AndroidHealthClinic

Forumgame 15: Maffia - An Offer You Can't Refuse

:roflol: remi en jimbooo krijgen zware straffen.

jimboo wordt in elkaar gebeukt. wordt ook wel frankie genoemd. link naar speler FrankyB?

Frankie is het hoofdpersoon uit de film goodfellas. Rob gebruikt ook de quote 'I always wanted to be a gangster...' uit dezelfde film. Lijkt me dus niet per see gerelateerd aan FrankyB. Sowieso gaf Rob aan nu enkel nog vage hints te gebruiken.

:roflol: remi en jimbooo krijgen zware straffen.

Frankie is het hoofdpersoon uit de film goodfellas. Rob gebruikt ook de quote 'I always wanted to be a gangster...' uit dezelfde film. Lijkt me dus niet per see gerelateerd aan FrankyB. Sowieso gaf Rob aan nu enkel nog vage hints te gebruiken.

henry hill is het hoofdpersonage uit goodfellas, frankie was gewoon een hulpje die werd vermoord na de grote buit door robert de niro zijn personage

Goed bezig Rob G!

• Topic Starter Topic Starter
Ja had verwacht dat we pas over een weekje oid zouden starten. Dus helaas man.

No problem, volgende pot weer ;)

---------- Post toegevoegd 23 June 2013 om 15:16 ----------

Kan het geen 20.00 of 22.00 maandag? 21.00 ben ik aan het trainen.:(

Liever maak ik er geen gewoonte van de tijd van de stemming te wisselen. Dat zorgde bij de vorige pot voor nogal wat verwarring. Kan je niet een uurtje eerder/later trainen, anders moet ik voor iedereen de tijd aanpassen.

Ik vind zelf 10 uur nogal laat. Bij de vorige pot zat ik echt de hele tijd savonds dat spel te spelen, geen tijd voor een filmpje meer ofzo. 20:00 uur vindt ik ook prima, maar dat wordt dan wel de tijd voor ALLE dagen. Als de anderen dat ook willen vind ik dat prima.

nog plaats vrij??

Quibus01.jpg

Het zegt wellicht niet veel maar ik wil jullie toch even voorstellen aan Quibus. Een prachtige stafford van 19 kilogram. In 2011 zelfs D.S.A. (Dutch Stafford Athletics) kampioen.

Ik beken overigens gelijk dat ik niet alle deelnemers heb gegoogled. Maar laten we wel zijn, wie noemt zijn hond nou Lloydatoni, Markrot of Alley Cat. Kon ook nergens vinden of een van de deelnemers wellicht een stafford bezit.

Quibus01.jpg

Het zegt wellicht niet veel maar ik wil jullie toch even voorstellen aan Quibus. Een prachtige stafford van 19 kilogram. In 2011 zelfs D.S.A. (Dutch Stafford Athletics) kampioen.

Ik beken overigens gelijk dat ik niet alle deelnemers heb gegoogled. Maar laten we wel zijn, wie noemt zijn hond nou Lloydatoni, Markrot of Alley Cat. Kon ook nergens vinden of een van de deelnemers wellicht een stafford bezit.

dit moet genoeg zeggen lijkt me als hint, maar naar welke rol?

Alley de kat en ik de hond ik doe nog eens aan een spel mee :)
Goed verhaal rob ik heb er zin in.

Ligt t aan mij of zijn de hints erg vaag/oppervlakkig? Zelfs voor een eerste dag.
Ik kan iig niks vinden, buiten wat er al gepost is, om echt iemand aan te wijzen.
Nog maar even verder spitten in t verhaal...

Zal ik maar de eerste zijn Quibus

Nee. Morgen.

Durf al wel vast mee te gaan op Quibus.
Kijken wat dit voor reacties uitlokt.

Terug
Naar boven