De 2 euro die ik net opgooide was kop
---------- Post toegevoegd 9 July 2013 om 19:26 ----------
Iemand overzichtje met wie op wie stemde?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De 2 euro die ik net opgooide was kop
ik ben weer thuis en weer wat lekker bijgebruind en zie dat er een hoop geks is gebeurt weer.
Iedereen weet toch al lang dat ik Hitler ben?Ja Whami heeft zijn rol onthuld. Vieze nazi dat het is.

Ja Whami heeft zijn rol onthuld. Vieze nazi dat het is.

Zal je het makkelijk maken, om 20:59 doe ik ninja stem op Woopy. Zodat iedereen denkt dat ik zag dat het geen zin meer heeft om mn nazivriend te verdedigen, en het beter vind mezelf te beschermen en dat ik daarom Woopy stem.maar even eruit schrijven dan
grapje
---------- Post toegevoegd 9 July 2013 om 19:32 ----------
Bikers: Whami
Biobeast: Woopy
Unknown: Woopy
Snepke: Woopy
Rob G: Woopy
Penose: Woopy
Whami: Bikers
Z1000: Rob G
Woopy: Rob G
Origineel: Rob G
wel een beetje vervelend dat whami steeds van stem wisselt in dat roze homofiele gedoe van hem![]()

Hoe vaak heb je mij er nou al uit willen hebben, en hoe vaak had je het bij het verkeerde eind. Zo ook nu weer baas.
Ik wil ook wel op iemand stemmen die nog niet hebt gestemd. Dan haal ik mijn stem van jouw af. Goed? Ga je dan mee.?
Nice try. Maar nee. Ik zal VANDAAG niet stemmen op Woopy. Omdat ik echt geen hints en aanleiding zie. Enigste argument wat ik kan bedenken is woopy stem keuze. Maar dan kan ik er direct nog 5 aanwijzen die verdacht zijn waaronder Rob G.