XXL Nutrition

Forumgame 15: Maffia - An Offer You Can't Refuse

• Topic Starter Topic Starter
DAG 4

Het heeft even geduurd maar de Musclelianen lijken eindelijk wakker geworden uit hun roes. Na een aantal dagen waarbij toch wel erg duidelijk was wie er naar de galg moest wordt er nu naar de hints gekeken. Of ja, gekeken. Bepaalde zinnen en fimpjes worden geïnterpreteerd als bewijs. De ene dag waan je je tussen de Columbo’s en Sherlocks die in minder dan drie minuten een bankje terug herleiden naar een consiglieri, de andere dag lijkt het onmogelijk een capo kenbaar te maken. De beschuldigingen vandaag zijn niet mis en het is de eerste dag waarbij niet direct duidelijk is wie er gehangen moet worden. Het spel lijkt dan toch eindelijk begonnen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Henry Hill is een onbegrepen hint. Dat hij expliciet het woord ‘coffin’ gebruikt zal sommige inwoners toch naar een zoektocht moeten leiden. Ze hebben ook internet in Musclelilië en een simpele google actie naar de beste man + ‘coffin’ leiden toch bijna direct een verhelderende uitspraak uit van afgelopen nacht.

Ook een andere bewoner werd direct herkend en benoemd, er is echter niet veel voor nodig dit te doen vergeten. Zelfs na herhaaldelijk aandringen…

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De Beefleone’s drinken hun verdriet die dag weg in hun favoriete club; Yab Yum. Wimpie zit er ook. Klaasje kon er niet bij zijn. Het mag de pret niet drukken. De Beefleone’s zijn die dag even niet aan het werk. Ze genieten van het vrouwelijk schoon.

De burgers mengen zich vandaag in de strijd. De esthetische burger voor wie dbol wat te veel aan zijn lichaamsgewicht toegevoegd wordt vergezeld door een medeburger; Tartarus loopt met hem mee. Hij snapt er allemaal niet zo veel van. Hoe werkt dat stemmen ook al weer? Het is wel erg verdacht en wwe gokt er op dat hij evil is, niets is echter minder waar. Ook deze inactieve burger wordt systematisch uitgebuit door de mafia en blijkt een goede bron van inkomen te zijn.

Er worden openlijk bewoners verdacht en iedereen houdt elkaar in de gaten…

Zowel Kane als JoeyC staan lijnrecht tegenover elkaar. De verdenkingen op beide komen uit het niets. De hints lijken slecht geïnterpreteerd te worden, of sommige speler spelen een vies spelletje…

JoeyC zit in de lokale bar dancing van de Beefleone’s een pootje pool biljart te spelen. Dan krijgt hij het door. Deze mensen hebben het op hem voorzien. Er volgt een epic shootout…

http://www.youtube.com/watch?v=MJ6iWr9TYjs

JoeyC overleefd de aanval.

De trekken de bewoners naar Kane. Kane laat zich niet zomaar gaan. Hij pakt zijn tommygun en begint te schieten. Meerder omstanders worden in het gelaat geraakt. Het flitsende pakje van Feedback wordt aan gort geschoten. Tartarus vangt vijf kogels in zijn gelaat. Kane heeft er genoeg van. Hij schiet zichzelf door het hoofd…

Tartarus is dood. Hij was burger

Feedback is dood. Hij was Burger

Kane is dood. Hij was de gokker
Hij sterft met $3.690,- op zijn rekening. Daarmee kan hij net meer dan 2 coffins kopen (deze zijn duurder dan thirty two hundred dollars).
Deze inzet van Kane was:
Dag 1: $2.000 op bank bij 20% rente --> $2.400,-
Dag 2: $1.400 op bank --> $1.680 + $1.000 op Sjors --> $.2000 = $3.680,-
Dag 3: $3.350 op bank --> $4.020 - $330 op Alley Cat = $3.690,-

---------- Post toegevoegd 27 June 2013 om 21:20 ----------

Ik heb het snel getypt en heeft dus minder 'klasse' dan de andere verhalen. Misschien ook wat typo's.

Markrot en biobeast zijn net als feedback niet actief, zij moeten dus wel een belangrijke rol hebben.

Markrot en biobeast zijn wel actief. Ze hebben iig stemmen uitgebracht.

Feedback en Tartarus hebben allebei niet gestemd gedurende de dagen. Ik heb ze meermaals opgeroepen wel te stemmen.

Jammer dat het game over is voor mij. Vond het wel een leuke game met zeer amusante verhalen.

Wel k*t dat ik niet even snel een extra stem kon kopen Rob. Vond het trouwens nergens terug dat dit een dag op voorhand moest gebeuren, maar soit ik ga er niet over b**chen.

Veel succes nog burgers. Jullie gaan het nodig hebben na vandaag :p

tussenstand:

wwe > Tartarus

Alley Cat > kane
IMBAatwork > kane
lloydatoni > kane
Penose > kane
JoeyC > kane

Kimi2 > JoeyC
orgineel > JoeyC
Daster > JoeyC
kane > JoeyC
bikers > JoeyC

Spannend.

Deze lijst klopt dus niet?

• Like
Waarderingen: kane
Gokker... ???
Naja, zal een onrustige nacht worden.

• Like
Waarderingen: kane
jawel, er is een muntje opgegooid. hieruit is gekomen dat kane de ongelukkige was.

Over wie gaat dit dan eigenlijk?

Feedback.

Whami nam die hint al in dag 1. Ik had er duidelijk bij gezegd dat het een BURGER was. Niemand deed er wat mee :roflol: Lees het verhaal maar eens.

---------- Post toegevoegd 27 June 2013 om 21:32 ----------

Check het plaatje. Whami zei al direct op dag 1: dit is feedback. En die duidelijke hint werd gewoon door iedereen genegeerd haha.

Feedback.

Whami nam die hint al in dag 1. Ik had er duidelijk bij gezegd dat het een BURGER was. Niemand deed er wat mee :roflol: Lees het verhaal maar eens.

Check het plaatje. Whami zei al direct op dag 1: dit is feedback. En die duidelijke hint werd gewoon door iedereen genegeerd haha.

Ja wat hadden we ermee moeten doen? Of je bedoelt dat het een makkelijke kill was voor de families?

---------- Post toegevoegd 27 June 2013 om 21:37 ----------

JoeyC zit in de lokale bar dancing van de Beefleone’s een pootje pool biljart te spelen. Dan krijgt hij het door. Deze mensen hebben het op hem voorzien. Er volgt een epic shootou

Lijkt me duidelijk toch?

Jammer dat het game over is voor mij. Vond het wel een leuke game met zeer amusante verhalen.

Wel k*t dat ik niet even snel een extra stem kon kopen Rob. Vond het trouwens nergens terug dat dit een dag op voorhand moest gebeuren, maar soit ik ga er niet over b**chen.

Veel succes nog burgers. Jullie gaan het nodig hebben na vandaag :p

Ja ik had wel enkele keren aangegeven dat je voor 21:00 uur moest zeggen wat je de VOLGENDE dag moest doen.

Je had nog wel best veel geld gemaakt man. Je had al wat leuke dingen kunnen kopen.

Mocht er nog iemand een spelletje organiseren, dan kunnen de bedragen en aankopen wel aangepast worden.

Wat vond je zelf van de rol? Voegde het wat toe voor het spel? Had je liever andere dingen willen kopen?

Kijk als ik je vandaag een extra stem had laten kopen ofzo was het wel erg makkelijk geworden. Maar op zich is dat voor het volgende spel wel wat om te overwegen.

---------- Post toegevoegd 27 June 2013 om 21:40 ----------

Ja wat hadden we ermee moeten doen? Of je bedoelt dat het een makkelijke kill was voor de families?

Idd het was een makkelijke kill voor de families. Had niet verwacht dat ze zo erg op elkaar zouden gaan.

---------- Post toegevoegd 27 June 2013 om 21:42 ----------

Ik ga vanavond echt wat vroeger maffen. Mijn meisje heeft aandacht nodig ;)

Schrijf het verhaal morgen. Het zal ben ik bang wat minder uitgebreid worden dan de andere verhalen.

Feedback.

is wel wat mee gedaan door de burgers, die hebben haar dr niet uit gestemd :p

kane gokker, zonde, hadden toch voor fitness of kimi moeten gaan zoals ik al zei, nu was het een gevecht tussen 2 goede.

maarja morgen weer een dag.

Dus als de don van de aesetics ofzo slim is pakt hij Joey vanavond....
Ik zat er dus naast.

Uit het verhaal op te maken.

Cults spelen het goed.
Elk kamp heeft nog maar 3 spelers ofzo?
En toch eindigd het op 5-5, dus de burgers zijn verdeeld.
En dan nog die homo's die gewoon niet stemmen...

K*t dat ik mis zat (sorry Kane). Ik ben vanaf nu echt volledig clueless. Heb uiteraard nog steeds mijn bedenkingen bij Orgineel en IMBA (iets sterker zelfs vanwege de aanslag op mijn leven van afgelopen nacht die dus niet bij Kane vandaan kwam), maar dat zijn dezelfde bedenkingen als ik bij Kane had. Zegt dus weinig.

Moet wel zeggen dat dit de rondes zijn dit spel leuk maken. Bij de vorige twee stemmingen was het totaal niet spannend, nu zat ik hier toch met een behoorlijk hoge hartslag alles na te lezen (waren geloof ik vier pagina's bijgekomen).

En begin ook erg nieuwsgierig te worden naar commentaar van de vriendin van Rob G. Uit het spel van Remi herinner ik me nog dat Rob na de uitschakeling van Biobeast naar zijn scherm staarde "alsof ik zojuist gehoord had dat ik terminaal ziek ben" en nu weer de muntjes. Prachtig.

---------- Post toegevoegd 27 June 2013 om 22:00 ----------

Lol de jager die een cult beschermd.
Zou niet voor het eerst zijn, Silentio stond al een keer bij Jorgyboy.

Oh wacht eens, zie zojuist dat Kane heeft ingezet op mijn overlijden. Dat is erg ongepast, excuses ingetrokken!

Ik wilde vandaag actief zijn, heb lang in het ziekenhuis gezeten. Zus bevallen gisterenavond. Vanaf morgen ben ik weer beter online.

Terug
Naar boven