Fitness Seller

Aankondiging Forumgame 10: The war between two ideologies

Jaap ja is wel heel opvallend aan het doen: beschuldigen zonder deftige argumentatie, switchen van stem zonder reden,... . Kan me haast niet inbeelden dat hij slecht is daardoor, want dan zou je jezelf niet zo in de spotlights werken. Ik kruis hem voorlopig aan als safe.

Jaap ja is wel heel opvallend aan het doen: beschuldigen zonder deftige argumentatie, switchen van stem zonder reden,... . Kan me haast niet inbeelden dat hij slecht is daardoor, want dan zou je jezelf niet zo in de spotlights werken. Ik kruis hem voorlopig aan als safe.

Bedankt voor het vertrouwen le Sid. Wat stel jij voor?

Ik stel voor iemand te doen die vanavond nog niks heeft gezegd in dit topic.

Moeten we vandaag nog stemmen? Want ik ga rond 18.30 uit huis tot in de vroege uurtjes. Zo ja, dan plaats ik een random stem.

:roflol:

Insinueer maar lekker dat ik cult ben, fagget.

Mijn stem is te koop voor 5 euro. Dit is een goede investering voor de pot whey die in het verschiet ligt. PM me.

De rollen zijn volgens Remi trouwens random verdeeld dus begin aub niet te stemmen op basis van vorige potjes. Hij is cult want vorige 4 potjes was ie goed :roflol:

Ik vond jimboo vorige potjes goed en bovendien had hij altijd een goede rol dus nu moet hij wel een keer een slechte rol hebben. Mijn stem gaat naar hem.

Ik vond jimboo vorige potjes goed en bovendien had hij altijd een goede rol dus nu moet hij wel een keer een slechte rol hebben. Mijn stem gaat naar hem.
hmm beetje verdacht hoor...

---------- Post toegevoegd Sat 20 Oct 2012 om 16:06 ----------

hmm inderdaad, beetje verdacht van jaapja die slechte argumenten, maar dat jij hem vervolgens niet ziet als slecht is ook een beetje verdacht..... erg verdacht allemaal.

Verplicht stemmen dus.
Dan maar iemand die nog niet gepost heeft.

Its on!

Het woord verschijnt verschijnt nogal vaak in het verhaal?

Terug
Naar boven