Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Rob speelt al even mee en wat zelf ook wel al te goed dat de hints in de vorige game's veel te moeilijk waren en nooit werden gevonden. Valt het nut van een hint wel een beetje weg.Waarom zou Rob G de hint naar Pure B zo duidelijk maken? misschien zodat zo de capo's sneller naar buiten komen. De hints in de meeste verhalen zijn niet zo duidelijk dus waarom deze wel. Zal zelf nog een keer het verhaal lezen voor hints voordat ik mijn stem plaats.

Jorgyboy
Mensen wijzen een cult aan en jorgy verdedigt hem, vind ik meer zeggen dan een hint opzich
Ik zie het ook echt niet.
![]()
De hint naar Pure B is zo duidelijk dat ik er toch geen argumentatie meer aan moet vasthangen, of wel? En nu ineens komt Sjors naar buiten dat ze iedereen op mij moet stemmen en niet op Pure B
Als dit niet meer ****ing obvious is dat Sjors een cult is, dan weet ik het ook niet meer. Maar aangezien het voor sommige onder ons niet duidelijk is, zal ik het even duidelijk tekenen:
1) Rob G maakt duidelijke hint naar Capo Pure B (kijk verhaal: ophalen bankje van Aestheto in haarlem)
2) Iedereen begint op Pure B te stemmen
3) Fitness beginner zegt dat ik slecht ben omdat ik op quibus heb gestemd, net zoals 10 andere hier, maar ik ben de slechte?
4) Hoewel de hint op Pure B duidelijk is, gaat toch iedereen op mij
5)culttrein much? Proberen Pure B te redden
![]()
Jij bent gewoon jelly op me omdat ik de laatste dagen een hogere ROI haal dan jij
Of je bent lid van de Aestheto club, dat is natuurlijk ook een optie![]()
Hopelijk beseffen de goeien in dit spel wel dat wanneer pure b een aesthetico zou zijn, de beefleones hem er ook uit willen en zo weten wie de burgers zijn als die meestemmen op pure b. Op deze manier weten de beefleones dus ook de aestheticos en kunnen ze makkelijk dit spel winnen en dan hebben de goeden verloren![]()
Daarom zal je straks de aestheto's, als ze merken dat het een verloren zaak is, snel hun stem zien wisselen.Hopelijk beseffen de goeien in dit spel wel dat wanneer pure b een aesthetico zou zijn, de beefleones hem er ook uit willen en zo weten wie de burgers zijn als die meestemmen op pure b. Op deze manier weten de beefleones dus ook de aestheticos en kunnen ze makkelijk dit spel winnen en dan hebben de goeden verloren![]()
Spijtig dat de wolf van vorige editie geen melding kreeg ...![]()

Tussen de goeden kunnen ook beefleone's zitten eh, zij willen een Aestheto lid er even graag uit als de burgers.In dat geval weten de goeden ook wie de goeden zijn, en als we straks systematisch de Aestheto's uitroeien komen we dan met een mooie meerderheid tegenover de Beefleone's.