MuscleMeat

Forumgame 15: Maffia - An Offer You Can't Refuse

• Topic Starter Topic Starter

Nee je moet je stem uitbrengen door de naam van een speler te nemen en hem dik gedrukt te maken. Je mag deze post niet meer editen of je stem telt niet. Je kan wel een nieuwe stem uitbrengen in een nieuwe post. Je mag zo vaak van stem wisselen als je wilt. De laatste stem die je uitbrengt voor 21:00 uur telt.

De eerste stemronde is altijd moeilijk omdat je geen hints hebt.
Ga zelf ook maar voor Quibus.
Wachten op het verhaal en hopen dat daar wat goede hints in zitten.

Stemmen is niet verplicht. Maar is wel zo leuk.

probleem is dat wanneer ik leuke dingen zie, ik die momenteel liever even voor mezelf hou.

ik vind het ook zo hatelijk om de 10de in de trein te zijn op quibus omdat er geen andere verdachten zijn. stemmen op iemand anders heeft ook weinig zin meer.

was ook wat laat voor de discussies deze middag, had niet veel tijd vorige dagen.

• Like
Waarderingen: kane
probleem is dat wanneer ik leuke dingen zie, ik die momenteel liever even voor mezelf hou.

ik vind het ook zo hatelijk om de 10de in de trein te zijn op quibus omdat er geen andere verdachten zijn. stemmen op iemand anders heeft ook weinig zin meer.

was ook wat laat voor de discussies deze middag, had niet veel tijd vorige dagen.

Maar straks wel wijzen van dit of dat.

stemmen verplicht? stem liever niet met de huidige argumenten...

vindt het ook moeilijk, maar imo de enige 2 die ietswat van een hint weg hebben zijn op dit moment quibus en sjors (tenminste volgens whami?)

ik ga mee op quibus, denk dat dat meer informatie oplevert dan sjors momenteel

• Like
hmm, mogelijk is "stafford" aka "hondenras" een link naar een meerderheid en mogelijk een groep cults? of een groep burgers? of een familia?

ben wel benieuwd nu

[Link niet meer beschikbaar]

kijk even bij stukje "contact"

:roflol:

Stafford en wolf, allebei op dezelfde pagina, lijkt me geen toeval. Quibus of sjors?

Ik verbeter mezelf na het zien van de pagina hierboven. Ook alley cat staat bij stafford :roflol:

Volgens mij vinden we zo uiteindelijk wel een link met alles en iedereen tussen stafford en onze gebruikersnamen. Of hun drie horen bij elkaar..?

Maar alley cat stemt ook quibus, ofniet? Mind****.

Ik verbeter mezelf na het zien van de pagina hierboven. Ook alley cat staat bij stafford :roflol:

Volgens mij vinden we zo uiteindelijk wel een link met alles en iedereen tussen stafford en onze gebruikersnamen. Of hun drie horen bij elkaar..?

Maar alley cat stemt ook quibus, ofniet? Mind****.

ja dacht van wel :roflol: zelfs als ik jouw naam in google toets icm stafford kom ik uit bij een hondenrace waar jorgy's boy op nr 7 staat hahaha

• Like
Ik denk dat die stafford niet op quibus hoort te slaan. Slaat rocco siffredi dan op mij ivm kinderarmpje ofzo :trollface:

hmm, mogelijk is "stafford" aka "hondenras" een link naar een meerderheid en mogelijk een groep cults? of een groep burgers? of een familia?

ben wel benieuwd nu

[Link niet meer beschikbaar]

kijk even bij stukje "contact"

:roflol:
Prachtig! Als ik ooit een viool ga kopen koop ik hem daar, dat beloof ik bij deze plechtig.

Ok dat was snel, ga me hier ook never nooit uit lullen, jammer.

Ps quibus us ook best inactief?? We zijn een dag bezig en ik heb paar keer gezegd dat ik het niet ben.
Maar ja de hint is de enige en ik kan geen fatsoenlijk ander aanwijzen.
Scheelt me wel een uur of wat per dag.
Hasta la pasta

quibus

Dus Quibus of Sjors....
Tegen beide is wat te vinden maar wanneer is t toeval en wanneer daadwerkelijk een hint...
Ben er nog niet over uit wie ik t voordeel van m'n twijfel ga geven

Maar straks wel wijzen van dit of dat.

22132762.jpg

ik stem dus op origineel, doet raar...

not srs
was ook niet vet gedrukt
lol

Terug
Naar boven