Hints?Hmm, hint iets te vergezocht
Hoop dat ik vannacht in mijn bed slaap en niet bij de visjes. Dan gaat morgen don bikers eraan.
Overigens laat deze post wel mij de nacht overleven als de don slim is. Maar vertel hier meer over na het verhaal.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hints?Hmm, hint iets te vergezocht
Hoop dat ik vannacht in mijn bed slaap en niet bij de visjes. Dan gaat morgen don bikers eraan.
Jammer dat ik niet kon meespelen. Echt een epic game dit. Ben van donderdag tot gisteren weggeweest, en verbaast me echt dat het hier nog niet afgelopen isAls er nog zo'n spel komt, ben ik zeker in. Mooie verhalen en hints ook
Tot zover deze onderbreking. Play on![]()
Respect voor Rob. Nog 5 spelers of zo en toch mooie verhalen schrijven. lees nog steeds mee btw

hints? beschuldigingen zonder hints zijn nutteloos imo. Begrijp je stem wel, gewoon stemmen net zo lang tot de don eruit is. enkel is dit de beslissende nacht en niet slim om op mij te stemmen. Overigens zal ik even uitleggen waarom de don niet slim is geweest:Ging de don vanavond maar eens niet op zijn motorfiets?
bikers
Ondanks dat ik vandaag en gisteren amper tijd heb gehad vind ik het echt balen dat ik er zo laat in het spel toch nog uit lig.
Succes nog mannen!
En Rob uiteraard bedankt voor alle verhalen en het organiseren! En voor het door laten lopen van het spel terwijl er nog maar zo weinig mensen over zijn, ik vind dit eindspel ook echt de moeite waard ondanks dat er nog maar weinig berichten zijn.

dat ligt iig zeker niet aan je verhalen rob haha