AndroidHealthClinic

Forumgame 15: Maffia - An Offer You Can't Refuse

morgen pas eerste stemronde toch?

Omg jullie spelen het nu al slechter dan het vorige spel :)
Naja hou wel tijd over zo.
Tremendes hufter nu weet ik zeker dat jij die avatar had gefixt, zal maar eens uitvogelen hoe ik wat anders krijg, ben niet zo'n pc held.
Anyway ik ben geen boefje en nee dat kan ik nog niet bewijzen.

Alley de kat en ik de hond ik doe nog eens aan een spel mee :)
Goed verhaal rob ik heb er zin in.
Ik weet hoe je je voelt, maar ik kan voorlopig niks beters verzinnen. Misschien jij zelf?

Er is wel een nadeel aan het feit dat er twee groepen met cults zijn die ook elkaar bestrijden. Stel dat Quibus cult is en we stemmen hem eruit. Dan zegt dat vrijwel niks over de rollen van de mensen die op hem hebben gestemd.
Daar kunnen alsnog twee wolven en vier cults tussen zitten.

Wat doet dat grote beest nou in dat steegje dan, want een colt maakt 't af. Die chillt um ofzo?

Orgineel
Probeert volgens mij Sjors te redden, aandacht afleiden van mn verdachtmaking van Sjors. Zie ook zijn reactie op mijn beschuldiging. En mijn "gevonden" tip is denk ik geloofwaardiger dan die van de hond.
En als en dan ook als die hond een tip dan is het duidelijk naar de "doorgeflipte burger" die aan de goede zijde staat... (dolle hond)
Volgens mij probeert hij burger te beschuldigen zodat er geen cult (capo) of whatever er uit gestemd wordt.
**** up once, verdacht, **** up twice? Drie keer zou zeker prijs zijn.

Nee alley nog niet, maar hoop wel wat te vinden, ga nu echt alles noteren want stemmen met mijn gevoel kost vooral burgers het leven :)

Tremendes hufter nu weet ik zeker dat jij die avatar had gefixt, zal maar eens uitvogelen hoe ik wat anders krijg, ben niet zo'n pc held.

Nou vooruit geheel in lijn van het spel een mooi maffia avatartje voor je..

---------- Post toegevoegd 23 June 2013 om 19:17 ----------

Wat doet dat grote beest nou in dat steegje dan, want een colt maakt 't af. Die chillt um ofzo?

Vrees dat die ava zich tegen je gaat keren...

Moeten we nou wel voor vanavond stemmen, of morgen?

Yo tremendes, gíf me ne gèève n'avatar dan.

• Topic Starter Topic Starter
De hints zijn inderdaad een beetje vaag. Ik heb zo veel haast moeten maken om in bijna 1 a 2 dagen het hele spel op te zetten en het verhaal te maken. Mensen wilde graag snel beginnen dus ik heb mijn best gedaan. Morgen komen er meer hints waar jullie wat mee kunnen.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik meer van de tekstuele en contextuele hints ben ipv de cijferreeksen e.d.. Probeer vandaag een weloverwogen stem te maken. Morgen komt er een verhaal met duidelijkere hints.

Voor nu, game on.

Orgineel
Probeert volgens mij Sjors te redden, aandacht afleiden van mn verdachtmaking van Sjors. Zie ook zijn reactie op mijn beschuldiging. En mijn "gevonden" tip is denk ik geloofwaardiger dan die van de hond.
En als en dan ook als die hond een tip dan is het duidelijk naar de "doorgeflipte burger" die aan de goede zijde staat... (dolle hond)
Volgens mij probeert hij burger te beschuldigen zodat er geen cult (capo) of whatever er uit gestemd wordt.
**** up once, verdacht, **** up twice? Drie keer zou zeker prijs zijn.

die hint met die stripper bedoel je nu? hoe leidt die dan naar sjors of origineel? als je goed kunt onderbouwen ben ik bereid om te volgen

Ja, nou weet ik t weer! Biobeast had best lang nog een ava met een kerstmuts....

"Duister beest"= beast+muts=biobeast??

Goed gedacht alleen lijkt het me inderdaad meer op dat verhaaltje van Woopy slaan. De rest ging ook in op vorig spel.

die hint met die stripper bedoel je nu? hoe leidt die dan naar sjors of origineel? als je goed kunt onderbouwen ben ik bereid om te volgen
Heb ik toch al gezegd.
Kelly Stafford
De enige manier die zie om op Kelly uit te komen om in een verhaal te gebruiken is door een tip te zoeken tegen iemand.
Kelly Stafford -> op haar wiki foto met stripperpaal, lijkt heel sterk op foto's van Sjors haar rol vorig spel (heb ik tijdje terug toegevoegd aan mn post). Dit is natuurlijk al een opmerkelijke overeenkomst maar dan komt het...de leeftijd: "Born 10 April 1978 (age 35)" -> teveel toeval.

Orgineel gaat haar dan verdedigen. En komt dan af met beschuldiging op Quibus, omwille van "hond" in het verhaal. En als hond een tip is in het verhaal dan wijst hij naar de gekke burger (dolle hond) -> iemand goed.
Dus aandacht van Sjors afleiden en dan op goede rol gaan stemmen. Met alle Killynezen, maar niet met den deze.

Heb ik toch al gezegd.
Kelly Stafford
De enige manier die zie om op Kelly uit te komen om in een verhaal te gebruiken is door een tip te zoeken tegen iemand.
Kelly Stafford -> op haar wiki foto met stripperpaal, lijkt heel sterk op foto's van Sjors haar rol vorig spel (heb ik tijdje terug toegevoegd aan mn post). Dit is natuurlijk al een opmerkelijke overeenkomst maar dan komt het...de leeftijd: "Born 10 April 1978 (age 35)" -> teveel toeval.

Orgineel gaat haar dan verdedigen. En komt dan af met beschuldiging op Quibus, omwille van "hond" in het verhaal. En als hond een tip is in het verhaal dan wijst hij naar de gekke burger (dolle hond) -> iemand goed.
Dus aandacht van Sjors afleiden en dan op goede rol gaan stemmen. Met alle Killynezen, maar niet met den deze.

Wil best voor Sjors gaan hoor. Zou kunnen natuurlijk maar er zou niet echt een duidelijke hint in het verhaal zitten.

• Topic Starter Topic Starter
Deelnemers, hebben jullie de stemming liever om 20:00 uur ipv 21:00 uur? Zo ja dan pas ik het aan. Het zal dan wel de rest van het spel zo zijn.

Terug
Naar boven