AndroidHealthClinic

Forumgame 15: Maffia - An Offer You Can't Refuse

Don heeft volgens mij vannacht een fout gemaakt, waardoor wij sowieso gaan winnen.

Wij weten immers dat wwe, Markrot en ikzelf goed zijn. Blijven er nog twee over. Die moeten we er nu gewoon één voor één uitstemmen. Volgorde maakt daarbij niks uit en wat er 's nachts gebeurd ook niet want we hebben morgen sowieso alsnog een meerderheid.
Don had Lloyd erin moeten houden omdat wij nog niet wisten aan welke kant die stond, nu heeft hij ons in feite geholpen. Tenzij wwe, markrot of ik toch de don zijn, maar dan is het sowieso een hopeloze zaak.

Ik kies Snepke en ben waarschijnlijk de rest van de dag niet meer in staat mijn stem te veranderen. Dus volg maar jongens, het maakt volgens mij toch niet meer uit.

Snepke

avatar veranderd na aanleiding van mijn dood

Laatst bewerkt:
ik heb denk een mooi verband gevonden tussen de don en de hint microgolfoven gedoe

in metal gear solid komt er een level in voor waarin solid snake door een kamer heen kruipt die als het ware 1 grote microwave is, aangezien snepke een avatar heeft van solid snake lijkt me dit een treffende gelijkenis naar de don

filmpje van snake in de microwave:

http://www.youtube.com/watch?v=F8fNpYHxUI8

Coolste hint ooit. Mgs is zoo gaaf
Mooie hint, lets do this:
snepke

Snap dat jullie dit als hint zien, en zal moeilijk zijn om dit te ontkrachten, maar mijn dood zal het spel slechts 1 dag rekken.

Ik accepteer mijn lot.

Stem na mijn dood Bikers eruit en het spel zal ten einde zijn.

Hints die naar mij leiden? Op dit moment is er 1 hint die we weten en die leidt naar jou. Jullie kunnen mij er de volgende keer uitstemmen maar dit maakt het voor de don makkelijker aangezien er dan weer een burger uitligt en het steeds kleiner wordt.

Markrot alley en wwe zijn goed getipt in het verhaal. Over mijn rol is nog geen tip geweest.

ik heb denk een mooi verband gevonden tussen de don en de hint microgolfoven gedoe

in metal gear solid komt er een level in voor waarin solid snake door een kamer heen kruipt die als het ware 1 grote microwave is, aangezien snepke een avatar heeft van solid snake lijkt me dit een treffende gelijkenis naar de don

filmpje van snake in de microwave:

http://www.youtube.com/watch?v=F8fNpYHxUI8

Markrot alley en wwe zijn goed getipt in het verhaal. Over mijn rol is nog geen tip geweest.

Deze post van lloydatoni legt de hint uit.
Overigens heb ik nog geen hint gezien van wwe, maar dit komt waarschijnlijk omdat ik niet goed ben in hints oplossen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.173
De shit is aan in dit topic. Beschuldigingen over en weer :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.174
DAG 8

Er gebeurt niet meer zo veel in Musclelilië. Dbol is nergens meer te krijgen en Don Aestheto durft niet door de straten met zijn gucci tasje. Hij is nog maar alleen. Vier burgers staan klaar om hem dood te stompen. Maar wie is dan de don?

Wil de echte Don Aestheto opstaan?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Daar heeft deze Don nog even geen zin in. Bepaalde bewoners weten zeker wie er goed is, of beweren zelf op zeker goed te zijn. Het was blijkbaar een domme actie van de Don. Maar hij heeft toch echt een burger vermoord. En de jager had zijn schoentjes voor niets voor de deur van wwe staan.

Waar schoenen staan en wie er steegjes in rent wil vrij weinig zeggen op dit moment. De Don kan een ieder van de overgebleven spelers zijn. En de Don is erg slim. Beter gaan de bewoners eens goed kijken naar de overgebleven spelers.

De bewoners hebben iets gevonden over een microgolfoven. Daar woord wat AlleyCat zo grappig vond. Solid Snake? Mja, daar heeft capo di tutti capi wel eens van gehoord. Maar spelletjes speelt hij alleen met de bewoners van Musclelilië. Leuk gevonden de hint. Maar niet zo bedoeld.

Snepke is dood. Hij was burger

Meen je dat nou, snepke een burger? Onverwachts na die toffe MGS hint
Coole twist nu ineens dat hij een burger is

Het was een voorrecht dit spel mee te mogen spelen, ik heb er van genoten. Alle medespelers bedankt, en met name rob uiteraard.

Succes burgers, nog 1 te gaan.

Tonight, i sleep with the fishes, capiche?

LOL, epic dit !

Oke dat was onverwachts, een hint die een hint kon zijn maar geen hint is.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
@jager, please protect.

Hmm, hint iets te vergezocht :p

Hoop dat ik vannacht in mijn bed slaap en niet bij de visjes. Dan gaat morgen don bikers eraan.

Terug
Naar boven