Thielen
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 119
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is dit voor haat?
En ik ben geen cult... wedden?
---------- Post toegevoegd Mon 22 Oct 2012 om 16:28 ----------
Maar wil wel mee met je plan om Origineel anaal te vernederen.
---------- Post toegevoegd Mon 22 Oct 2012 om 16:29 ----------
Kan overigens de laatste hint ook niet mee kijken, ben dan doden aan het liften.
---------- Post toegevoegd Mon 22 Oct 2012 om 16:31 ----------
Als je enige argumentatie is de zin in het verhaal dat ik het zogezegd goed vind dat er iemand opgeofferd is om als voorbeeld te stellen dan raad ik je aan om nog iets langer na te denken bij welke rol dat zou kunnen horen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]net klaar op de uni, ik vind nog steeds dat jij die verdenkingen niet ontkracht jimbooo, maar wel steeds zegt: makkelijke hint, die ander is t 100%..
mijn stem gaat voorlopig naar jimbooo
wat betreft robG, is t de santa maria?
Is niet nodig, is al te overduidelijk dat je cult bent.
Hij verwijst meteen naar mij als burger in de nacht vlak voordat de wolf iemand moet vermoorden. Duidelijk een hint naar de wolf toe om mij als burger te vermoorden. Nu stemt hij ook nog eens op mij, terwijl ik volgens hem een burger benZoek de gelijkenissen en u zult een burger vinden
De ogen van die dingen? 3ogen... 3 O... Jimbooo??

Man, zie je post nu pas.
Mijn stem gaat uit naar jimbooo
Kan nog wijzigen natuurlijk maar weet echt niet wat een veilige stem zou zijn!

![]()
HURRRRRRR DURRRRRRRR de hint van remi afca verwijst naar een post in de toekomst van jimbooo die nog gemaakt moet worden.
![]()
Zoek de gelijkenissen en u zult een burger vinden
3 aliens, 3 ogen, 3 vingers.... jimbooo.
Lijkt me wel overduidelijk wie remi hier bedoelt hé. Als remi hiermee spaceman bedoelde zou hij wel een andere afbeelding kiezen. Daarnaast staat er niet voor niets zoek de gelijkenissen. Als er naast de afbeelding "is burger" zou staan dan was het nog mogelijk dat hij spaceman bedoelde. Juist door het gelijkenissen gedeelte verwijst hij naar mij. Hoop dat de goede mensen die nog over zijn eens ff wakker worden...
en orgineel post dit:
Hij verwijst meteen naar mij als burger in de nacht vlak voordat de wolf iemand moet vermoorden. Duidelijk een hint naar de wolf toe om mij als burger te vermoorden. Nu stemt hij ook nog eens op mij, terwijl ik volgens hem een burger ben
---------- Post toegevoegd Mon 22 Oct 2012 om 19:08 ----------
![]()