Fitness Seller

Forumgame 15: Maffia - An Offer You Can't Refuse

Jorgyboy, kane en alley cat lijken bij elkaar te horen. Als 1 van hun eruit gaan hebben we in ieder geval 3 rollen die we weten. Ze zitten of bij Beefleone's of bij de Aestheto's anders zouden ze jorgyboy niet zo goed verdedigen. aangezien burgers niet weten wie bij wat hoort en elkaar dus niet al te snel zullen verdedigen.

Jorgyboy, kane en alley cat lijken bij elkaar te horen. Als 1 van hun eruit gaan hebben we in ieder geval 3 rollen die we weten. Ze zitten of bij Beefleone's of bij de Aestheto's anders zouden ze jorgyboy niet zo goed verdedigen. aangezien burgers niet weten wie bij wat hoort en elkaar dus niet al te snel zullen verdedigen.

En wie the **** ben jij nu weer ineens?

Kan iemand me even zeggen wie ik schijn te verdedigen, buiten mezelf? :o

Serieus, edde gij kak in aaw ogen ofwa?

Ik stem op Pure B omwille van de hint die naar hem verwijst. Maar hey, verdedig hem maar dan worden de Aestheto leden alleen nog maar duidelijker.

Hmmm ziet er slecht uit voor me. Hoe laat wordt ik gelynched rob?

ik denk dat je nog eens terug moet lezen maat, denk dat je een aantal posts van deze personen over het hoofd hebt gezien. daarstraks was namelijk dikke oorlog tussen enkele gaande waar duidelijk kanten gekozen werden :roflol:

Alley cat stemt dus op jorgyboy. :fuu: theorie klopt weer niet.

IMBA, jij was vorige keer ook al de mede-aanstoker op quibus. hou je ff wat kalm of doe gewoon een bordje rond je nek met daarop dat je slecht bent...

aan alle spelers: vergeet IMBA niet als sjors goed blijkt te zijn!

Ik ging gewoon met orgineel mee, vond de hint best goed.
Maar ja, 1e dag kan je je vergissen toch?

Sjors is de vrouw van een van de families, ze doet tamelijk verdacht.

Vind ik ook, maar ben wel de enige die op haar stemt volgens mij...

Ik ging gewoon met orgineel mee, vond de hint best goed.
Maar ja, 1e dag kan je je vergissen toch?

Vind ik ook, maar ben wel de enige die op haar stemt volgens mij...

Pure B moet er eerst uit vanwege die hint. Sjors is morgen aan de beurt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vind het allemaal nogal lastig, enkel speculaties.

Hint is wel duidelijk, PureB probeert zich ook niet echt te verdedigen. Is ook niet echt meer te redden.

Ga mee met het gros, PureB

Daarom zal je straks de aestheto's, als ze merken dat het een verloren zaak is, snel hun stem zien wisselen.

Hier is nummer 1 al :roflol: Nu nog wachten op Sjors26

JorgyBoy :roflol: zichzelf versproken.

Vind het allemaal nogal lastig, enkel speculaties.

Hint is wel duidelijk, PureB probeert zich ook niet echt te verdedigen. Is ook niet echt meer te redden.

Ga mee met het gros, PureB

Valt weinig tijd te doden met berichtjes lezen hier. Maar goed, het is ook al vrij duidelijk wie er uit gaat en waarom.

Denk dat het in dit spel zonder hints vrijwel onmogelijk is om cults te spotten. Ze zijn vermoedelijk per familie maar met vier (inmiddels drie) dus ze kunnen nooit echt een trein vormen om iemand eruit te krijgen.
Pure B wordt ook amper verdedigd, want dat is toch hopeloos (of zou hij toch burger zijn ...?). Vrees dus dat stemgedrag niet zoveel gaat zeggen deze keer.

Kans is groot dat die vanavond al geliquideerd wordt.

Dat is zo'n beetje het domste wat zowel burgers als beiden families kunnen doen.:o

Maar goed, domme votes zijn gemeengoed geworden geloof ik.

---------- Post toegevoegd 25 June 2013 om 17:43 ----------

Hier is nummer 1 al :roflol: Nu nog wachten op Sjors26

Ik heb gestemd op Jorgyboy; je maatje. Gaat niet veranderen vriend.

En jij bent me iets te fel op mij voor een burger, dus jij gaat ook met uitroeptekens in mijn sheet :rolleyes:

Dat is zo'n beetje het domste wat zowel burgers als beiden families kunnen doen.:o

Maar goed, domme votes zijn gemeengoed geworden geloof ik.
Omdat je dan geen filmpje plaats van hoe je in je string naar je werk gaat?

Een andere reden waarom het voor alle partijen slecht zou zijn kan ik niet bedenken (hetgeen overigens niet wil zeggen dat die reden er niet kan zijn).

Valt weinig tijd te doden met berichtjes lezen hier. Maar goed, het is ook al vrij duidelijk wie er uit gaat en waarom.

Denk dat het in dit spel zonder hints vrijwel onmogelijk is om cults te spotten. Ze zijn vermoedelijk per familie maar met vier (inmiddels drie) dus ze kunnen nooit echt een trein vormen om iemand eruit te krijgen.
Pure B wordt ook amper verdedigd, want dat is toch hopeloos (of zou hij toch burger zijn ...?). Vrees dus dat stemgedrag niet zoveel gaat zeggen deze keer.

Of je doet bewust onnozel of je hebt een bril nodig. Kane en consorten zitten daar aardig bovenop.

Mij boeit het niet wie van de 2 gaat, maar wel als Pure B toch een burger is. Helaas is er van Pure B alleen een hint, die wel erg makkelijk is. Daar waar ik van Jorgyboy 100% zeker ( ik heb er een weddenschap op! ) dat hij een capo is.

Iedereen die nu dus alleen op die hint op Pure B gaat, is OF een debiel OF een cult. Waarom een onzekere route kiezen als je een zekere kan kiezen?
Ik zou wel erg dom zijn om iets een richting in te sturen als ik niet zeker zou weten dat het waar was, dan zou de dag erop mijn kop eraf gaan denk je niet?

Stemgedrag zegt nu juist alles en wie goed oplet is dat niet ontgaan.

Terug
Naar boven