Fitness Seller

Aankondiging Forumgame 10: The war between two ideologies

• Topic Starter Topic Starter

Wat specifieker graag.

---------- Post toegevoegd Mon 22 Oct 2012 om 13:49 ----------

Rob G zit gevangen genomen in het kasteel van Masyaf?

Ac-masyaf4.jpg

Deze bedoel je? Maar nee das incorrect

wel mooi artwork.

ps: volgende keer game of thrones thema :P

Rob G heeft een overdosis GHB genomen en denkt nu dat hij een Walt Disney-figuurtje is? :o

Laatst bewerkt:
In het kasteel van de unknown leader
In het kasteel van de templars

In het Castel Sant'Angelo
In Kantara kasteel
In Borgia kasteel
In Limassol kasteel
In een glazen kasteel
In het disney kasteel
In een pretpark
In een attractie

Laatst bewerkt:
Rob G heeft Dombo moeten ppen in het kasteel van Beauty and the Beast, en heeft nu uitgescheurde mondhoeken waardoor hij praat als Donald Duck.

Damn ik ben goed, gelijk het misterie opgelost.

Zelf getekend ;)

ps: volgende keer game of thrones thema :P

Lijkt me wel, laat t alleen wel aan iemand anders over

Rob G heeft een overdosis GHB genomen en denkt nu dat hij een Walt Disney-figuurtje is? :o

Nee

In het kasteel van de unknown leader
In het kasteel van de templars

lol, was t maar zo simpel

Rob G heeft Dombo moeten ppen in het kasteel van Beauty and the Beast, en heeft nu uitgescheurde mondhoeken waardoor hij praat als Donald Duck.

Damn ik ben goed, gelijk het misterie opgelost.

Je bedoelde t grappig maar onbedoeld zit je wel meer in de richting dan de rest. Althans..... achja t word later wel duidelijk.

In het Castel Sant'Angelo
In Kantara kasteel
In Borgia kasteel
In Limassol kasteel
In een glazen kasteel
In het disney kasteel
In een pretpark
In een attractie

Ik wil jullie er nog maals op wijzen dat Stemmen gewoon door gaat, Ongeacht of Rob G gered word of niet!

Verder zijn jullie te gefixeerd op de oplossing voor Rob G. In de verhalen staan genoeg hints, waardoor je je mogelijke stem al aanzienlijk kan beperken tot een aantal personen.

Zei toch dat ik goed was?

Moeten ook nog stemmen voor een bepaalde tijd of niet?
Gewoon 9 uur ofzo?

damn dan kan ik de laatste hint niet eens meer meemaken :(. (Trainen)

Maar wel mooi gemaakt Remi :).

lees het verhaaltje voor het nummertje nog eens goed en zie waar het nummer staat.

. Zijn oog valt dan op een briefje dat op de tafel ligt.1335
“De Templars zullen deze stad overnemen, we moeten ac...” is alles wat er te lezen valt, de rest van de letters zijn vervaagd.
Suicide Sid besluit met de brief naar de burgemeester van de stad te gaan en de burgemeester spreekt op zijn buurt de burgers toe .

Degene die het briefje geschreven heeft zal dus een good guy zijn dan? Ik blijf die ge-editte post verdacht vinden maar goed. Als het op jimbooo slaat dan moet het een good guy zijn blijkbaar.

Heb ook eens gekeken naar de lijst 1335 => 13, 3&5 zijnde bikers, thielen en skyrock. Kan ook slaan op het feit dat dan 3 goeie burgers zijn. Ook maar weer een redenering. Ga maar nog wat verder achter hints zoeken :p.

Denk dat we ook vooral moeten kijken wie het psychologisch speelt en wie er enkel op de feiten afgaan. Imba vertrouw ik ook voor geen meter, hij vuurt ook maar random namen af zonder echt veel redenen ( of ze zijn puur psychologisch).

---------- Post toegevoegd Mon 22 Oct 2012 om 14:20 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Op wie kan dit slaan guys? Er naast staat is burger.

.

Ik denk igotthepower, is kort daarna ook vermoord door wolf.

Verder is IMBA inderdaad cult, maar niemand neemt hem toch serieus. Beter eerst orgineel afmaken.

Remiafca, Rob G zit in het roze kasteel van Assepoester.

Ik neig voorlopig naar IMBAtwork.

De templars worden in bijna elk verhaaltje iig met schimmen etc in verband gebracht.

. Zijn oog valt dan op een briefje dat op de tafel ligt.1335
“De Templars zullen deze stad overnemen, we moeten ac...” is alles wat er te lezen valt, de rest van de letters zijn vervaagd.
Suicide Sid besluit met de brief naar de burgemeester van de stad te gaan en de burgemeester spreekt op zijn buurt de burgers toe .

Degene die het briefje geschreven heeft zal dus een good guy zijn dan? Ik blijf die ge-editte post verdacht vinden maar goed. Als het op jimbooo slaat dan moet het een good guy zijn blijkbaar.

Heb ook eens gekeken naar de lijst 1335 => 13, 3&5 zijnde bikers, thielen en skyrock. Kan ook slaan op het feit dat dan 3 goeie burgers zijn. Ook maar weer een redenering. Ga maar nog wat verder achter hints zoeken :p.

Denk dat we ook vooral moeten kijken wie het psychologisch speelt en wie er enkel op de feiten afgaan. Imba vertrouw ik ook voor geen meter, hij vuurt ook maar random namen af zonder echt veel redenen ( of ze zijn puur psychologisch).

---------- Post toegevoegd Mon 22 Oct 2012 om 14:20 ----------

:yes:

overigens, schimmen->geesten->dood-> michael jackson (afbeelding van suicide sid). Het is alleen maar een suggestie.

Ik ben geen templar, trust me.

Schim => silhouette => Thielen...

En zo kan ik er nog wel wat verzinnen hoor, Bikers. Lekker gemakkelijk van je.

just sayin. Thielen kan het net zo goed zijn, jij kwam alleen als eerste in me op. Schim kan zoveel beteken kan zijn dat ik in de verkeerde richting loop te denken.

Terug
Naar boven