Suicide Sid
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 252
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jaap ja is wel heel opvallend aan het doen: beschuldigen zonder deftige argumentatie, switchen van stem zonder reden,... . Kan me haast niet inbeelden dat hij slecht is daardoor, want dan zou je jezelf niet zo in de spotlights werken. Ik kruis hem voorlopig aan als safe.
Bedankt voor het vertrouwen le Sid. Wat stel jij voor?
Ik stel voor iemand te doen die vanavond nog niks heeft gezegd in dit topic.
Moeten we vandaag nog stemmen? Want ik ga rond 18.30 uit huis tot in de vroege uurtjes. Zo ja, dan plaats ik een random stem.
Moeten we vandaag nog stemmen? Want ik ga rond 18.30 uit huis tot in de vroege uurtjes. Zo ja, dan plaats ik een random stem.
De mensen die inactief zijn, hebben vaak een saaie rol (burger). Beetje verdacht om zo'n persoon eruit te willen stemmen...Ik stel voor iemand te doen die vanavond nog niks heeft gezegd in dit topic.
De mensen die inactief zijn, hebben vaak een saaie rol (burger). Beetje verdacht om zo'n persoon eruit te willen stemmen...
Of cults die zich op de achtergrond houden omdat er toch nog geen gevaar is naar hun toe.
.hmm beetje verdacht hoor...Ik vond jimboo vorige potjes goed en bovendien had hij altijd een goede rol dus nu moet hij wel een keer een slechte rol hebben. Mijn stem gaat naar hem.
hmm inderdaad, beetje verdacht van jaapja die slechte argumenten, maar dat jij hem vervolgens niet ziet als slecht is ook een beetje verdacht..... erg verdacht allemaal.Jaap ja is wel heel opvallend aan het doen: beschuldigen zonder deftige argumentatie, switchen van stem zonder reden,... . Kan me haast niet inbeelden dat hij slecht is daardoor, want dan zou je jezelf niet zo in de spotlights werken. Ik kruis hem voorlopig aan als safe.