AndroidHealthClinic

Aankondiging Forumgame 10: The war between two ideologies

half 11 akkoord.

half 11 mij best.

Half 11 prima :D

Half 11 akkoord

• Topic Starter Topic Starter
Oke bij deze

HINT 3 in verband met de zoektocht naar Rob G zal om Half 11.geplaatst worden

Om 10.40 PRECIES eindigt de stem ronde.

De Hint zal dan opgelost moeten worden Binnen 10 Minuten

---------- Post toegevoegd Mon 22 Oct 2012 om 17:35 ----------

Hint 2

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eerste Hint :

Disney-castle.jpg

De hints tot nu toe

Rob G bevindt zich in :

De Basiliek van San Marco, op het Piazza San Marco ?
Het Palazzo Ducale, naast de basiliek ?
De Basilica di Santa Maria Gloriosa dei Frari, een grote gotische kerk ?
De Basilica di Santa Maria della Salute is een witte, beeldbepalende kerk aan het zuidelijke uiteinde van het Canal Grande ?
De Biblioteca Marciana op het Piazza San Marco, een bibliotheek ?

Palazzo Ducale ?
Ca' Dario ?
Palazzo Vendramin-Calergi ?
Palazzo dei Camerlenghi ?
Ca' Pesaro ?
Ca' d'Oro ?
Ca' Rezzonico ?

Het is waarschijnlijk alladin-achtig dus het zal dan uit revelations komen of iets arabic zijn.

Half 11 mij best, niet later want dan ga ik douchen en naar me nest.

Wat is dit voor haat?
En ik ben geen cult... wedden?

---------- Post toegevoegd Mon 22 Oct 2012 om 16:28 ----------

Maar wil wel mee met je plan om Origineel anaal te vernederen. :p

---------- Post toegevoegd Mon 22 Oct 2012 om 16:29 ----------

Kan overigens de laatste hint ook niet mee kijken, ben dan doden aan het liften.

---------- Post toegevoegd Mon 22 Oct 2012 om 16:31 ----------

Als je enige argumentatie is de zin in het verhaal dat ik het zogezegd goed vind dat er iemand opgeofferd is om als voorbeeld te stellen dan raad ik je aan om nog iets langer na te denken bij welke rol dat zou kunnen horen.

Stem je nu op mij om jezelf te beschermen?
iemand een tussenstand? ben net thuis...

Is het stemmen wel tot 20:30 of 22:30?

net klaar op de uni, ik vind nog steeds dat jij die verdenkingen niet ontkracht jimbooo, maar wel steeds zegt: makkelijke hint, die ander is t 100%..
mijn stem gaat voorlopig naar jimbooo

wat betreft robG, is t de santa maria?

net klaar op de uni, ik vind nog steeds dat jij die verdenkingen niet ontkracht jimbooo, maar wel steeds zegt: makkelijke hint, die ander is t 100%..
mijn stem gaat voorlopig naar jimbooo

wat betreft robG, is t de santa maria?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

tis goed joh met je trein steeds. je gaat niet in op verdenken, maar je beschuldigt wel anderen steeds zonder onderbouwing. Geef me een goede reden om op iemand anders te stemmen dan?

9h2a2r.png

HURRRRRRR DURRRRRRRR de hint van remi afca verwijst naar een post in de toekomst van jimbooo die nog gemaakt moet worden.

ToyStory2Wallpaper3800.jpg

Zoek de gelijkenissen en u zult een burger vinden

3 aliens, 3 ogen, 3 vingers.... jimbooo.
Lijkt me wel overduidelijk wie remi hier bedoelt hé. Als remi hiermee spaceman bedoelde zou hij wel een andere afbeelding kiezen. Daarnaast staat er niet voor niets zoek de gelijkenissen. Als er naast de afbeelding "is burger" zou staan dan was het nog mogelijk dat hij spaceman bedoelde. Juist door het gelijkenissen gedeelte verwijst hij naar mij. Hoop dat de goede mensen die nog over zijn eens ff wakker worden...

en orgineel post dit:

De ogen van die dingen? 3ogen... 3 O... Jimbooo??
Hij verwijst meteen naar mij als burger in de nacht vlak voordat de wolf iemand moet vermoorden. Duidelijk een hint naar de wolf toe om mij als burger te vermoorden. Nu stemt hij ook nog eens op mij, terwijl ik volgens hem een burger ben :roflol:

---------- Post toegevoegd Mon 22 Oct 2012 om 19:08 ----------

Man, zie je post nu pas.
Mijn stem gaat uit naar jimbooo
Kan nog wijzigen natuurlijk maar weet echt niet wat een veilige stem zou zijn!
:roflol:

jij vindt drie o's meer lijken.op die plaatjes dan ruimtewezens op spaceman?? Beetje apart hoor

9h2a2r.png

HURRRRRRR DURRRRRRRR de hint van remi afca verwijst naar een post in de toekomst van jimbooo die nog gemaakt moet worden.

ToyStory2Wallpaper3800.jpg

3 aliens, 3 ogen, 3 vingers.... jimbooo.
Lijkt me wel overduidelijk wie remi hier bedoelt hé. Als remi hiermee spaceman bedoelde zou hij wel een andere afbeelding kiezen. Daarnaast staat er niet voor niets zoek de gelijkenissen. Als er naast de afbeelding "is burger" zou staan dan was het nog mogelijk dat hij spaceman bedoelde. Juist door het gelijkenissen gedeelte verwijst hij naar mij. Hoop dat de goede mensen die nog over zijn eens ff wakker worden...

en orgineel post dit:

Hij verwijst meteen naar mij als burger in de nacht vlak voordat de wolf iemand moet vermoorden. Duidelijk een hint naar de wolf toe om mij als burger te vermoorden. Nu stemt hij ook nog eens op mij, terwijl ik volgens hem een burger ben :roflol:

---------- Post toegevoegd Mon 22 Oct 2012 om 19:08 ----------

:roflol:

Je hebt gelijk dat ik die hint van dat plaatje niet had moeten posten. Maar je gaat er wel erg makkelijk aan voorbij dat het ook over spaceman kan gaan. Je kunt inderdaad zeggen dat het overduidelijk over jou gaat, maar vergeet niet dat Remi hier goed in is. Zo'n makkelijke hint zou hij niet zo weggeven. ;)

Damn ik ben echt slecht bezig, ik trek mijn stem op jimbooo in iig in en ik ga eerst weer even door de verhalen spitten voor ik stem.

Iemand een overzicht met de stemmen tot nu toe?

Terug
Naar boven