XXL Nutrition

Forumgame 15: Maffia - An Offer You Can't Refuse

voor wat mijn mengelmoesje van latijn en italiaans waard is XD

• Topic Starter Topic Starter
als morgen of maandag begint ben ik ook out. heb maandag en woensdag tentamens.

Morgen verhaal. Maandag eerste stemronde. Geen tijd om even wat te lezen voor die tijd? Je hoeft niet 2 uur per dag te spelen. Maar laat maar ff weten. Anders schrijf ik je uit.

nee man, raak veel te snel afgeleid als zo'n spel bezig is, stiekem er nog aan denken terwijl je er niet eens mee bezig bent enz :D

in voor eerste verhaal morgen :D

Laatste kans voor spelers om nog mee te doen. Vooralsnog doen de 28 spelers mee die in de beginpost staan. Morgen trek ik de rollen, verwerk ik nog wat hints in het verhaal en kunnen we beginnen :)

Om eerlijk te zijn begrijp ik het spel nog niet helemaal, maar zal morgenvroeg wanneer ik wakker en nuchter ben, nog eens het verhaal proberen te lezen.

En Suus zal me het vannacht wel uitleggen anders ;) ;) ;)

Het spel is echt heel erg simpel. Lees het verhaal en bekijk het schema.

Oh en Whami, bedankt voor je excel sheet, erg hulpzaam! :thumbs:

Wat een ****ing werk zeg dit spel leiden. Ik hoop dat jullie er allemaal veel plezier mee hebben.

Kan pas Vanavond(zondag) actief meespelen i.v.m. een verjaardag, maar aangezien de eerste stemronde pas maandag is moet dit geen probleem opleveren denk ik. Ik zie me rol wel verschijnen :).

Whoopy doet denk ik niet mee vanwege graspop. Tartarus is twijfelachtig (zegt "IN denk ik").

---------- Post toegevoegd 23 June 2013 om 09:01 ----------

De rollen staan vast. De PM's gaan verstuurd worden. Verhaal hoop ik niet veel later te doen.

Cool verhaal.
Ik zag geen begin datum? Is maandag dag 1?

Ik kan helaas niet meedoen Rob, ik had niet verwacht dat we zo snel zouden starten.
Excuses

Ik zie het al, maandag dus.

Let the games begin :)

edit

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven