AndroidHealthClinic

Forumgame 15: Maffia - An Offer You Can't Refuse

Biobeast

• Like
Waarderingen: kane

Je weet dat als jij mij er uit werkt, jij sowieso de volgende bent? Zie postgeschiedenis van markrot etc.

bikers zal mij eigen moeten redden door op een ander te stemmen en er iemand met me meegaat.
Niet stemmen is dus geen verdachtheid hier? Lijkt me verdomde handig om dat te doen op het laatste moment als je zelf niet verdacht wilt worden.

Niet stemmen is dus geen verdachtheid hier? Lijkt me verdomde handig om dat te doen op het laatste moment als je zelf niet verdacht wilt worden.
Is uiteraard ook waar, maar gisteren denk ik niet dat hij het risico wilde lopen dat zijn assistent eruit gestemd zou worden.

Bovendien heb ik een rotsvast vertrouwen in mijn opgeloste hint. Denk alleen dat jij dan dus de soldaat bent en wat dat betekent voor de rest van het spel weet ik niet. Er staat niks over of de Don dan zelf soldaat wordt.

Ik ga over een uurtje weg en kom pas dinsdagavond terug, dus zal dan niet zo actief zijn. Vind het jammer dat ik het einde en de nabeschouwing moet missen, maar het is niet anders.

Vraag me al dagen af wat biobeast is dus:
biobeast

• Like
Vond die stem juist opvallend omdat de drie obvious good-guys ernstig aan het twijfelen en overwegen zijn maar hij gelijk stemt.

Biobeast dus.
scherp gezien, aangezien dit de enige hint is die ik nu zie ga ik hier ook mee in.
Biobeast.

Wat gebeurt er als de soldaat eruit ligt, hebben wij dan gewonnen?
aangezien in de op staat: Wanneer de soldaat dood is zal 1 van de capo's zijn rol overnemen. maar aangezien er geen capo's meer zijn voor de aestheto's blijft alleen de don nog over en kunnen zij geen kill meer uitvoeren toch?

• Like
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.146
scherp gezien, aangezien dit de enige hint is die ik nu zie ga ik hier ook mee in.
Biobeast.

Wat gebeurt er als de soldaat eruit ligt, hebben wij dan gewonnen?
aangezien in de op staat: Wanneer de soldaat dood is zal 1 van de capo's zijn rol overnemen. maar aangezien er geen capo's meer zijn voor de aestheto's blijft alleen de don nog over en kunnen zij geen kill meer uitvoeren toch?

Dan moet de Don zelf op pad :D

biobeast

• Like
  • #1.148
DAG 7

Een week. Een hele week zijn de Musclelianen al bezig met dit spel. De machtsverhoudingen staan steeds als een paal boven water. De Beefleone’s zijn ondertussen einde verhaal. Dood. Slapen bij de visjes.

De dorpsbewoners hebben hints te pakken. Dit maal voornamelijk over wie de goeden in het spel zijn. De burgers, het zij doorgeflipt of niet. Maar ook is er nog een jager en een gokker. Goeden zijn er nog vijf. Slechterikken zijn er nog twee. Maar vooral, Don Aestheto zit nog steeds in zijn luxe villa. Zijn soldaat is klaar om orders uit te voeren. Zolang de Don leeft zal het moorden door gaan. Maar als de soldaat sterft dan zal de Don zelf zijn klusjes moeten klaren.

Het bedje is vanavond opgemaakt…

io2jpd.jpg

Het beest zal deze dag getemd worden. De bewoners weten het zeker. Alsof het niet zeker genoeg was heeft de gokker ook nog even een dubbele stem ingezet. Het is al weer een paar rondes geleden dat er iemand zo duidelijk stompen moest krijgen. Maar het is weer zo ver. Het dorp is wederom eensgezind.

Het kleine clubje is er uit. “Unaniem is besloten dat jij er aan moet. Ja ok je bent het er zelf niet helemaal mee eens. Maarja. Microgolfoven.”

De Don is er ook klaar mee. Hij weet niet eens wie de soldaat is. Als je het de don vraagt is de soldaat enkel een kokkarootsj.

http://www.youtube.com/watch?v=UpHiZAne1aY

Je zou denken dat het spellletje gespeeld is. Iedereen is het met elkaar eens. Maar zo lang Don Aesthto nog leeft, gaan de executies door. En zo lang de executies door gaan, gaat het spelletje door.

Op het dorpsplein word echter een andere spelletje gespeeld. Daar is het duidelijk wie er aan zal gaan. Het koord van de strop staat strak. Het potje wordt hard gespeeld, tot de laatste bewoner. Er is weer iemand om het leven gekomen vandaag.

Biobeast is dood. Hij was Soldaat van familie Aestheto

HET IS NACHT TOT 10:00 UUR. IK VERWACHT EEN PM VAN DON AESTHETO EN DE JAGER

• Like
Nice de hint van Alley cat klopte dus. Nog 1 te gaan!

Haha, mooi bed.

Die hint met microgolfoven ga ik even uitpluizen. Heb dat woord eerder zien vallen in het spel.

• Like
ik heb denk een mooi verband gevonden tussen de don en de hint microgolfoven gedoe

in metal gear solid komt er een level in voor waarin solid snake door een kamer heen kruipt die als het ware 1 grote microwave is, aangezien snepke een avatar heeft van solid snake lijkt me dit een treffende gelijkenis naar de don

filmpje van snake in de microwave:

http://www.youtube.com/watch?v=F8fNpYHxUI8

• Like
Waarderingen: X.
  • #1.153
NACHT 8

Don Aestheto moet alleen op pad deze nacht. Dat is me wat. Onhandig heeft hij de loop van een tommygun vast. Hij komt er snel achter dat dit de verkeerde kant is. Omdraaien dat ding.

Wat een ellende. Zelf op een kill uit. Maar het is niet anders. Hij stapt in de auto. Hoe ging dat ook al weer? Hij zegt: ik wil naar het adres van mijn grootste fan. Er gebeurt niets. Pfff. Waar is je chauffeur als je hem nodig hebt? Het is niet makkelijk, alleen zijn in de familie. Dan maar zelf rijden. Bij het huisje van wwe ziet hij wat voor de deur staan.

Broken_Shoes_by_v8supercarsrock.jpg

De worstelaar heeft deze nacht bescherming van de jager.

De Don rijdt door en stapt uit. Hij ziet de bewoner in een regenachtige steeg. Het is tijd voor zijn laatste momenten. Dit is moeilijk, zelfs voor de Don. Iemand liquideren die alle regels van de mafia kent. De bewoner die meer van respect en loyaliteit af weet dan de meeste van zijn oude Dons. De bewoner die leeft naar de wetten van de Coso Nastra. Degene die zich aan alle regels heeft gehouden:

- No one can present himself directly to another of our friends. There must be a third person to do it.
- Never look at the wives of friends.
- Never be seen with cops.
- Don't go to pubs and clubs.
- Always being available for Cosa Nostra is a duty - even if your wife is about to give birth.
- Appointments must absolutely be respected. (probably refers to formal rank and authority.[124])
- Wives must be treated with respect.
- When asked for any information, the answer must be the truth.
- Money cannot be appropriated if it belongs to others or to other families.
- People who can't be part of Cosa Nostra: anyone who has a close relative in the police, anyone with a two-timing relative in the family, anyone who behaves badly and doesn't hold to moral values.

Het had geen nut. En dat weet hij zelf ook. Hij is blij dat hij niet aan de schandpaal is genageld. Hij is blij dat hij mag sterven door de handen van de almachtige don en niet een laag gerankte soldaat. Het is een triest moment, maar het is nodig. Nodig voor de familie. Nodig voor de macht…

http://www.youtube.com/watch?v=O_4Sx5NtOPM

Er was wederzijds respect en deze burger rust met de gedachte dat hij de best mogelijke strijd geleverd heeft.

lloydatoni is dood. Hij is vermoord door Don Aestheto zelf. Hij was burger

RIP mede maffia fan :(

Laatst bewerkt:
grazie uomo d'onore, il piacere mi era

Dat is dan weer jammer een burger eruit, we gingen net zo goed.

oftopic: komt er nog een maffia spel?

Vandaag de ontknoping? :p

• Like
Terug
Naar boven