Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
AankondigingForumgame 10: The war between two ideologies
Whaha op dag 1 een post die zou verwijzen naar een tijdstip waarop op dag 2 gepost werd? Heeft iemand die letters eigenlijk gezien die Spaceman gezien had? En waar Thielen direct mee aan de haal gaat?
Die post die geedit is was een stem op Thielen. Daarna heeft jimbooo er een post op IMBA van gemaakt en die vorige weg geedit.
Welke letters heb jij het over?
Ik ben trouwens degene die meteen zei wat jij nu zegt en het lijkt me nog steeds onwaarschijnlijk. Ik ben op het moment ook niet van plan om op jimbooo te stemmen.
Welke letters heb jij het over?
Ik ben trouwens degene die meteen zei wat jij nu zegt en het lijkt me nog steeds onwaarschijnlijk. Ik ben op het moment ook niet van plan om op jimbooo te stemmen.
Dat wel aan de andere kant hij redeneert wel dus zie nog geen reden tot verdenking.
Kan moeilijk mensen daarop gaan beschuldigen terwijl ik zelf ook fouten maak.
Nacht 3 is een wilde nacht, het meisje begint te beseffen dat dit misschien wel haar laatste nacht zal zijn en begint spontaan de sl*t uit te hangen.
Ze gaat langs een paar huisjes en word meerdere malen geraped door Jimbooo..
Ze heeft er duidelijk plezier in, maar bedenkt zich dat ze op zoek moet naar de leider van de Templars. Tijdens haar speurtocht, komt ze de jager tegen die het huis bewaakt van Spaceman21 en ook de hacker en Heks zijn op pad, Kortom een onrustige avond.
Je zou haast denken dat met zoveel man de Unknown Leader wel gevonden zal worden….Toch?
Het meisje vervolgd haar weg en ziet een paar schimmen richting de bossen gaan. Ze gaat in de achtervolging en uiteindelijk midden in het bos staan de schimmen stil.
Ze ziet iemand een groepje mannen aanspreken. Drie, vier, vijf man? Ze kon het niet zo goed zien. Maar wat ze wel kan is luisteren.. Ze luistert het gesprek af tot de woorden vallen “Het word vanavond Rob G” en vlucht direct naar de stad.” Rob G, Rob G, Rob G… die heb ik vanavond toch gezien ? Ja, ik weet waar hij is”
Eenmaal in de stad teruggekeert is ze haastig op zoek om Rob G te waarschuwen, maar ze kan hem nergens vinden. Ze besluit om richting zijn huis te gaan & eenmaal daar aangekomen vindt zij een briefje
“Luister goed,
Rob G is nu onze b*ch. Afhankelijk van jullie keuze zullen wij hem vrijlaten of vermoorden.
Hangen jullie vanavond één van ons op, dan zal Rob G sterven. Wordt er vanavond een burger opgehangen, dan zal hij sterven. De enige kans op vrijkomen is wanneer er iemand opgehangen word met speciale krachten. Let wel: Dat degene met speciale krachten bij de goede kant moet horen. En het liefst is dat natuurlijk de Assassin. Muahaha
Om het allemaal wat spannender te maken zullen wij gedurende de dag 3 aanwijzingen geven die leiden naar de locatie van Rob G. Ontdekken jullie wat de aanwijzingen betekenen, dan zullen jullie Rob G kunnen bevrijden, maar reken er maar niet op.:evilnana:
De aanwijzingen zullen op het plein getoond worden om 13.00, 18.00 en 20.10
Good luck”
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Rob G, je zal hierbij niet meer mogen reageren gedurende deze dag. Helpen met het oplossen van aanwijzingen mag ook niet!
Zie spoiler voor meer info
Voor de duidelijkheid :
Het is nog steeds verplicht om te stemmen!!!!
Rob G zal bevrijd kunnen worden doordat de aanwijzingen opgelost worden en dus de locatie van Rob G in het forum geplaatst word. Gokken is niet toegestaan. De aanwijzigingen zullen naar een Plek of Plaats leiden. Word de locatie genoemd dan Rob G dus bevrijd worden.
Een andere manier om Rob G vrij te krijgen is doordat de aanwijzingen niet opgelost worden, maar er door stemming een burger met speciale krachten opgehangen word, denk aan Heks, meisje, jager etc...
Bij de dood van een simpele burger of iemand die bij de slechte kant hoort, zal Rob G ook sterven. Hoop dat het duidelijk is.
Moest je zelf wat beter naar de hints kijken dan weet je ook beter dan nu een balletje richting mij te gooien . Maargoed zoals gezegd ik volg gewoon de hints, als je me van die 1335 wil afhelpen dat moet je duidelijk onderbouwen hoe het dan net zat.
Ik vind het gewoon geen toeval dat het getal 1335 voorkomt in een verhaal en dat jimbooo een kwartier daarna om 13.35 een post edit. Als jij zegt dat hij Thielen zijn stem wege-edit dan kan het eigenlijk ook op Thielen slaan.
Anyway nu eerst maar het nieuwe verhaal afwachten.
---------- Post toegevoegd Mon 22 Oct 2012 om 10:24 ----------
Ok jongens prioriteit zijn dus de aanwijzingen iemand met krachten ophangen om iemand terug te krijgen is gewoon chantage namelijk en als dat eenmaal één keer werkt.
Grote kans trouwens dat via de aanwijzingen we ook achter iemand van de templars zouden moeten kunnen komen aangezien dezen ergens vandaan moeten komen.
Ik ga liever 1 voor 1 dan 1 speciale voor 0
Ik vind het gewoon geen toeval dat het getal 1335 voorkomt in een verhaal en dat jimbooo een kwartier daarna om 13.35 een post edit. Als jij zegt dat hij Thielen zijn stem wege-edit dan kan het eigenlijk ook op Thielen slaan.
Wie zegt dat Rob G goed is?
Misschien dat ze hem nu in leven laten omdat hij slecht is, en zo met ons fokken.
Ik zeg : gewoon stemmen en hopen dat we een templar te pakken krijgen, dan hebben we er waarschijnlijk 2.
---------- Post toegevoegd Mon 22 Oct 2012 om 11:14 ----------
Als ze hem dan uiteindelijk toch killen dan... eerst maar eens zien.
“Het is zonde dat een burger op deze manier aan zijn einde komt, maar iemand moest er geofferd worden om duidelijkheid te geven toch ?” vraagt IMBAatwork.
Ik.denk er jammer genoeg ook aan jimbooo, de verdenkingen van gisteren heb je ook niet bepaald ontkracht.. laten wê iig zometeen de hints oplossen voor RobG
Wie zegt dat Rob G goed is?
Misschien dat ze hem nu in leven laten omdat hij slecht is, en zo met ons fokken.
Ik zeg : gewoon stemmen en hopen dat we een templar te pakken krijgen, dan hebben we er waarschijnlijk 2.
---------- Post toegevoegd Mon 22 Oct 2012 om 11:14 ----------
Als ze hem dan uiteindelijk toch killen dan... eerst maar eens zien.