XXL Nutrition

Forumgame 15: Maffia - An Offer You Can't Refuse

Ik zou niet stemmen op Tartarus. Hij kan er ook uitgehaald worden zonder stemmen i.v.m. niet actief mee spelen. Dan zijn er 2stemmen gespaard. Als deze er niet uitgaat kan er altijd nog op hem gestemd worden.

Of 2 burgers sterven

---------- Post toegevoegd 27 June 2013 om 20:08 ----------

Tussenstand:

kane > Tartarus
wwe > Tartarus
Penose > tartarus

Alley Cat > kane
IMBAatwork > kane

Kimi2 > JoeyC
orgineel > JoeyC
Daster > JoeyC

JoeyC > Kimi2

K*targument.. Dat hoort toch bij het spel dat je het risico loopt dat er burgers sterven. De stemmen van andere spelers is de enige manier om info te krijgen over anderen. Als iedereen dan op safe speelt komt niemand een steek verder

Dan krijgen we weer nieuwe hints in de hoop die wel op te lossen..

riposa en pace

kane

Oké ik ga wel mee..
kane

Hmm nog 4 spelers die kunnen stemmen geloof ik.

Ik ga ook voor JoeyC. Met reden zijn rare verdediging tegenover de beschuldiging van kimi2.
Dus bij deze: JoeyC

ik kijk uit naar het nieuwe verhaal, is een van de hoogtepunten van dezer dagen altijd

Lol 4 om 4

JoeyC it is

4-5

In nadeel voor Joey..

blijkbaar is het toch nodig om mezelf nog te verdedigen.

stemmers op mij zijn nu kimi2, orgineel en daster.

edit!!!!!
joeyC busted at:
filmpje van de Aestheto’s, op 1:45

"but it wasn't until chucky, my brother joey's kid taking a pay-off from the man with the missing thump"

dus, begravenis van de aesthetho's, het kind van joey neemt een pay-off in ontvangs, dus, die joey is een dirty-one, en werkt voor de beefleony's.

punt1:
vertaal de tekst naar nederlands en je krijgt simpel gezegd het volgende:
"chucky het kind van mijn broer joey, nam geld aan van de man zonder duim."

oftewel mijn broer joey (gezien vanuit de vertellen in het filmpje aka de man die net iemand verloren heeft) heeft een kind genaamd chucky, degene die daar spreekt is degene die net iemand verloren heeft (en hij is aestetho) dus ik zou dan de broer van een aestetho zijn. nja mijn kind neemt geld van de man zonder duim aan, zegt meer wat over het kind en de man zonder duim dan over mij.
= IK BEN DUS SOWIESO GEEN BEEFLEONE

punt 2:
mijn stemming is tot nu toe non stop op capo's geweest, op quibus na. bij quibus heb ik aangegeven liever niet te stemmen dan dat ik op een burger moest stemmen. ben daar toch in meegegaan omdat stemmen gewenst werd door RobG (semi gewenst)

de capos die er tot nu toe uit zijn gestemd zijn allemaal van de aestethos. zou wel een hele slechte aestetho zijn als ik elke keer zonder nadenken mijn eigen familieleden eruit stem.

Punt 3:
Het lijkt me zeeer onwaarschijnlijk dat rob in filmpjes is gaan zoeken totdat er iemand mijn naam uitsprak om daar een hint in te hangen. al dan niet verwijzend naar een goede/slechte rol. er blijkt namelijk nergens uit of ik goed of slecht ben. wie weet heb ik mijn kind opdracht gegeven om iemand van de maffia om te laten leggen ofzo

rofl, ik zou je vertaling heroverzien, ik ga hier verder niet eens op in.

maar wel de eerste die mij target nadat ik fitness noem, dus fitness is of een capo/don under the radar. of jij zit op het verkeerde spoor. dat je mij beschuldigt zegt voor mij genoeg over jou rol.

voor nu stem op kimi2
vandaar dus dat ik verdediging eigelijk niet nodig vond, nu toch maar gedaan.

Welke?

---------- Post toegevoegd 27 June 2013 om 16:45 ----------

Waarom ook niet. joeyc

Mijn stem gaat overigens naar JoeyC

Vind de hint naar hem enige wat nog ergens op lijkt. De verdediging van hem tegen de stemmen vind ik ook matig.

gaan dus mee zonder de hint te checken, waarom?

ze kunnen de volgende rollen hebben:
- burger (weet niet wie er samen met hun burger is of wie er bij de evil side hoort)
- soldaat (die enkel weet voor welke familie hij werkt en zou dus moeten vermoeden dat ik een beefleone ben, zou soldaat van aestethos bij zitten)
- capo/don/consigliere (beefleones lachen zich nu krom, aestethos hopen wanhopig op een kill aan beefleone kant.)

ik heb geen idee wat het is maar aangezien kimi2 ermee kwam en me voor beefleone uitmaakt ga ik er niet vanuit dat die aan de kant van de beefleones zit en zou dus een aestetho zijn.

mijn stem blijft op kimi2 omdat die het minst waarschijnlijk een burger zal zijn imo. tartarus is inactief dus vindt ik zonde van de stem.

een stem op kimi2 ook meer informatie vrijgeven door de bovenstaande ontwikkelingen.

geef mezelf erg bloot nu, jager wordt gewaardeerd

Je kan ook op kane stemmen dan is het 5-5

Of is het dan 2 doden ?

oh tijdens het typen van verhaal volgen ook kane en bikers zie ik, was aan het typen dus staan er niet bij in de verdediging ;)

Jullie volgen AlleyCat wel heel gemakkelijk. Geven zelf ook 0,0 argumenten.

Is dit de poging om JoeyC te redden? Als die slecht blijkt te zijn...

---------- Post toegevoegd 27 June 2013 om 20:30 ----------

oh tijdens het typen van verhaal volgen ook kane en bikers zie ik, was aan het typen dus staan er niet bij in de verdediging ;)
moet mijn eigen hachje redden brah,

snap ook wel als ik een stem van je op mij terug krijg

Ik ging met jouw mee op tartarus todat je zei ik stap zo over..
Anders ben ik weer verdacht

Terug
Naar boven