AndroidHealthClinic

Aankondiging Forumgame 10: The war between two ideologies

Mijn stem blijft in iedergeval op Rob P staat, als ik moet switchen naar imba omdat thielen in gevaar komt doe ik dat wel maar een stem op Rob p kan ik nu nog redelijk motiveren, een stem op imba eigenlijk niet en een stem op Thielen al helemaal niet.

Gvd. Ben helemaal naar de klote van een feestje, nog niet geslapen.. En dan tot overmaat van ramp zie ik dat ik vanavond ook mijn dood tegemoet ga. Omdat IMBA de aansteker van dit alles is, is mijn stem:

IMBAatwork

IMBAatwork

skyrock

Ik ben het eens dat het te snel op Rob P gaat en dat dat best een culttreintje kan zijn maar om dan op IMBA te stemmen die het zou aangestoken hebben vind ik te kort op de bal. Meestal springen de cults er maar later bij.

Ik ga dus bij mijn redenering van de hint blijven, ook al haalt dat niets uit.

skyrock

Ik ben het eens dat het te snel op Rob P gaat en dat dat best een culttreintje kan zijn maar om dan op IMBA te stemmen die het zou aangestoken hebben vind ik te kort op de bal. Meestal springen de cults er maar later bij.

Ik ga dus bij mijn redenering van de hint blijven, ook al haalt dat niets uit.

De hint van de witte letters?

Snap niet de switch naar imba in een keer. Waarom willen jullie rob p zo graag behouden?

Vind IMBA nu verdachter, bovendien speelt hij altijd op deze manier die imo hem niet te pijlen en onduidelijk maakt.

Vind IMBA nu verdachter, bovendien speelt hij altijd op deze manier die imo hem niet te pijlen en onduidelijk maakt.

Dus omdat Imba vandaag als eerste op Rob P stemt moet Imba eruit? Terwijl gisteren al meerdere mensen de hint over Rob P oppikte als iets kwaadaardigs. Ik vindt het maar een vreemde bedoeling om op imba te stemmen.

“Het is Rob P, die schijnheil zag ik stiekem lachen toen het lijk van het meisje weggesleept werd" … “Nee het is Skyrock, hij heeft een raar gezicht dus hij moet wel een Templar zijn, die hebben allemaal van die gekke gezichten”
De inwoners weten totaal niet wat ze zeggen, de ene redenering is nog gekker dan de andere, maar uiteindelijk besluiten ze dan toch te stemmen.

Als je hierom op Rob P stemt ben je wel echt een r*tard. Er staat duidelijk dat de inwoners totaal niet weten wat ze zeggen. Ik stem IMBA nu, omdat iedereen beter is om op te stemmen dan Rob P. Liever zie ik Thielen hangen.

“Het is Rob P, die schijnheil zag ik stiekem lachen toen het lijk van het meisje weggesleept werd" … “Nee het is Skyrock, hij heeft een raar gezicht dus hij moet wel een Templar zijn, die hebben allemaal van die gekke gezichten”
De inwoners weten totaal niet wat ze zeggen, de ene redenering is nog gekker dan de andere, maar uiteindelijk besluiten ze dan toch te stemmen.

Als je hierom op Rob P stemt ben je wel echt een r*tard. Er staat duidelijk dat de inwoners totaal niet weten wat ze zeggen. Ik stem IMBA nu, omdat iedereen beter is om op te stemmen dan Rob P. Liever zie ik Thielen hangen.

Waarom neem je zoveel risico om Rob te beschermen?
Snap echt niet waarom je liever thielen wilt hangen!!??

Haha, ja rob p ligt er nu toch al uit met zoveel mensen die op hem stemmen. Nu alleen nog je eigen naam zuiveren met deze post en morgen ligt de aandacht op iemand anders. Goed gespeeld cultje.

Oh nee jimbooo ik ben gewoon realistisch zoals ik elk spelletje (tenzij ik cult was) nog geweest ben en door mijn mening gewoon te posten inclusief redenatie hoop ik dat mijn motivatie's een beetje zichtbaar blijven en anderen daardoor er zelf over gaan nadenken.
Maarja niet iedereen hier is zo "cunning" als zullen we maar zeggen.

Maar jimbooo het is wel goed dat je niemand vertrouwt, houdt je iig scherp.
Maar onthoud dat anderen dat ook doen.

Waarom neem je zoveel risico om Rob te beschermen?
Snap echt niet waarom je liever thielen wilt hangen!!??
Wat voor risico neem ik dan? ik hang liever een random persoon dan een onschuldig persoon op. En thielen is naar mijn mening gewoon een cult, zal zo wel ff stukje kopieren uit het verhaal waarom.

Met imba heb je teminste nog een redelijkse kans dat het een cult is:
“Het is zonde dat een burger op deze manier aan zijn einde komt, maar iemand moest er geofferd worden om duidelijkheid te geven toch ?” vraagt IMBAatwork.

De reden die jimbooo aandraagt is toch overduidelijk?

Wat voor risico neem ik dan? ik hang liever een random persoon dan een onschuldig persoon op. En thielen is naar mijn mening gewoon een cult, zal zo wel ff stukje kopieren uit het verhaal waarom.

Met imba heb je teminste nog een redelijkse kans dat het een cult is:
“Het is zonde dat een burger op deze manier aan zijn einde komt, maar iemand moest er geofferd worden om duidelijkheid te geven toch ?” vraagt IMBAatwork.

Hoezo is dat dan weer zo duidelijk dat het IMBA is want ik verdacht jorgy juist omdat ie op precies zo'n zelfde manier aan het praten was als die "hint" van jou.

Jongens doe wat goeds voor deze stad en stem niet op mij...

Het is duidelijk dat het Rob P iig NIET is, dus ja...

Hoezo is dat dan weer zo duidelijk dat het IMBA is want ik verdacht jorgy juist omdat ie op precies zo'n zelfde manier aan het praten was als die "hint" van jou.
Is niet duidelijk, zeg alleen dat er een kans is. Rob P stemmen slaat nergens op.

en dit stukje:
“Nee ik ben het niet!!! Stelletje debielen. Zien jullie dat dan niet, ik word er ingeluisd!.”

waren de laatste woorden van Jorgyboy en de enigste die jorgy erin geluisd kan hebben ben jij, thielen. Met die uitgebreide post waarna iedereen je volgde.

Is niet duidelijk, zeg alleen dat er een kans is. Rob P stemmen slaat nergens op.

en dit stukje:
“Nee ik ben het niet!!! Stelletje debielen. Zien jullie dat dan niet, ik word er ingeluisd!.”

waren de laatste woorden van Jorgyboy en de enigste die jorgy erin geluisd kan hebben ben jij, thielen. Met die uitgebreide post waarna iedereen je volgde.

Misschien nog 1 ding: debielen rijmt op Thielen. Kan ook een hint zijn.
Mijn stem blijft staan.

en dit stukje:

Begin nu wel te twijfelen aan mijn stem op Rob P, laat hem wel zo staan. Mocht Rob wel een evil rol hebben laat jij jezelf ontzettend in de kaarten kijken

en dit stukje:

En jij wilt iemand ophangen om dezelfde redenering als ik had voor jorgy. Ik snap waarom je denkt wat je denkt. Ik zeg alleen dat het een voorbarige conclusie is want als we endgame kijken zijn de meeste hints als het al hints waren fout geïnterpreteerd.

Heeft iemand die stemmen al nageteld van dag 1 ivm leugenaar etc?

Oh en ik heb op dag 1 nog wat witte letters gevonden. Het getal "1335".

Terug
Naar boven