MuscleMeat

Aankondiging Forumgame 10: The war between two ideologies

Heb ff gekeken naar de quote maar deze was van gisteren maar was vandaag gequoted waardoor ik dacht dat hij vandaag op rop P stemde. :o foutje van mij, sorry.
Zou het toch kunnen kloppen, dan heb ik 5mensen die op Rob P stemde.

Hehe lekker verwarring aan het veroorzaken?

Alles om de verdenking van je af te halen hé, de cultjes zijn wel orgineel bezig :D

Ik ben al de hele tijd aan het zeggen dat ik dingen gewoon zeg zodat anderen er ook over na kunnen denken jimbooo.
Je wilt me wel graag zien hangen maar dat kan ik me ook wel voorstellen ik heb namelijk al 2 foute stemmen en redeneringen gedaan helaas.

Holy shit, heb heel de stemronde gemist, was dat vandaag alweer?
Zie dat ik door het oog van de naald gekropen ben, ten koste van een andere good guy ???
Naja thx burgemeester zullen we maar zeggen dan...

Nu kunnen we wel vrij duidelijk een paar templars aanwijzen denk ik zo.
Eerst de nacht afwachten.

Ik vind het jammer dat niet iedereen stemt, nu staan er steeds een paar op de lijst en t blijkt dat de wat actievere mensen tot nu toe burgers zijn. Of dit is toeval, of er zitten ****ers bij de non-actieven.

En jij wilt iemand ophangen om dezelfde redenering als ik had voor jorgy. Ik snap waarom je denkt wat je denkt. Ik zeg alleen dat het een voorbarige conclusie is want als we endgame kijken zijn de meeste hints als het al hints waren fout geïnterpreteerd.

Heeft iemand die stemmen al nageteld van dag 1 ivm leugenaar etc?

Oh en ik heb op dag 1 nog wat witte letters gevonden. Het getal "1335".

Die 1335, veel kans dat dat 13.35h is waarbij er iemand gepost heeft. Even de laatste pagina's lezen en het nieuwe verhaal. Dat Rob P burger was wel te verwachten.

---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 21:27 ----------

Yuw, mijn stem op Jimbooo

Geen twijfel.

http://forum.dutchbodybuilding.com/...ar-between-two-ideologies-320566/index10.html

13.35h, aangepaste post van jimbooo met 3 puntjes terwijl Remi 15min ervoor het verhaaltje plaatst.

(nu hopen dat hij niet nog eens edit )

---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 21:29 ----------

Alles om de verdenking van je af te halen hé, de cultjes zijn wel orgineel bezig :D

Je bent idd origineel bezig f**got!

Die 1335, veel kans dat dat 13.35h is waarbij er iemand gepost heeft. Even de laatste pagina's lezen en het nieuwe verhaal. Dat Rob P burger was wel te verwachten.

---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 21:27 ----------

Yuw, mijn stem op Jimbooo

Geen twijfel.

http://forum.dutchbodybuilding.com/...ar-between-two-ideologies-320566/index10.html

13.35h, aangepaste post van jimbooo met 3 puntjes terwijl Remi 15min ervoor het verhaaltje plaatst.

(nu hopen dat hij niet nog eens edit )

---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 21:29 ----------

Je bent idd origineel bezig f**got!

Jimbooo is niet mijn favoriet maar hoe kan een hint uit dag 1 slaan op iets wat na nacht 2 gebeurd is terwijl de post van dag 1 niet aangepast is?

Zitten ook gek veel hints in het verhaal. Remi heeft mij idd aangehaald, waarmee we dus weten ( logisch wel ) dat de templars het vooral psychologisch spelen.

"Een paar inwoners beginnen te lachen “Feiten? Daar hebben wij helemaal geen tijd voor. Echte bazen durven risico’s te nemen. Gewoon willekeurig stemmen geeft de grootste kans op overleving”
Bij sommige laat de verlichting duidelijk op zich wachten."

Nu moeten we dus zoeken wie willekeurig gestemd heeft zonder het ergens aan te linken.

Maar voor morgen imo gewoon jimbooo, hoe duidelijk kan het erop liggen, check zijn post om 13.35 (1335) die gewoon wegge-edit is + die wezentjes uit toy story die constant ooo roepen.

---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 21:35 ----------

Jimbooo is niet mijn favoriet maar hoe kan een hint uit dag 1 slaan op iets wat na nacht 2 gebeurd is terwijl de post van dag 1 niet aangepast is?

Die 1335 is er pas later bijgekomen toch? Ik had dat zeker de 1e x niet gezien en jimbooo post om 13.35 en edit dat achteraf, je gaat me nu echt niet vertellen dat dat niet extreem verdacht is. Een post weg-editen op zichzelf is gewoon al een epic templar-move.

Zitten ook gek veel hints in het verhaal. Remi heeft mij idd aangehaald, waarmee we dus weten ( logisch wel ) dat de templars het vooral psychologisch spelen.

"Een paar inwoners beginnen te lachen “Feiten? Daar hebben wij helemaal geen tijd voor. Echte bazen durven risico’s te nemen. Gewoon willekeurig stemmen geeft de grootste kans op overleving”

Nu moeten we dus zoeken wie willekeurig gestemd heeft zonder het ergens aan te linken.

Maar voor morgen imo gewoon jimbooo, hoe duidelijk kan het erop liggen, check zijn post om 13.35 (1335) die gewoon wegge-edit is + die wezentjes uit toy story die constant ooo roepen.

Die 1335 is er pas later bijgekomen toch? Ik had dat zeker de 1e x niet gezien en jimbooo post om 13.35 en edit dat achteraf, je gaat me nu echt niet vertellen dat dat niet extreem verdacht is. Een post weg-editen op zichzelf is gewoon al een epic templar-move.

in ik stem ook op jimbooo met de reden van de post die ge-edit is oppeens vandaag. Maar als jimbooo goed blijkt. stem ik op jou :D.

Spaceman heeft gelijk, maar tis nacht nu bikers haha. Morgenochtend weer een verhaal waar hints in zitten;)

Ik zag geen geedit op staan bij de post van het verhaal.
Als jij zeker weet dat het er nog niet bij staat dan geloof ik je en dan is het verdacht. Ik moet ook zeggen dat ik zelf alle verhaaltjes ook altijd even quote of er niets raars staat en kan me niet herinneren toen iets gezien te hebbben.

Aan de andere kant staat er bij de foto van die wezentjes wel: zoek de gelijkenissen en je vindt een burger.

in ik stem ook op jimbooo met de reden van de post die ge-edit is oppeens vandaag. Maar als jimbooo goed blijkt. stem ik op jou :D.

Mkay, van mij hoef je niet op jimbooo te stemmen. Ik geef gewoon aan wat er gebeurt. Ik vind een ge-editte post op zichzelf al genoeg reden om hem eruit te stemmen. Maargoed, moest hij burger zijn dan stem je idd maar op mij :), alhoewel ik ook enkel probeer de hints te volgen.

---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 21:44 ----------

Ik zag geen geedit op staan bij de post van het verhaal.
Als jij zeker weet dat het er nog niet bij staat dan geloof ik je en dan is het verdacht. Ik moet ook zeggen dat ik zelf alle verhaaltjes ook altijd even quote of er niets raars staat en kan me niet herinneren toen iets gezien te hebbben.

Aan de andere kant staat er bij de foto van die wezentjes wel: zoek de gelijkenissen en je vindt een burger.

Godver, had dat laatste nog niet gecheckt.

Wel redelijk k*t, ik veronderstel dat die ooo wezentjes toch naar jimbooo verwijzen. Ik stel voor dat we hem een uitleg laten geven over zijn ge-editte post.

Dus dan zou die 1335 er al ingestaan hebben van in het begin? Ik moet er dan over gekeken hebben... Maar toch blijft het verdacht dat hij post om 13.35 en dat dat een ge-editte post is met 3 puntjes in..

Lekkere mind**** alweer.

Mkay, van mij hoef je niet op jimbooo te stemmen. Ik geef gewoon aan wat er gebeurt. Ik vind een ge-editte post op zichzelf al genoeg reden om hem eruit te stemmen. Maargoed, moest hij burger zijn dan stem je idd maar op mij :), alhoewel ik ook enkel probeer de hints te volgen.

Vond hem goed gevonden die post en het klinkte ook wel logisch, vandaar dat ik erin mee ga. Krijgen binnenkort weer een verhaal met hints, worden we weer een stukje wijzer.

Die wezentjes zijn ruimtewezens, meer zeg ik niet. Do the math

Vond hem goed gevonden die post en het klinkte ook wel logisch, vandaar dat ik erin mee ga. Krijgen binnenkort weer een verhaal met hints, worden we weer een stukje wijzer.

Ik begin ook wel serieus te twijfelen door die witte tekst die er nu bij staat, die zou insinueren dat jimbooo een burger is. Maar idd gewoon het verhaal van morgen afwachten en jimbooo laten komen met een verklaring voor zijn ge-editte post.

---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 21:48 ----------

Die wezentjes zijn ruimtewezens, meer zeg ik niet. Do the math

Hehe :o, mijn stem is iig sowieso voor jimbooo dus :).

---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 21:44 ----------

Godver, had dat laatste nog niet gecheckt.

Wel redelijk k*t, ik veronderstel dat die ooo wezentjes toch naar jimbooo verwijzen. Ik stel voor dat we hem een uitleg laten geven over zijn ge-editte post.

Dus dan zou die 1335 er al ingestaan hebben van in het begin? Ik moet er dan over gekeken hebben... Maar toch blijft het verdacht dat hij post om 13.35 en dat dat een ge-editte post is met 3 puntjes in..

Lekkere mind**** alweer.

Maar je wilt mensen iig laten nadenken over dingen ipv van ze persé een kant op te willen sturen. Dat is ook mijn doel, dat sommiggen dan meteen er in mee gaan is hun keuze.

Terug
Naar boven