MuscleMeat

forumgame 16: die anschlus oder der untergang WOII

Hij heeft whami gestemd... maar laat iedereen lekker zelf de stemming bijhouden, is niet de taak van de spelbegeleider

---------- Post toegevoegd 9 July 2013 om 20:21 ----------

Als je daarmee bedoelt ik kan er nog 5 aanwijzen omdat zij allemaal allebei de dagen op een geallieerde stemden, dan ken je werkelijk waar op iedereen stemmen, aangezien echt iedereen de 1ste 2 dagen op een geallieerde stemde.

En aanleiding om op Woopy is er wel degelijk

Je draait er weer omheen he? Ben je ondertussen niet misselijk aan het worden?

Anyway ik zal na 20:45 kijken wat de stemmingen zijn en eventueel mijn stem wijzigen.

Je draait er weer omheen he? Ben je ondertussen niet misselijk aan het worden?

Anyway ik zal na 20:45 kijken wat de stemmingen zijn en eventueel mijn stem wijzigen.

Onzin, je moet gewoon begrijpend lezen.

Jij zegt dat je geen aanleiding ziet om op woopy te stemmen, terwijl die er wel is, dan ben jij degene die er om heen draait niet ik.

Onzin, je moet gewoon begrijpend lezen.

Jij zegt dat je geen aanleiding ziet om op woopy te stemmen, terwijl die er wel is, dan ben jij degene die er om heen draait niet ik.

Oke, kom dan met je verhaal. Ik geef je 15 min om mij over te halen

Oke, kom dan met je verhaal. Ik geef je 15 min om mij over te halen

Ik hoef je niet over te halen, ging me er alleen om dat je iets zei wat niet klopt.

En aangezien je altijd van andere goede argumenten verwacht, ben ik benieuwd of je straks goede argumenten hebt voor je eventuele gewijzigde stem.

Ik hoef je niet over te halen, ging me er alleen om dat je iets zei wat niet klopt.

En aangezien je altijd van andere goede argumenten verwacht, ben ik benieuwd of je straks goede argumenten hebt voor je eventuele gewijzigde stem.

Remi, volgens mij ik steeds save gestemd. De dood van Rob P ingeleid. Dus pls.

Remi, volgens mij ik steeds save gestemd. De dood van Rob P ingeleid. Dus pls.

Safe stemmen is wat anders dan stemmen met argumentatie.

En over de dood van Rob P ben ik het niet geheel eens, maar dat wordt een welles nietes discussie dus vind het prima.

Hahaha we zijn de enigste die het spel spelen geloof ik. Zonde want Loyid schrijft echt bazen verhalen.
Als het wat slechter weer zou zijn, zou het los gaan.

• Topic Starter Topic Starter
Mijn 20% bf bellie, is ook lekker bruin geworden vandaag. :(:(:(:(:(:(

---------- Post toegevoegd 9 July 2013 om 20:47 ----------

Whami

not 10 minuten om te stemmen oorlogsmisdadigers, ga 1 inactieve speler in het verhaal zometeen eruit gooien in het verhaal dus stem pls

Rob G
Ik vind de tweelinghint een goeie die een hoop duidelijkheid kan geven imo

Oke Rob g toch dan.

@z1000 wat zit je nu tegen je chatvriendje te klagen dat jullie de enige zijn die actief zijn.

---------- Post toegevoegd 9 July 2013 om 20:55 ----------

Klopt, Heb er vandaag weer één ontdekt geloof ik;)

---------- Post toegevoegd 9 July 2013 om 20:48 ----------

beargumenteer aub?

Welke hint dan?

Stelletje haters!

staat 6 tegen 5 tegen 3 guys

Serieus dat mensen op whami stemmen ipv woopy:roflol:

Terug
Naar boven