XXL Nutrition

Forumgame 15: Maffia - An Offer You Can't Refuse

Laatst bewerkt:
Hmm, ik zal jullie het terug kijken besparen. Ik was de eerste die op hem stemde. Iedereen ging wel erg makkelijk mee. Wordt erg op safe gespeeld.
Misschien moeten we het zoeken bij diegene als eerste volgde?
Kijken wat de nacht brengt, hopelijk maken ze elkaar af.

---------- Post toegevoegd 24 June 2013 om 21:35 ----------

Als ik dat plaatje van feedback google kom ik op superhero?

Waarom haal je je tekst weg ?
Omdat Rob G het verhaal al had gepost voor ik mn post klaar had.

Zou beetje mosterd na de maaltijd zijn

---------- Post added 24 June 2013 at 21:38 ----------

Lag er eigenlijk wel dik op dat quibus goed was aangezien er ook niemand voor hem in de verdediging schoot. Dat zou wel gebeurd zijn als ie een cult was.

Wat betreft het verhaal: Zag wel paar zinnetjes wat mogelijk als hint opgevat kan worden, ga daar nog ff goed naar kijken :)

Maar de Musclelianen hebben hun besluit gemaakt. Ze weten wie gaat hangen. De families kijken toe. Keep your friends close, but your enemies closer. De Aestheto’s en Beefleone’s houden elkaar de hand boven het hoofd deze dag.

De families kijken toe... Wilt Rob ons duidelijk maken dat ze zich tot nu toe op de achtergrond houden?

De families kijken toe... Wilt Rob ons duidelijk maken dat ze zich tot nu toe op de achtergrond houden?

logisch toch. een schets van wat er gebeurd is.

IEMAND (goed of een van de families) schoof quibus naar voor. de families keken nog eens goed of quibus niet bij hun zat en het was klaar. de 2 families gingen samen dus tegen quibus. hierdoor moest er geen moeite gedaan worden om quibus uit het spel te krijgen en waren ze zeker niemand van hun familie kwijt. want hoe slecht zou het zijn als je de eerste ronde al een familielid moet laten gaan, dan ben je echt gewoon slecht in dit spel.

wat er ook had kunnen gebeuren en wat veel beter was geweest voor ons was dat ze niet quibus, maar een lid van een familie hadden genomen. dan had de ene familie de stem op die persoon goed gevonden, terwijl de andere helft er alles aan ging doen om het goed te trekken. dan had je tenminste al een soort tweestrijd gehad. misschien was quibus uiteindelijk dan ook dood gegaan, maar dan zou er voor quibus iemand anders verdacht moeten worden. deze eerste verdachte is dan duidelijk lid van een van beiden families, aangezien hij er anders gewoon zo had uitgelegen.
ik moet nog eens nagaan of dit niet het geval was.

Vrij obvious toch?

Omdat hij of goed is, of doet alsof hij goed is zodat hij niet opvalt

Dus hij is goed of slecht, dat is mijn oordeel en daar moet u het mee doen.

Iemand enig idee wat hij bedoelt met dat we het niet ver hoeven te zoeken? De bankjes staan in Haarlem?

ik vind dat er in dit spel wel veel vrouwen meespelen.

brb even dit boek uitlezen, ik speel verder mee als hij uit is.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven