Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
91000 verwijst naar Z1000 noem jij goed verstopt? Vier van de vijf tekens staan al op de goede plek. Denk toch dat mensen de hint 2iobeast ook best snel op zouden lossen (daarmee zou ik dan Biobeast bedoelen trouwens)?
Niet dat ik weet wat het wel betekent maar als 91000 naar z1000 verwijst en betekent dat hij cult is is het de makkelijkste hint in de geschiedenis van weerwolf denk ik.
Goedemorgen. Ja goed gevonden die hint. Maar het klopt niet. Snepke verdedigd zich qlleen omdat ik op hem hebt gestemd de kakkerlak. En een 9 is toch geen z. Dus jammer Snepke
Kdenk ook niet dat ''met de fiets komen'' betekent dat je slecht bent. Alleen de andere hints zijn wat lastiger om uit te vogelen wie erbij hoort... Geen van de andere hints verwijst duidelijk naar een goede of slechte rol, tenminste wat er zo direct in de tekst staat...
Kdenk ook niet dat ''met de fiets komen'' betekent dat je slecht bent. Alleen de andere hints zijn wat lastiger om uit te vogelen wie erbij hoort... Geen van de andere hints verwijst duidelijk naar een goede of slechte rol, tenminste wat er zo direct in de tekst staat...
Not sure if srs or just stupid.jpeg
"Met de fiets komen" is anders wel een duidelijke verwijzing naar juicen
AAS "cycle"
+
Als er mensen zijn die kunnen recupereren van cardio + KT zijn het wel juicers.
Ah zo had ik die nog niet bekeken weinig verstand van juicen hier... Ik zat meer in de richting te zoeken z1000 komt met de fiets (bikers) maarja d'r is maar 1 fag en dat is een goede rol dus leek me stug. Cycle lijkt me een duidelijkere oplossing iig ^^
Not sure if srs or just stupid.jpeg
"Met de fiets komen" is anders wel een duidelijke verwijzing naar juicen
AAS "cycle"
+
Als er mensen zijn die kunnen recupereren van cardio + KT zijn het wel juicers.
ik vond het gewoon sterk dat het zo snel gevonden was, omdat hij verborgen stond, in een andere kleur, want ik had hem wss nooit gevonden
dat bedoelde ik dus met 'zieke find' had dus eigelijk niks geimpliceerd over hoe de tip betrekking zou hebben op z1000
having said that, ben ik wel geneigd te geloven dat de tip op z1000 slaat, en in de juicy zin dan
Tekens in witte tekst zijn een beetje de standaard manier om hints te geven. Zo stond er in een eerder verhaal ook al 55(0) is ok in wit.
Aan het stemgedrag van de vorige twee rondes te zien lijkt Z1000 me geen juicer. Hij stemde niet mee op Bikers die geen cult was en hij stemde gisteren heel vroeg op Orgineel die wel cult was. Later veranderde hij die stem weer op Snepke. Dat laatste zou een cult zeker niet gedaan hebben aangezien Orgineel toen toch al verloren was.
De cults hebben gisteren waarschijnlijk gewoon Orgineel gestemd of hebben vroeger op de dag op een ander gestemd.
Ik ga me niet verweren vandaag. Veelste mooi weer voor. Ik wil me op offeren voor de good mensen. Dan kun je meteen zien dat imba snepke en biobest juicers zijn.
Orgineel is hardhandig uit de gym gezet. Er is wat vreugde omdat de eerste juicer er uit is, maar het spel is nog niet gespeeld, en dat beseft iedereen maar al te goed.
Het grootste deel van de leden gaat naar huis. De gym wordt rustiger. Het is weer tijd voor de dealer om zijn slag te slaan.
De dealer besluit dit maal voor een veiliger slachtoffer te gaan. Hij kiest een lid dat niet zo vaak in de gym verschijnt. Misschien merken de andere leden het niet eens als deze persoon verdwijnt.
Penose heeft een babbeltje met de instructeur. Misschien omdat hij al de hele dag geil naar de instructeur zat te knipogen? Ook Snepke1990 staat er bij. Het gesprek gaat over het verschil tussen vetten en lipiden. Golderado aanhoort het en schudt zijn hoofd langzaam heen en weer. Altijd hetzelfde met die ouwe kerels en die instructeurs...
Snepke stinkt een beetje en wordt al snel uit het groepje geduwd. Hij gaat dan nog maar wat trainen.
Snepke gaat naar de cable crossover om cable flyes te doen. De dealer stapt er op af en daagt hem uit om de full stacks te gebruiken. Snepke neemt de uitdaging aan en begint zich mentaal voor te bereiden. Toen hij nog wat jonger was, deed hij met dit gewicht setjes van wel 20 reps. Ondertussen smeert de dealer stiekem superlijm aan de handvaten.
Snepke probeert de full stacks te tillen en scheurt bijna zijn pecs er af. Hij kijkt wat geïrriteerd naar de dealer en begint alvast excuses te verzinnen. Tot hij de handvaten wil loslaten. Dat lukt niet meer! De dealer laat Snepke aan zijn lot over en stapt naar buiten. Hij vertelt de eigenaar nog even dat hij de laatste was, en de eigenaar sluit samen met de dealer de gym af.
Zo hangt Snepke nog uren in de verlaten gym in het crossover toestel. Langzaam maar zeker worden zijn armen uit de kom getrokken en begint zelfs zijn vlees te scheuren.
De volgende ochtend wordt hij gevonden door een juicer die snel even zijn besnorde fruitpers kwam ophalen. Snepke's armen liggen er zo goed als af. Hij wordt afgevoerd naar het ziekenhuis.
Snepke1990 ligt er uit.
Hij was de ouwe lul, en nu is hij dus behoorlijk de lul
Lloyd heeft een foto met snor en alley cat heeft hem gemaakt. De hint kwam pas na de foto dus het zou daar op kunnen slaan. Z1000 lijkt mij nu nog de meest plausible hint