XXL Nutrition

Forumgame 15: Maffia - An Offer You Can't Refuse

Heerlijk verhaal weer :D

Proberen iets te obvious Pure B te beschermen. Die hint is zo duidelijk als maar zijn kan.

Pure B

Tsjoee tsjooeee, daar gaat de culttrein. Allemaal uitstappen.

Het maakt jou dus ook uit wie er hangt; als burger had je 1 van beiden kunnen kiezen.

• Like
Waarderingen: wwe
It takes one, to know one.

Bij deze weet ik het zeker : Jorgyboy

Dat jouw familie je nu beschermd is je mazzel. Ik hoop dat de burgers in dit spel, die nu nog liggen te slapen/werken, dit bij gods gratie ook zien.
Ik ben zo zeker van mijn stem dat ik bereid ben om er alles op te zetten. Hell, als jij geen cult bent dan ga ik morgen in mijn onderbroek naar mijn werk EN post er een filmpje van. Mark my words. MARK ' M!
Weet niet of omkoping is toegestaan in dit spel, maar ik ben om.

Jorgyboy

Tsjoee tsjooeee, daar gaat de culttrein. Allemaal uitstappen.

Het maakt jou dus ook uit wie er hangt; als burger had je 1 van beiden kunnen kiezen.
Dus in jouw ogen zijn aanwijzingen naar Jorgyboy even sterk als naar PureB...??

De cults laten zich echt makkelijk inpakken deze ronde.

Dus in jouw ogen zijn aanwijzingen naar Jorgyboy even sterk als naar PureB...??

De cults laten zich echt makkelijk inpakken deze ronde.

Heb je zijn replies uberhaupt gelezen?? Hij verlult zichzelf notabene. Heb je die culttrein gezien net? Hij was knalroze en er stond met grote letters op: HALLO, IK BEN EEN CULTTREIN DIE JORGYBOY MOET BESCHERMEN, OK DOEI

Brb, ff al mijn haren uit mijn hoofd trekken. Godsamme zeg

Laatst bewerkt:
Haha, dat doen die families goed. Laat ze maar lekker mekaar afmaken :D

dit is tot nu toe al een vruchtbare ronde geweest.

ik ben er mij wel van bewust dat ik het op deze manier niet lang ga rekken. maar jongens, kap toch met die pure B. rob zijn hint is echt te easy dan. in spel 13 met remi, dachten we ook duizend keer dat we een hint hadden, maar de spelmaker maakt ze echt niet zo gemakkelijk...

Begin me weer druk te maken merk ik, moet zo weg, ik lees het vanavond wel bij...

Ik ben ook out, wegens werk. Ugh
Vanavond date, dus ik mis de hoogtepunten.

Laat ik jullie achter met de volgende wijsheid:

Stem Jorgyboy eruit. Pure B weet ik gewoon niet zeker en Jorgyboy wel. Check zijn replies en dat vooral ook die naar mij, waarin hij net doet alsof Pure B een random keuze is, maar eigenlijk in de eerste zin al zegt dat hij Pure B eruit moet hebben.
Immers, hij wil als cult/capo niet hangen.

- Burgers stemmen op Jorgyboy plz en als de andere capo's slim zijn ( dus van de andere familie ) dan gaan ze mee. Is er tenminste een hoofd van de andere familie pleite en staat het 2-1 ipv 1-1

Choose wisely!

ik draag altijd strings, just sayin'

Sorry, wat is de hint tegen pure B nou?

JorgyBoy :roflol: zichzelf versproken.

hahaha jullie zijn echt achterlijk :D als jullie nog ff vermelden van welke familie jullie zijn heb ik mn lijstjes al bijna compleet :roflol:

Haha, dat doen die families goed. Laat ze maar lekker mekaar afmaken :D
dit dus

Ik ben ook out, wegens werk. Ugh
Vanavond date, dus ik mis de hoogtepunten.

Laat ik jullie achter met de volgende wijsheid:

Stem Jorgyboy eruit. Pure B weet ik gewoon niet zeker en Jorgyboy wel. Check zijn replies en dat vooral ook die naar mij, waarin hij net doet alsof Pure B een random keuze is, maar eigenlijk in de eerste zin al zegt dat hij Pure B eruit moet hebben.
Immers, hij wil als cult/capo niet hangen.

- Burgers stemmen op Jorgyboy plz en als de andere capo's slim zijn ( dus van de andere familie ) dan gaan ze mee. Is er tenminste een hoofd van de andere familie pleite en staat het 2-1 ipv 1-1

Choose wisely!

ik draag altijd strings, just sayin'

werk ze en tot vanavond

Non vedo l'ora per il film sjors26.
quindi io voto jorgyboy

---------- Post toegevoegd 25 June 2013 om 13:46 ----------

wat een prachtige verhalen rob trouwens, ging helemaal stuk en het wekte emoties op bij me met al de filmpjes, vooral the godfather altijd natuurlijk. francis ford coppola is god

• Topic Starter Topic Starter
[/COLOR]wat een prachtige verhalen rob trouwens, ging helemaal stuk en het wekte emoties op bij me met al de filmpjes, vooral the godfather altijd natuurlijk. francis ford coppola is god

Thnx man! Stop er ook wat tijd in maar goed om te lezen dat het gewaardeerd wordt door mede maffia fans ;)

Zeker top verhaal.
En ik zie dat de cults tot leven gekomen zijn?

:roflol:

De hint naar Pure B is zo duidelijk dat ik er toch geen argumentatie meer aan moet vasthangen, of wel? En nu ineens komt Sjors naar buiten dat ze iedereen op mij moet stemmen en niet op Pure B :roflol:

Als dit niet meer ****ing obvious is dat Sjors een cult is, dan weet ik het ook niet meer. Maar aangezien het voor sommige onder ons niet duidelijk is, zal ik het even duidelijk tekenen:

1) Rob G maakt duidelijke hint naar Capo Pure B (kijk verhaal: ophalen bankje van Aestheto in haarlem)

2) Iedereen begint op Pure B te stemmen

3) Fitness beginner zegt dat ik slecht ben omdat ik op quibus heb gestemd, net zoals 10 andere hier, maar ik ben de slechte?

4) Hoewel de hint op Pure B duidelijk is, gaat toch iedereen op mij

5) :roflol: culttrein much? Proberen Pure B te redden :roflol:

oeps, quotereeks van jorgyboy verkeerd gelezen:roflol:

Ik dacht dat er stond inactieven niet stemmen en dan toch op quibus, maar hij stemde vanwege die hint.

Eerst en vooral :roflol: @ verhaal én nog meer voor de kills. Wel beetje vreemd dat wij absoluut geen idee hebben (buiten Pure B) wie de cults zijn en de capo's er zelf wél in slagen om allebei een kill te maken van de tegenpartij :roflol:

Boys, leer lezen. Ik ging in het begin mee op quibus, omdat dat de enige hint was die we hadden. Dat was al in de vroege namiddag, bij amper 3 of 4 stemmen. Mijn redenering is inderdaad dat de meeste inactieve spelers, burgers zijn en hoewel Quibus niet helemaal inactief was zoals hij zelf al aanhaalde, kunnen we altijd beter een 'inactieve' op basis van een hint eruit stemmen, dan een 'inactieve' waarnaar helemaal geen hint leidt. Lijkt mij een logische redenering, maar ik begrijp dat jullie een zondebok nodig hebben voor die kill ;)

:roflol:
Sinds vorig spel ben ik altijd in jouw vizier, gewoon omdat ik vorige ronde meteen doorhad dat je een vieze vuile cult was :o

Ohja, nog bijna vergeten: Pure B

:rolleyes:

Ja, en waar verspreekt die zich nu?

Al wie niet op Pure B stemt hoort gewoon bij de Aestheto gayclub. En ga je stem nu niet veranderen want jullie staan al lang in mijn excell file gemarkeerd.

Terug
Naar boven