Suicide Sid
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 252
De templars zijn toch niet goed?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Naast dat plaatje staat er in het wit : is een burger. Dus degene die gelinkt kan worden aan dat plaatjes is sowieso goed.

Naast dat plaatje staat er in het wit : is een burger. Dus degene die gelinkt kan worden aan dat plaatjes is sowieso goed.
Remiafca, Rob G zit in het roze kasteel van Assepoester.
Het ging niet over het plaatje.
Oh en ik stem trouwens voorlopig [Bikers], veel te weinig beredenatie en probeert voornamelijk op te stoken etc.
Ook het "oh als jij geen gelijk hebt stemmen we jou eruit" gedoe is vaak zat gebruikt door cults voor een makkelijke double kill.
Maarja laat je niet te snel door mijn woorden meenemen want mijn instinct lijkt er al uit te liggen dit potje![]()
.Het ging niet over het plaatje.
Oh en ik stem trouwens voorlopig [Bikers], veel te weinig beredenatie en probeert voornamelijk op te stoken etc.
Ook het "oh als jij geen gelijk hebt stemmen we jou eruit" gedoe is vaak zat gebruikt door cults voor een makkelijke double kill.
Maarja laat je niet te snel door mijn woorden meenemen want mijn instinct lijkt er al uit te liggen dit potje![]()
Verder is IMBA inderdaad cult, maar niemand neemt hem toch serieus. Beter eerst orgineel afmaken.

als je aan de goede kant staat een slechte keuze, Meer burgers kunnen we niet missen. maar daar kom je pas achter als ik dood ben.
En waar stook ik op? alleen omdat ik een via een hint bij suicide sid uitkom?
Ik vind het een beetje frappant dat jij meteen sid verdedigt en degene die met argumenten hem beschuldigd meteen wilt wegstemmen.
).Ben vanavond ook trainen dus kan laatste hint ook niet oplossen
als je 2 seconden nadenkt zie je zelf ook dat dat het echt niet zal zijn.
En zo kom je wel vaker met dingen. Je hoeft maar 1x geluk te hebben dat er meegaan toch.
Al was jij het geweest met zo'n redenatie had ik hetzelfd erover gezegd.
En met een reactie van jou zou ik ook kunnen stellen dat jij bikers nu verdedigd maarja daar laat ik het bij.
Misschien eindtijd verlaten vandaag ivm de plottwist? (vind het namelijk wel leuk om mee te kunnen doen).
Over robbie boy:
Is het in het paleis van Agrabah (alladin)?
Over robbie boy:
Is het in het paleis van Agrabah (alladin)?
Het is al lang duidelijk wat voor rol ik heb. Makkelijkste hint in het verhaal nog welIk stem voorlopig Jimbooo. Vorig spel was hij burger en hield hij zich veel meer op de achtergrond en kwam echt met goede argumenten om op bepaalde personen te stemmen. Nu reageert hij veel impulsiever met rare beschuldigingen etc. Uit de hints kan ik niet goed halen of hij goed of slecht is maar tot zover vindt ik dat hij zich er ook weer makkelijk uit lult met zijn ge edite post. En het is me allemaal net iets te toevallig allemaal.

10 uur half 11 ofzo? ik weet het niet. Weet ook niet of de rest het errmee eens zou zijn.
Hmmm het kasteel van agrabah heeft volgens mij niet echt een naam maar indien toch, de kerkers van het kasteel van Agrabah?
Weet wel waar het op gebaseerd is, dus anders de Taj Mahal in de Noord-Indiase stad Agra (Uttar Pradesh)?

Ok, maar nee dat is het niet
Ehmm, ja van mij mag t ook naar 10 of half 11... der zal dan wel specifiek gezegd moeten worden of het half 11 of 10 word.
En iedereen moet het ermee eens zijn ofcourse.
, moet ook nog trainen vanavond.