AndroidHealthClinic

Forumgame 15: Maffia - An Offer You Can't Refuse

Heb ik toch al gezegd.
Kelly Stafford
De enige manier die zie om op Kelly uit te komen om in een verhaal te gebruiken is door een tip te zoeken tegen iemand.
Kelly Stafford -> op haar wiki foto met stripperpaal, lijkt heel sterk op foto's van Sjors haar rol vorig spel (heb ik tijdje terug toegevoegd aan mn post). Dit is natuurlijk al een opmerkelijke overeenkomst maar dan komt het...de leeftijd: "Born 10 April 1978 (age 35)" -> teveel toeval.

Orgineel gaat haar dan verdedigen. En komt dan af met beschuldiging op Quibus, omwille van "hond" in het verhaal. En als hond een tip is in het verhaal dan wijst hij naar de gekke burger (dolle hond) -> iemand goed.
Dus aandacht van Sjors afleiden en dan op goede rol gaan stemmen. Met alle Killynezen, maar niet met den deze.

ah duidelijk. maar jij laat je aandacht van sjors afhalen door orgineel begrijp ik dan? sjors begrijp ik omwille van deze hint. orgineel nog niet, vindt t een magere bescherming. staat wel genoteerd uiteraard.

Deelnemers, hebben jullie de stemming liever om 20:00 uur ipv 21:00 uur? Zo ja dan pas ik het aan. Het zal dan wel de rest van het spel zo zijn.

20:00 of 21:00 maakt mij niet zoveel uit, beide zijn wel prima. liever niet later want dan zit ik idd ook elke keer tot 10u aan de pc

• Topic Starter Topic Starter
Ok de lynch blijft gewoon staan om 21:00 uur

ah duidelijk. maar jij laat je aandacht van sjors afhalen door orgineel begrijp ik dan? sjors begrijp ik omwille van deze hint. orgineel nog niet, vindt t een magere bescherming. staat wel genoteerd uiteraard.
Nee, laat mn aandacht absoluut niet van Sjors afgaan. Maar capo Sjors mag nog ff blijven.
Voor de rest zie ik orgineel momenteel als de grootste kanshebber cult (capo) te zijn.

De hints zijn inderdaad een beetje vaag. Ik heb zo veel haast moeten maken om in bijna 1 a 2 dagen het hele spel op te zetten en het verhaal te maken. Mensen wilde graag snel beginnen dus ik heb mijn best gedaan. Morgen komen er meer hints waar jullie wat mee kunnen.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik meer van de tekstuele en contextuele hints ben ipv de cijferreeksen e.d.. Probeer vandaag een weloverwogen stem te maken. Morgen komt er een verhaal met duidelijkere hints.

Voor nu, game on.
Hieruit concludeer ik min of meer dat we tot nu toe niet in de buurt van een hint zitten. En eveneens dat het eigenlijk niet te doen is deze ronde en we dus blind moeten stemmen.

---------- Post toegevoegd 23 June 2013 om 20:40 ----------

20:00 of 21:00 maakt mij niet zoveel uit, beide zijn wel prima. liever niet later want dan zit ik idd ook elke keer tot 10u aan de pc
Sloeg jij de nabeschouwing altijd over dan? :o

• Topic Starter Topic Starter
Hieruit concludeer ik min of meer dat we tot nu toe niet in de buurt van een hint zitten. En eveneens dat het eigenlijk niet te doen is deze ronde en we dus blind moeten stemmen.

Dat niet. Ik zal jullie morgen wat meer geven om mee te stoeien.

Wordt het een game traditie ofzo om mij de eerste dag al meteen te willen ophangen? :roflol:
Jullie zijn duidelijk bang voor me.

GOOD :mad:

26-5

2 + 6 + 5 = 13 en 1 + 3 = 4 , 4 is een even getal en tevens het lievelingsnummer van Al Capone en ook pre-cies het aantal vrouwen wat gevolgd wordt in de realitysoap ' mob wives '

Coincidence? I don't think so..

26-5

2 + 6 + 5 = 13 en 1 + 3 = 4 , 4 is een even getal en tevens het lievelingsnummer van Al Capone en ook pre-cies het aantal vrouwen wat gevolgd wordt in de realitysoap ' mob wives '

Coincidence? I don't think so..
:D :roflol:
Maar t'is té veel toeval. Die vrouw past niet binnen het verhaal en de maffia. Maar geen nood, zal wel op iemand anders stemmen dag 1.

Ik ga niet alles teruglezen maar ben weer in vanaf nu.

Terug
Naar boven