AndroidHealthClinic

Forumgame 17: Brosci en co

Jager please

'met de fiets'
'de afwezigen hebben ongelijk' (het eiland?)
'duitse scheldwoorden'
'50kg dumbbell'

Duitse scheldwoorden verwijst naar het WOII spel vermoed ik
klopt, rob p zei toen volgens mij schweinhund

---------- Post toegevoegd 16 July 2013 om 23:05 ----------

waarom zou de jager jou beschermen? Toen jij om bescherming vroeg had Penose al lang de orgineel clue gevonden
juicer die de bescherming van de jager van Penose wilt afhouden mss?
omdat ik gelijk had misschien, ik zit dus duidelijk op het juiste spoor :rolleyes:

Dat jij dit niet snapt is wel een beetje verdacht

zoals ik net zei was de verdenking van origineel al uren aan de gang toen jij je statement maakte, achteraf (nu dus) heeft het dan weinig zin om te zeggen dat je gelijk had. Daarom vind ik niet dat je de bescherming van de jager verdient.

Enkelen skipten een training om van de zon te genieten. De afwezigen hebben ongelijk. --> lloydatoni ongelijk (juicer)

Duitse scheldwoorden uit de groep van iemand die het liever anders gezien had --> Rob P

Wat is die 91000?

Good call over orgi!

Verder blijf ik erbij dat de hint over de sinaasappelpers naar de speler Golderado kan leiden (Eldorado sinaasappelsap). Wat mij betreft het target voor morgen, tenzij we betere leads krijgen.

91000= Z1000
De 9 is t laatste getal zoals de Z de laatste letter in t alfabet is

of zoiets???

Daarbij heeft Z1000 zijn stem het laatste moment op mij gezet, terwijl ik het laatste dagen druk heb gehad, en alleen meelas, niet veel gepost. Stemde alleen op origineel vanwege de hint.

Z1000 Voorlopig dus.

• Topic Starter Topic Starter
De stemmen tellen net als afgelopen keer pas vanaf het ochtendverhaal gepost is :p
Het komt om 10u morgenvroeg.

Daarbij heeft Z1000 zijn stem het laatste moment op mij gezet, terwijl ik het laatste dagen druk heb gehad, en alleen meelas, niet veel gepost. Stemde alleen op origineel vanwege de hint.

Z1000 Voorlopig dus.

Er wordt toch niet bij gezegd of t naar een juicer verwijst?

first off, die 91000 is echt een zieke find!
maar ik ben er vrij zeker van da het naar een juicer verwijst, zou maar sterk zijn moest woopy het zo goed verstoppen om het dan niks te laten zijn.

first off, die 91000 is echt een zieke find!
maar ik ben er vrij zeker van da het naar een juicer verwijst, zou maar sterk zijn moest woopy het zo goed verstoppen om het dan niks te laten zijn.
Serieus?

91000 verwijst naar Z1000 noem jij goed verstopt? Vier van de vijf tekens staan al op de goede plek. Denk toch dat mensen de hint 2iobeast ook best snel op zouden lossen (daarmee zou ik dan Biobeast bedoelen trouwens)?

Niet dat ik weet wat het wel betekent maar als 91000 naar z1000 verwijst en betekent dat hij cult is is het de makkelijkste hint in de geschiedenis van weerwolf denk ik.

ik vond het gewoon sterk dat het zo snel gevonden was, omdat hij verborgen stond, in een andere kleur, want ik had hem wss nooit gevonden
dat bedoelde ik dus met 'zieke find' had dus eigelijk niks geimpliceerd over hoe de tip betrekking zou hebben op z1000
having said that, ben ik wel geneigd te geloven dat de tip op z1000 slaat, en in de juicy zin dan

Terug
Naar boven