MuscleMeat

Forumgame 15: Maffia - An Offer You Can't Refuse

Op dit moment is het gewoon kiezen voor JoeyC of kane en ik blijf kane het minst verdacht vinden..

Eigenlijk ben ik ook wantrouwend tegen spelers die nu met name op de achtergrond blijven en voorheen vrij actief waren (zoals Markrot).. Maar scheelt dat de don's elkaar kunnen afmaken dus hoop dat daar komende nacht wat mee gebeurt.

Waren er trouwens geen spelers met een dubbele stem?

gokker kan volgens mij wel een dubbele stem kopen zie ik, voor derest niemand denkik

Op dit moment is het gewoon kiezen voor JoeyC of kane en ik blijf kane het minst verdacht vinden..

Eigenlijk ben ik ook wantrouwend tegen spelers die nu met name op de achtergrond blijven en voorheen vrij actief waren (zoals Markrot).. Maar scheelt dat de don's elkaar kunnen afmaken dus hoop dat daar komende nacht wat mee gebeurt.

De gokker dacht ik.

Feedback, biobeast en fitness beginner moeten ook nog stemmen, of zie ik hun stem nu over het hoofd?

helaas allemaal niet gestemd ben ik bang

kane met name vanwege zijn postgedrag. het verdedigen van eea als ik me goed herinner,

de hint tegen mij zojuist 100% ontkracht dus als er uberhaupt al schijn is tegen kane is dat imo al meer waard dan een stem op mij... maar goed zullen zo zien

stem JoeyC, gratis karma brah's

Cheap

• Topic Starter Topic Starter
Jammer dat Biobeast offline is...

Ik denk dat het een epic coinflip gaat worden jongens :D

Fitness beginner was wel online vanmorgen en heeft wel mee geouwehoerd... En dan niet even stemmen.
Zullen we allemaal massaal overgaan naar hem? :cool:

an offer u can't refuse IMBAatwork,

:roflol:

ja kane als jij als eerste overstapt, wij volgen wel :roflol:

---------- Post toegevoegd 27 June 2013 om 20:59 ----------

fitness ook totaal niet gereageerd op mijn beschuldiging tov hem.. zegt ook genoeg denk ik

Ja jammer dat niet iedereen stemt

• Topic Starter Topic Starter
OK.

JoeyC heeft evenveel stemmen als Kane. Ik ga een live epic coinflip battle organiseren.

Ik heb hier een 50 cent muntje. JoeyC en Kane, wat gaat het worden, kop of munt?

---------- Post toegevoegd 27 June 2013 om 21:01 ----------

Oh, en ik doe een best out of 7, om het een beetje spannen en leuk te houden.

Terug
Naar boven