AndroidHealthClinic

Forumgame 15: Maffia - An Offer You Can't Refuse (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hmm, hint iets te vergezocht :p

Hoop dat ik vannacht in mijn bed slaap en niet bij de visjes. Dan gaat morgen don bikers eraan.
Hints?
Overigens laat deze post wel mij de nacht overleven als de don slim is. Maar vertel hier meer over na het verhaal.
 
nog steeds bezig hier is echt abnormaal haha
dit spel gaat over lijken :roflol:
 
Leef ik nog?:cool:
 
Jammer dat ik niet kon meespelen. Echt een epic game dit. Ben van donderdag tot gisteren weggeweest, en verbaast me echt dat het hier nog niet afgelopen is :D Als er nog zo'n spel komt, ben ik zeker in. Mooie verhalen en hints ook :)

Tot zover deze onderbreking. Play on :)
 
Jammer dat ik niet kon meespelen. Echt een epic game dit. Ben van donderdag tot gisteren weggeweest, en verbaast me echt dat het hier nog niet afgelopen is :D Als er nog zo'n spel komt, ben ik zeker in. Mooie verhalen en hints ook :)

Tot zover deze onderbreking. Play on :)

Echt een enorme epische game is dit geworden met coole verhalen, hints die op een goed niveau zijn en harde twists
 
Respect voor Rob. Nog 5 spelers of zo en toch mooie verhalen schrijven. lees nog steeds mee btw
 
Verhaaltje komt er met uurtje aan, verhinderd deze morgen.
 
NACHT 9

Niemand had ooit kunnen verwachten dat er nog een nacht 9 zou zijn in Musclelilië. De machtsstrijd is een hevige. Waar de Aestheto’s dagen geleden al afgeschreven leken te zijn hebben zij met enkele doelgerichte executies en harde lynches de Beefleone’s om zeep geholpen. Het was al vanaf de eerste nacht oorlog. Er zijn geen overnames geweest. Enkel afrekeningen…

Er is geen soldaat meer over en er kleeft bloed aan de handen van Don Aestheto, letterlijk. De kill van gisterennacht ging wat onhandig. Deze nacht zal hij minder fouten maken. In zijn luxe villa heeft hij nog een paar oude revolvers liggen. Museum stukjes…

500px-LSATSB-Shotguns2.jpg


Toch zullen ze maar eens gebruikt moeten worden. De doorgesmeerde revolvers van zijn soldaat liggen onder de grond. Hij stapt in auto. Niet de meest onopvallend auto, maar het is niet anders.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Er wordt flink aan de haal gegaan met hints. Spelers hebben zichzelf al tot ultieme goedzakken bestempeld. Op dit moment ligt het nog open van de komende dag zal de laatste dag worden. Of Musclelilië nacht 10 zal meemaken moet nog blijken. Vooralsnog kunnen slechts drie bewoners eens goed gaan overdenken wie er vandaag aan de lynch moet.

De oude revolvers van Don Aestheto blijken nog prima te werken. De Don maakt wederom een moord. Er is nog maar amper weerstand bij het adresje waar zo vaak schoentjes hebben gestaan. De schoentjes zagen er al minder goed uit, maar ze zijn nu echt kapot gelopen. De oude wapens blijken nog prima te werken.

Alley Cat is dood. Hij is vermoord door Don Aestheto zelf. Hij was de Jager

HET IS DAG TOT 21:00 UUR. HET ZAL DE LAATSTE DAG ZIJN EN VANDAAG ZAL DUIDELIJK WORDEN OF DE BURGERS OF DE AESTHETO'S HET SPEL ZULLEN WINNEN
 
Ging de don vanavond maar eens niet op zijn motorfiets? :D

bikers
 
Game on don aestheto!
 
Ondanks dat ik vandaag en gisteren amper tijd heb gehad vind ik het echt balen dat ik er zo laat in het spel toch nog uit lig.

Succes nog mannen!

En Rob uiteraard bedankt voor alle verhalen en het organiseren! En voor het door laten lopen van het spel terwijl er nog maar zo weinig mensen over zijn, ik vind dit eindspel ook echt de moeite waard ondanks dat er nog maar weinig berichten zijn.
 
Respect voor Rob. Nog 5 spelers of zo en toch mooie verhalen schrijven. lees nog steeds mee btw

Hey baas,

Ja jammer dat je nog wel kon lezen en posten. Anders had ik je gewoon in het spel gelaten. Denk die gast is ff full retard in Malta, die zal wel niet meer deel kunnen nemen. Ook gezien je pm enzo. Naja. Volgende pot dan maar weer ;)
 
Ging de don vanavond maar eens niet op zijn motorfiets? :D

bikers
hints? beschuldigingen zonder hints zijn nutteloos imo. Begrijp je stem wel, gewoon stemmen net zo lang tot de don eruit is. enkel is dit de beslissende nacht en niet slim om op mij te stemmen. Overigens zal ik even uitleggen waarom de don niet slim is geweest:

Markrot stemde als enigste op mij, waardoor ik (als ik de don zou zijn) hem als bedreiging zou zien. Als de don hem vermoorde deze nacht zou het duidelijk zijn dat ik de don zou zijn, maar de don deed dit niet en maakte hiermee een fout.

Nogmaals ik snap je stem maar ik vind het beter om zekerheid te hebben d.m.v. hints. Anders worden er alleen maar onschuldigen uitgestemd.
 
Geen hints kunnen vinden in het verhaal.
Overigens wel een hint buiten het verhaal om.
Heb even naar de profielen van de spelers gekeken (aangezien hier in sommige potten ook hints over waren).
En toen kwam ik tegen dat wwe een avatar heeft van sniper WOLF.
Mijn stem gaat dus uit naar wwe
 
Nog 2 uurtjes mensen.
 
superspannende pot dit zeg. srs.
mooie verhalen ook rob. toppie!!
 
Ja meneertje wwe is alleen niet meer actief vandaag haha. Maar dat mag de pret niet drukken.

Uitslag komt over een kwartiertje.
 
Ondanks dat ik vandaag en gisteren amper tijd heb gehad vind ik het echt balen dat ik er zo laat in het spel toch nog uit lig.

Succes nog mannen!

En Rob uiteraard bedankt voor alle verhalen en het organiseren! En voor het door laten lopen van het spel terwijl er nog maar zo weinig mensen over zijn, ik vind dit eindspel ook echt de moeite waard ondanks dat er nog maar weinig berichten zijn.

dus jij was die rukker die me elke keer dwars zat, en het verdomme weigerde om bij me te komen staan :mad:
ben wel heel benieuwd naar het verhaal zo xD

is trouwens ook wel te verwachten dat er weinig gepost wordt met zo weinig overlevende :p dat ligt iig zeker niet aan je verhalen rob haha
 
maar afwachten en hopen dat ik het aan het goeie eind heb, anders heeft de don zoiezo gewonnen omdat er nog maar 1 burger over blijft.
 
DAG 9

De laatste dag is aangebroken. 23 bewoners zijn al gestorven. Op brute wijze. Daarbij nog 2 oudgediende die vieze spelletjes speelden en daarna om het leven gebracht zijn. Dat maakt 25 lijken. 25 lichamen zijn er al gevonden in het dorpje in de afgelopen negen dagen. Vandaag zullen er meer volgen…

Er zijn nog maar drie Musclelianen in leven.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Onder hen bevindt zich Don Aestheto. Een van de spelers is vandaag echter maar even actief en brengt geen stem uit. Daarmee zijn er twee bewoners die aan de schandpaal genageld kunnen worden. Het gaat om Bikers en wwe. En bij gelijke stemmen gaat het bekende muntje de lucht in. 7x.

Bikers is kop.

Wwe is munt.

Bij 4 x kop zal Bikers overleven…

Worp 1:
duitsland-50-cent-170.gif


Worp 2:
duitsland-50-cent-170.gif


Worp 3:
50-cent-oude-zijde-170.gif


WORP 4:
duitsland-50-cent-170.gif


WORP 5, 6 en 7:
5:
duitsland-50-cent-170.gif


Deze munt is de Bikers goed gezind. Wwe sterft…

wwe is dood. Hij was Gokker.

Hij sterft met $36,- op zijn bankrekening na de volgende inzetten:
Dag 1: $2.000,- op bank bij 20% rente  $2.400,-
Dag 2: $1.900 op bank  $2.280 + $250 op Sjors  $500 - $250 op Jorgy = $2.530,-
Dag 3: $2.530,- op bank bij 20% rente  $3.036,-
Dag 4: dubbele stem op JoeyC  -$1000 = $2.036,-
Dag 5: dubbele stem op kimi2  -$1000 = $1.036,-
Dag 6: dubbele stem op Biobeast  -$1000 = $36,-

Hiermee blijft de harde bewoner nog even in leven. En nog steeds leeft Don Aestheto, samen met een doorgeflipte burger. Een moord op de doorgeflipte burger heeft een kans van 50% op succes. De Don gaat op pad met bekende het muntje in zijn zijn broekzak. Hij heeft twee tommyguns bij. Het muntje zal wederom 7x gegooid worden. Als het 4x kop is, zal de Don het spel winnen. Bij 4x munt zal de doorgeflipte burger de Don vermoorden tijdens de aanslag.

Het muntje wordt nog even gepoetst, het lijkt wel een vals muntje…

Worp 1:
duitsland-50-cent-170.gif


Worp 2:
duitsland-50-cent-170.gif


Worp 3:
duitsland-50-cent-170.gif


Worp 4:
50-cent-oude-zijde-170.gif


Worp 5:
duitsland-50-cent-170.gif

… het geluk staat aan de zijde van de Don. Tijdens de worsteling tussen de Don en de doorgeflipte burger blijkt Don Aestheto oppermachtig. Strak van de clen, coke en housemuziek stompt hij het schedel in van de burger.

Don Aestheto. OPPERMACHTIG. Uit respect besluit Rob G af te treden. Er is een nieuwe capo di tutti capi in Musclelilië. Nu maar hopen dat er nog nieuwe inwoners komen om af te persen. Nieuwe leden om zich aan te sluiten bij zijn familie. En wie weet, rivaliserende families. Voor alsnog is Don Aestheto last man standing in een lang spel. Iedereen is dood. Afgemaakt. Er is maar 1 iemand over. De Don.

Markrot is dood. Hij is vermoord door Don Aestheto zelf. Hij was doorgeflipte burger

BIKERS IS ALMACHTIG. HIJ IS DON AESTHETO. CAPO DI TUTTI CAPI VAN MUSCLELILIË. WINNAAR VAN HET SPEL.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]



disclaimer: de munt is een Duitse 50 ct. euromunt. Voor zo ver ik weet zijn ze unbiased. Ik heb twee katten die getuigen zijn van mijn coinflips. Jullie zullen me echter op mijn woord moeten geloven

http://www.youtube.com/watch?v=Rw9fsAP9GkQ
 
Back
Naar boven