Fitness Seller

Forumgame 17: Brosci en co

Orgineel.

Kijken of er nog een treintje op gang komt om te redden.

Goedzo eindelijk een cult eruit..

Jager bescherm mij aub
@imba die is vanaf het begin al bezig

lol iedereen is er blijkbaar van overtuigd :p Dan ga ik ook maar mee! Hopelijk is het dan wel degelijk een cult, al vind ik het wel nog altijd vergezocht :p origineel

Ik denk dat orgineel cult is, als ik gelijk heb dan zou ik graag beschermd willen worden door de jager

Ik denk eerder dat het treintje op origineel gaat stemmen om elke verdenking van zich af te schudden tbh. Je zou echt dom moeten zijn om te beweren dat origineel geen juicer is.

Blablabla
Je zult straks raar opkijken.
Een ding is zeker niemand hoeft deze pot nog om bescherming te vragen maar dat zien jullie straks wel

Dat zou wel een leuke troll actie van woopy zijn.

Kben benieuwd :D

Woopy

Brand maar los Woopmans.

Ivm 13 urige werkdag helaas niet kunnen stemmen, ben net pas thuis. Heb ook geen mobiel meer waarop ik het kon checken. Mijn excuses.

• Topic Starter Topic Starter
Dag 2

De eerste dag en nacht zijn voorbij. Er zijn nog geen juicers uit de gym gezet, en dat doet de leden twijfelen aan het nut van deze stemmingen. Toch gaan ze er nog even mee door. Enkelen zijn nog steeds overtuigd van de doeltreffendheid van deze methode.

De tweede dag in de gym verliep vrij rustig. Enkelen skipten een training om van de zon te genieten. Anderen kwamen wel trainen, maar kwamen dan met de fiets.91000
De stemmen liepen langzaam aan binnen. Eén voor één brachten de aanwezigen hun stem uit. De afwezigen hebben ongelijk.

Erg veel discussie was er niet. De juicer die Bikers boven zijn hoofd geslingerd had, was wel degelijk herkend door enkele gymleden. Er werd nog getracht om andere leden naar voor te schuiven en er kwamen nog wat Duitse scheldwoorden uit de groep van iemand die het liever anders gezien had, maar het mocht niet baten. Uiteindelijk was het dus Orgineel die de meeste stemmen verzamelde en de gym moest verlaten.

Deze keer namen de leden hun voorzorgen. Eerst in de tas naar de AAS zoeken en dan pas de lidkaart doorknippen. Al snel werden de spullen gevonden. Het was duidelijk: we hebben de eerste juicer gevonden!
De fag stelde voor om ook deze verdachte nog even te folteren, en had daarvoor het perfecte idee. De EZ stang werd al snel uit het rek genomen. Orgineel's broek werd naar beneden getrokken, en zonder enig glijmiddel werd de stang naar binnen geduwd. Het was even doorduwen om die 5kg schijf die er nog op zat ook mee naar binnen te krijgen, maar met wat hulp van de powerlifter ging ook die er volledig in! Orgineel schreeuwde het uit van de pijn.
Er kwam nog iemand aanzetten met een 50kg dumbbell, maar Orgineel kon het niet meer aan en vluchte weg. Ik heb een licht vermoeden dat we hem niet meer terug zullen zien in deze gym...

Orgineel ligt er uit met een gescheurde anus.
Hij was juicer

Terug
Naar boven