat de inwoners totaal niet weten wat ze zeggen. Ik stem IMBA nu, omdat iedereen beter is om op te stemmen dan Rob P. Liever zie ik Thielen hangen.
Haha, ja rob p ligt er nu toch al uit met zoveel mensen die op hem stemmen. Nu alleen nog je eigen naam zuiveren met deze post en morgen ligt de aandacht op iemand anders. Goed gespeeld cultje.
Wat voor risico neem ik dan? ik hang liever een random persoon dan een onschuldig persoon op. En thielen is naar mijn mening gewoon een cult, zal zo wel ff stukje kopieren uit het verhaal waarom.Waarom neem je zoveel risico om Rob te beschermen?
Snap echt niet waarom je liever thielen wilt hangen!!??
Wat voor risico neem ik dan? ik hang liever een random persoon dan een onschuldig persoon op. En thielen is naar mijn mening gewoon een cult, zal zo wel ff stukje kopieren uit het verhaal waarom.
Met imba heb je teminste nog een redelijkse kans dat het een cult is:
“Het is zonde dat een burger op deze manier aan zijn einde komt, maar iemand moest er geofferd worden om duidelijkheid te geven toch ?” vraagt IMBAatwork.
Is niet duidelijk, zeg alleen dat er een kans is. Rob P stemmen slaat nergens op.Hoezo is dat dan weer zo duidelijk dat het IMBA is want ik verdacht jorgy juist omdat ie op precies zo'n zelfde manier aan het praten was als die "hint" van jou.
Is niet duidelijk, zeg alleen dat er een kans is. Rob P stemmen slaat nergens op.
en dit stukje:
“Nee ik ben het niet!!! Stelletje debielen. Zien jullie dat dan niet, ik word er ingeluisd!.”
waren de laatste woorden van Jorgyboy en de enigste die jorgy erin geluisd kan hebben ben jij, thielen. Met die uitgebreide post waarna iedereen je volgde.
Is niet duidelijk, zeg alleen dat er een kans is. Rob P stemmen slaat nergens op.
en dit stukje:
“Nee ik ben het niet!!! Stelletje debielen. Zien jullie dat dan niet, ik word er ingeluisd!.”
waren de laatste woorden van Jorgyboy en de enigste die jorgy erin geluisd kan hebben ben jij, thielen. Met die uitgebreide post waarna iedereen je volgde.
en dit stukje: