Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik een juicerga dan gewoon mee op orgineel en wacht op een nieuw verhaal met hints. Het is de hint die het meest plausibel is.
Tussenstand (tussenband)
Jimbooo -> Rob P
Markrot -> Golderado
Penose -> Orgineel
Z1000 -> Orgineel
Biobeast -> Orgineel
Golderado -> Orgineel
Rob G -> Jimbooo
Goed dat je nu al weet dat je straks gaat wijzigen. Verstandig ook, want er is geen hintoplossing naar mij.Lees zo alles door zag een hintoplossing naar alley?? Stem alvast maar wijzig zodadelijk nog als ik alles heb bijgelezen en op pc zit.
alley cat
Hij heeft nota bene eerst voor de lol twee 'hints' naar mij erin gezet.IMBA zei:Woopy heeft wel zijn best gedaan om Alley Cat te beschermen.
Wat heb je nog meer gevonden behalve zijn postgedrag?
nu remi eruit is ben jij de grote leider
Nacht 1
Het was een bewogen eerste dag. De stemming verliep enorm chaotisch, en zowat iedereen was op een bepaald moment wel verdacht. Uiteindelijk is er een onschuldig lid uitgestemd, en dat zorgt toch voor de nodige argwaan onder de leden. Wie is hiervoor verantwoordelijk en waarom gingen zovelen mee in dit idee? Er ontstaan al meteen ruzies.
55(0) is ok
Wanneer de meeste leden naar huis vertrekken, besluit de dealer zijn slag te slaan. Hij heeft zijn zinnen gezet op een veelbesproken lid. Deze persoon is best goed gebleken in het oplossen van raadsels, en zou later wel eens voor problemen kunnen zorgen.
De dealer sluipt langzaam door de gym, steeds dichter naar zijn prooi. De instructeur is een ander lid aan het vertellen over de invloed van brocolli op je bicepspiek. Daar hebben we voorlopig geen last van.
In een donker hoekje van de gym staat het squatrek, en daar ziet de dealer zijn slachtoffer. Squatten op maandag? Het is niet zo slim om in deze tijden op zo'n eenzame plaats te gaan trainen.
De dealer ziet zijn kans schoon. "Mag ik even inspringen?", vraagt hij. Samen squatten ze nog enkele setjes, tot ze aan de echte gewichten gekomen zijn. De dealer vraagt of de eenzame squatter, UnknownDBB, even wil spotten. Vol overtuiging begint de dealer aan zijn beurt. UnknownDBB volgt, klaar om in te grijpen indien nodig, maar de dealer heeft andere plannen. Halfweg de squat werpt hij de bar van zich af. Het zag er ongeveer uit als volgt:
http://www.youtube.com/watch?v=OKvUawU3XnQ
UnknownDBB's beide knieën zijn meteen verbrijzeld. Hij wordt pas een uur later gevonden door de fag, die al die tijd in de douches op hem zat te wachten. Hij wordt afgevoerd naar het ziekenhuis en zal nooit meer kunnen lopen. Die zien we de eerstkomende 10 jaar niet meer terug in de gym!
De juicers hebben er nu 2 onschuldigen uitgewerkt. Ze zijn best tevreden over deze gang van zaken.
http://i40.tinypic.com/2d1lohs.jpg
UnknownDBB ligt er uit.
Hij was natty
---------- Post toegevoegd 15 July 2013 om 23:38 ----------
De stemmingen zijn terug open en lopen tot morgen 22u.