XXL Nutrition

Forumgame 17: Brosci en co

Ik heb niet heel goed gelezen, maar ik kan de hint naar orgi even niet volgen hoor.
In het tweede verhaaltje wordt Bikers opgetild door een juicer en daarna rondgedraaid boven zijn hoofd. Orgineel heeft een tijd geleden een topic geopend met een nieuwsberichtje waarin dit ook gebeurde.

Ben ik overtuigd? Niet helemaal. Zie ik iets beters? Nee, dat ook niet.

• Like
Waarderingen: Guts
Daarom lijkt het me logischer dan bijv de stemming van gisteren.

• Like
ik blijf bij mijn stem op Biobeast, eerst Alleycat beschuldigen terwijl hij zich nog niet verdacht heeft gemaakt en zelfs een redelijk duidelijke 'natty tip' had in het openingsverhaal, en dan ook heel snel op de origineeltrein springen

In het tweede verhaaltje wordt Bikers opgetild door een juicer en daarna rondgedraaid boven zijn hoofd. Orgineel heeft een tijd geleden een topic geopend met een nieuwsberichtje waarin dit ook gebeurde.

Ben ik overtuigd? Niet helemaal. Zie ik iets beters? Nee, dat ook niet.

Gast kan jij je eerste pot nog herinneren? Ook een hint die niet klopte. Pls kijk nog een keer verder.

origineel

de hint die opgelost is mag je niet over het hoofd zien en er wel iets mee doen imo

Gast kan jij je eerste pot nog herinneren? Ook een hint die niet klopte. Pls kijk nog een keer verder.
De mensen die niet op jou stemmen voor een groot deel vrij belachelijk stemmen (sowieso drie op mij namelijk). Hetgeen ze voor mij uiteraard verdacht maakt.
De meest logische reden voor cults om niet op jou te stemmen is dat jij cult bent.

Bovendien heb ik niks om mensen over te halen dus de enige manier waarop ik jou gered zie worden is doordat ik er zelf uit ga.

• Topic Starter Topic Starter
Jongens, ik ga nu trainen. Ben normaal voor 22u wel terug en heb ook al delen van het verhaal klaar (de rest hangt wat af van wie er uit gaat :) ), maar heb even geduld als het verhaal er niet stipt op 22u is ;)

snepke1990

Wegwezen met die inactieven. Origineel geloof ik niet en komt mij iets te geforceerd over. Die van Alley cat slaan ook nergens op.
Dus zolang er geen zinnige dingen meer gezegd gaan worden laat ik het hierbij.
Helaas erg laat trainen en nog wat avondwerk, dus geen idee of ik nog kan switchen.

laatste twee uur om rob p eruit te stemmen

Geen idee wat ik moet zeggen om mezelf te redden. Maar gebruik de laatste uurtjes goed!! Mij willen jullie er niet uit hebben! Jullie gooien je eigen ramen in. Als ik eruit ga en jullie zien dat ik goed ben, vannacht gaat er weer een goede uit en morgen hebben jullie geen idee wie te stemmen. Op deze manier kan het snel afgelopen zijn.

De juicers klappen waarschijnlijk in hun handjes.

Tussenstand (tussenband)
Jimbooo -> Rob P
Markrot -> Golderado
Penose -> Orgineel
Z1000 -> Orgineel
Biobeast -> Orgineel
Golderado -> Orgineel
Rob G -> Jimbooo
Suicide Sid -> alley cat
Quibus -> Alley Cat
Boddin -> Alley Cat
Snepke -> Orgineel
Wauter -> Orgineel
Guts -> Biobeast
Lloydatoni -> Orgineel
Sjors -> Snepke

Vooralsnog gaat mijn stem naar orgineel

• Like
origineel
Ik ga mee op de hint die op m is gevonden.

Moet weg en weet niet zeker of ik om tien uur terug ben. Ga maar lekker anoniem met de massa mee: Orgineel.

We zullen zien.

orgineel dan maar als niemand meegaat op rob p

is het aantal juicers eigelijk bepaald (percentueel) of wordt dat gewoon willekeurig gekozen?

Terug
Naar boven