Fitness Seller

Aankondiging Forumgame 10: The war between two ideologies

• Topic Starter Topic Starter
Het is een stille nacht in Venetië.

De inwoners liggen rustig te slapen, maar in één huis brand nog een lichtje.
Er rent een man uit het huis met een kind in zijn armen.
De man rent door de dichtstbijzijnde steeg en een bloedspoor volgt zijn voeten.
“Help, help me alsjeblieft”

Op de daken verschijnen twee schimmen die de man schijnen te achtervolgen.
De man kijkt verward om zich heen en weet zich geen raad. “Help me dan toch, ze komen me halen”
De man rent zo hard als hij kan door de steegjes, maar waar hij ook heen gaat de donkere schimmen komen steeds weer tevoorschijn.

Vanuit de donkere hemel verschijnt een zilver voorwerp wat met een hoge snelheid door de lucht raast. Het is een pijl die de man vol in zijn borst treft. De man valt door de klap op de grond neer en zijn dochterje valt uit zijn armen. Uit de donkere steeg verschijnen twee duistere mannen, ze naderen de man en zijn dochtertje. De man kruipt naar zijn dochtertje toe, maar word dan gegrepen bij zijn haren. “
Eén van de mannen staat voorover gebogen over het meisje en met een mes doorboort hij het meisje haar borst. “Nee moordenaars.” Tranen vloeien langs z’n wangen en hij ziet hoe zijn dochtertje haar bewustzijn verliest.
“Nee alsjeblieft niet, word wakker!”
Één van de donker geklede mannen pakt de vader bij zijn haren en fluistert “De Templars nemen de stad over” waarna ook hij doorboort word door een mes.
De duistere mannen vertrekken weer en laten de man met zijn dochtertje voor dood achter.

http://www.youtube.com/watch?v=u1nXuYj5VNA

Het is dag tot 20.30

Ik verwacht een pm van de burgemeester & de roddelaar. En eventueel later op de dag die van de Leugenaar.

Succes

Laatst bewerkt:
Smeerlappen, ook nog een klein meisje vermoorden.
Jullie zullen hangen !!

Even lekker schijten en het verhaaltje doorlezen. Ben benieuwd.

Hmm zie hier echt geen hint in. Random stemmen dan maar :p

Zal het balletje ook even aan het rollen brengen, ik stem Orgineel.

Remi heeft al verschillende spellen gespeeld en geleid en is een slimme speler. Ik denk dat hij het wel een orgineel idee vindt om orgineel als wolf te benoemen. Bovendien is Orgineel nu begonnen aan het spel tribalwars (een tactisch spel), waarschijnlijk alleen maar om zijn tactiek in het weerwolvenspel te verbeteren en on opgemerkt ons 1 voor 1 op te peuzelen. Dus stem met mij mee op deze gluipert:D.

Remi heeft al verschillende spellen gespeeld en geleid en is een slimme speler. Ik denk dat hij het wel een orgineel idee vindt om orgineel als wolf te benoemen. Bovendien is Orgineel nu begonnen aan het spel tribalwars (een tactisch spel), waarschijnlijk alleen maar om zijn tactiek in het weerwolvenspel te verbeteren en on opgemerkt ons 1 voor 1 op te peuzelen. Dus stem met mij mee op deze gluipert:D.

Snelle stemmen zonder DEFTIGE argumentatie is best wel assassin/templar gedrag. Wil origineel hier niet mee verdedigen, maar je zal met iets straffer moeten afkomen.

HAHA, voordat het spel begon had je het al op mij gemunt. Lekker kansloos.
Lijkt er sterk op dat je een bepaalde stemming wilt veroorzaken.

Puur statistisch gezien is volgens mij Jaap ja nog nooit slecht geweest.
Zou nu wel eens kunnen zijn :p

Nee geen idee nog eigenlijk, heb ook geen hint kunnen vinden in het verhaal.

HAHA, voordat het spel begon had je het al op mij gemunt. Lekker kansloos.
Lijkt er sterk op dat je een bepaalde stemming wilt veroorzaken.

Bij nader inzien wil ik je nog wel vaker zien posten in dit topic. Saved by je avatar. Jorgyboy.

Ik stem vanavond op de persoon die als eerste een stem uitgebracht heeft.

kusjessss xxx

(kan hem nog verwijderen trouwens)

Jongens volgens mij hoeven nog helemaal niet te stemmen en is dit een inleidend verhaaltje :p.

Terug
Naar boven