Buffalo Billy
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 85
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Smeerlappen, ook nog een klein meisje vermoorden.
Jullie zullen hangen !!
Hmm jij bent maar 6 minuten later als IMB. Jezelf nu al verraden?
Ik probeer enkel reacties uit te lokken. Op die manier zoek ik naar de wolf/assassin. Wat heb jij al voor nuttigs gedaan?
.Zal het balletje ook even aan het rollen brengen, ik stem Orgineel.
Remi heeft al verschillende spellen gespeeld en geleid en is een slimme speler. Ik denk dat hij het wel een orgineel idee vindt om orgineel als wolf te benoemen. Bovendien is Orgineel nu begonnen aan het spel tribalwars (een tactisch spel), waarschijnlijk alleen maar om zijn tactiek in het weerwolvenspel te verbeteren en on opgemerkt ons 1 voor 1 op te peuzelen. Dus stem met mij mee op deze gluipert.
Zal het balletje ook even aan het rollen brengen, ik stem Orgineel.
Remi heeft al verschillende spellen gespeeld en geleid en is een slimme speler. Ik denk dat hij het wel een orgineel idee vindt om orgineel als wolf te benoemen. Bovendien is Orgineel nu begonnen aan het spel tribalwars (een tactisch spel), waarschijnlijk alleen maar om zijn tactiek in het weerwolvenspel te verbeteren en on opgemerkt ons 1 voor 1 op te peuzelen. Dus stem met mij mee op deze gluipert.
HAHA, voordat het spel begon had je het al op mij gemunt. Lekker kansloos.
Lijkt er sterk op dat je een bepaalde stemming wilt veroorzaken.