MuscleMeat

Forumgame 15: Maffia - An Offer You Can't Refuse

ik vond de hint naar quibus toe naar aanleiding van kelly stafford te mooi gevonden om er niks mee te doen

ik vond de hint naar quibus toe naar aanleiding van kelly stafford te mooi gevonden om er niks mee te doen
Ik eigenlijk ook. Als niemand anders met iets beters komt ga ik ook op hem stemmen.

Nadeel is alleen dat ik die hint bedacht heb, dat zet me hoe dan ook in de vuurlinie.

ta ta tata ta ta tata ta

All aboard, the cult train.

on it!

Het idee van het spel is dat sommige mensen hints zoeken in de verhaaltjes en dat anderen die mensen dan beschuldigen van cultgedrag.

Dus je speelt je rol goed.

heb echt diepe bewondering voor hoe je deze hint ontcijferd hebt

ben trovati

Ik weet het echt niet maar ik moet straks werken dus ik ga mee met: quibus

[Link niet meer beschikbaar]

Ook een stafford dus ja..

Tussenstand:

Orgineel - Quibus
IMBAatwork - Quibus
wwe - Quibus

Whami - Orgineel

Silentio - Alley cat

[Link niet meer beschikbaar]

Ook een stafford dus ja..
De Quibus-hond link kwam uit het vorige spelletje. Dat ik ook nog een stafford vond met zijn naam was meer een aardigheidje.
Maar ik geef toe, in het dagelijks leven zou ik hem op basis van deze informatie niet opknopen.

Heb jij een ander voorstel?

ik vindt dat er wel veel met poep gedaan wordt in dat eerste verhaal. is er iemand hier die veel gerelateerd is aan poep? aantal dingen uit verhaal:

poep heeft ventilator geraak
zaakje riekt naar diarree
two guys one cup?
de shit is aan

wordt wel een hond genoemd maar vindt verder geen hints naar quibus, en dat met die hond is denk ik te obvious aangezien dat in de vorige game te duidelijk genoemd is. ik neig dan meer om whami te volgen..

Terug
Naar boven