NACHT 1
De omerta code is verbroken. Enkele oud gediende hebben Rob G, capo di tutti capi, verraden. De poep heeft de ventilator geraakt en het hele zaakje riekt naar diarree. Er bestaan scatfeestjes en dat is prima. Maar deze nacht zal het two guys one cup verhaal voor enkele leden tot een einde komen.
Twee spelers vieren hun wekelijkse prolapse party in hun kerker in Musclelilië. Roze sokken vliegen door de kamer als windvanen bij een opkomende storm. Een arrogante knul boent de rug van een hint radende cheater. Hij ragt over hem heen als een dolle hond die zich van de jeuk aan zijn derriere ontdoet door met zijn achterste over het tapijt te schuren. De behaarde rug van de rollen verklapper fungeert in deze als het tapijt. De veel geroemde speler lijkt zijn jeuk moeilijk kwijt te raken, deze hond is niet te stoppen. “You wanna **** with me? Okay. You wanna play rough? Okay. Say hello to my little friend!” schreeuwt hij, terwijl hij het gelaat van onze oude vriend swaffelt met zijn half slappe lid. Dit is een spektakel waar zelfs de dog whisperer zich niet aan durft te wagen. De oude spelleider heeft zich wederom gemanifesteerd als pack leader.
Deze honden zullen getemd worden. Rob G heeft een knokploeg op pad gestuurd om een punt te maken; het breken van de omerta code wordt hard afgestraft. De woorden van de almachtige leider waren simpel. Hij heeft ze duidelijk uitgesproken naar de twee spelers: “Remi and jimbooo, if you don't listen to me, and break this vow, you'll disappoint me.” Extreme problemen vragen om extreme oplossingen. Onze principes zijn de hoogste; eer, solidariteit en wraak. Wij verdienen respect.
De knokploeg nadert de kerker van Remi en jimbooo. De geur van bloed, poep en cum doet ze kokhalzen. De tommyguns zijn geladen en een afrekening staat vast. Vanavond zal een punt gemaakt worden; capo di tutti capi maakt geen loze dreigementen. Remi schrikt op van het geluid van een brommende motor. Hij kijkt uit het raam en ziet een auto staan.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Remi haalt zijn sleeve of wizard uit de mond van jimbooo. De muziek de ze saampjes luisteren overstemt het geluid van buiten.
http://www.youtube.com/watch?v=b3oi174RAiI
Ze zetten de muziek zachter...
De deur vliegt open. Verschrikt kijken Remi en jimbooo in de loop van een Thompsonpistoolmitrailleur. Drie mannen staan glimlachend met een honkbalknuppel in de hand. De shit is aan. Schoten worden gevuurd en jimbooo wordt tussen zijn bilnaad geschoten. Even lijkt hij te genieten. Zijn gaping hole is wel wat gewend en de kogels vertonen gelijkenis met Rocco Siffredi’s grote verdwijntruc betreffende zijn kinderarmpje en de aars van Kelly Stafford. Jimbooo en Remi worden naar buiten getrokken. Jimbooo kijkt vol tranen naar de knokploeg. Hij zegt nog: “As far back as I can remember I always wanted to be a gangster.” Maar het mag niet baten. Jimbooo krijgt de honkbalknuppel behandeling terwijl Remi in handen van twee beulen snikkend toekijkt. Zijn vriendje jimbooo die hij ook wel 'Frankie' noemt wordt in elkaar gebeukt.
http://www.youtube.com/watch?v=_Hea6JNK6ks
Jimbooo wordt levend begraven...
Remi wordt meegenomen naar een doodlopende steeg. Daar staat een duister beest met een paar grote klauwen. Hij heeft een muts op. De knokploeg stompt hem dood. Remi wordt op de grond gesmeten en smeekt nog “ik ben burger, ik ben zelfs puzzelaar. Biobeast heeft me weer tot leven gewerk!”. Een Colt Detective Special Revolver maakt het werk af.
UnknownDBB en jimbooo zijn dood. Ze hebben de omerta code verbroken. Het is dag tot
maandag 24 juni 21:00 uur. Tot die tijd kan iedereen stemmen. Na 9 uur verwacht ik een PM van de mensen die Don zijn, jager en gokker. Ik zal mijn verhaal van de nacht posten op dinsdag 25 juni rond 10:00 uur.
---------- Post toegevoegd 23 June 2013 om 10:46 ----------
Zitten er steeds weer hints in de verhalen/ bevat het eerste verhaal van nacht 1 ook hints?
Er zitten hints in de verhalen. In nacht 1 zijn ze echter zeer subtiel. Werken met codes en raadsels zal meer komen in de volgende verhalen.