MuscleMeat

Forumgame 17: Brosci en co

Lloyd heeft een foto met snor en alley cat heeft hem gemaakt. De hint kwam pas na de foto dus het zou daar op kunnen slaan. Z1000 lijkt mij nu nog de meest plausible hint
Het expliciet noemen van de snor in dit verhaal zou zeker naar Lloyd kunnen verwijzen.

Vind je niet ook dat de z1000 hint veel te simpel is om naar een cult te verwijzen? Je hoeft maar een teken te wijzigen en zijn hele naam staat er gewoon al.

Z1000 is een plausibele hint, maar imo niet per se naar een juicer
De snor op LLoyd vind ik een sterkere

Jammer dat die hint zo is beschreven, maar het heeft niks met mijn rol te maken.
Als de rol al betrekking heeft op mij, dan is het omdat ik gister een post hebt geplaats in het tour du france topic of omdat ik motor rij.
daarnaast gaat het om iemand die naar de gym gaat met de fietst.

En ja, Biobeast, IMBA en snepke stonden en staan op mijn hit lijst. Bij snepke zat ik er naast. Kan je als goodguy alles goed hebben dan?

Het expliciet noemen van de snor in dit verhaal zou zeker naar Lloyd kunnen verwijzen.

Vind je niet ook dat de z1000 hint veel te simpel is om naar een cult te verwijzen? Je hoeft maar een teken te wijzigen en zijn hele naam staat er gewoon al.

Degene naar wie de hint verwijst is zeker juicer, geen twijfel mogelijk met die fiets beeldspraak. Maar het lijkt mij idd te simpel dat het om Z1000 zou gaan. Mocht het wel zo simpel zijn, vind ik het jammer dat woopy het ons zo makkelijk maakt.

De snor verwijst duidelijk naar een fruitpers > eq juicer.
Dus snor = juicer

De hint van Z1000 eq Z1000 zonder de wetenschap of het juicer of natty of wat dan ook is.

Dus moet je de snorrende juicer vinden.

Ja, zachte groenten wel. Maar een ui... daar zou je toch al een sapcentrifuge voor moeten gebruiken :rolleyes: Een sapcentrifuge is geen pers :rolleyes:

Offtopic, maar het probleem zit 'm in de Nederlandse benaming. In een Amerikaanse juicer kun je alles persen.
In Nederland maken we onderscheid tussen een sapcentrifuge en een fruitpers zoals die voor bijv sinaasappels, welke met de hand wordt bediend.
Een juicer is een mechanisch apparaat die overal sap van maakt.

Ik zou het heel simpel vinden mocht de snor naar Ilyodadinges verwijzen. Heb gezien dat Markrot een gejuicede (:roflol:) versie van Hitler als avatar heeft. Hitler = snor. Was ook een veganist/vegetariër dus fruitpers en ui kunnen hier ook aan gelinkt worden :roflol:

Hint naar die snor lijkt me te simpel.. Net als die van z1000. Als je de een in achting neemt, kan je die van z1000 ook serieus nemen.. Dus beide zijn voor mij clean. En wat suicide sid hierboven zegt ben ik wel in te vinden, al zal ik wachten op verdere ontwikkelingen om opnieuw te stemmen. Wat me wel opvalt is dat z1000 op snepke stemt, wordt er niet uitgestemd, maar dan wel de gym wordt uitgewerkt???

Hint naar die snor lijkt me te simpel.. Net als die van z1000. Als je de een in achting neemt, kan je die van z1000 ook serieus nemen.. Dus beide zijn voor mij clean. En wat suicide sid hierboven zegt ben ik wel in te vinden, al zal ik wachten op verdere ontwikkelingen om opnieuw te stemmen. Wat me wel opvalt is dat z1000 op snepke stemt, wordt er niet uitgestemd, maar dan wel de gym wordt uitgewerkt???

Goed gevonden. Klasse. Maar nadenken kan je niet.

De dealer heeft die naam van snepke toch als gister/vannacht door gegeven.

Mijn stem gister op snepke heb ik met de volgende redenen gedaan.
Iedereen stemde op orgineel, inclusief mij. Dus ik verwachte dat orgineel goed was. Omdat er zoveel mensen op hem stemde. Easy kil van de juice boys. Daarom switche ik
Of de juicy volgde mij en dan was meteen de cult trein duidelijk.

Goed gevonden. Klasse. Maar nadenken kan je niet.

De dealer heeft die naam van snepke toch als gister/vannacht door gegeven.

Mijn stem gister op snepke heb ik met de volgende redenen gedaan.
Iedereen stemde op orgineel, inclusief mij. Dus ik verwachte dat orgineel goed was. Omdat er zoveel mensen op hem stemde. Easy kil van de juice boys. Daarom switche ik
Of de juicy volgde mij en dan was meteen de cult trein duidelijk.

Idd, maar jij stemde ervoor op snepke. Daarna werd hij de gym uitgewerkt? Snepke stemde gisteren toevallig ook wel op jou?

Daarbij heeft Z1000 zijn stem het laatste moment op mij gezet, terwijl ik het laatste dagen druk heb gehad, en alleen meelas, niet veel gepost. Stemde alleen op origineel vanwege de hint.

Z1000 Voorlopig dus.

Idd, maar jij stemde ervoor op snepke. Daarna werd hij de gym uitgewerkt?

Mssn heeft de dealer dit met opzet gedaan om achteraf actief Z1000 te gaan verdenken...

Anyway, Boddin, er is zeker iets niet pluis met jou. Vermoed trouwens dat Z1000 gewoon echt juicer is maar het feit dat de hint zo voor de hand liggend is geeft hem wat voordeel van de twijfel.

Mssn heeft de dealer dit met opzet gedaan om achteraf actief Z1000 te gaan verdenken...

Anyway, Boddin, er is zeker iets niet pluis met jou. Vermoed trouwens dat Z1000 gewoon echt juicer is maar het feit dat de hint zo voor de hand liggend is geeft hem wat voordeel van de twijfel.

Dat is zeker ook een optie, en wat is er dan met mij lol? De hint is er wel en dat is een feit, maar ik zei net zelf ook al dat ik met die hint niet echt rekening hou omdat hij te easy is zeg maar. Voor mij is trouwens de hint dat 91000 = z1000 met de fiets kwam = cycle vrij duidelijk...

Laatst bewerkt:
gurefuru chuchu is de naam van deze juicer
sinaasappel-sap.jpg

chuchu = culttrein = rob p

http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/forumgame-17-brosci-co-343784/index23.html#post7861263

z1000 was gisteren een van de eersten die op Orgineel stemde. Het feit dat hij op het laatst switchte naar Snepke zou voor een cult een vrij belachelijke move zijn aangezien Orgineel echt niet meer te redden viel.

Kunnen we anders niet gewoon Jimbooo eruit stemmen? Geen idee wat zijn rol is, maar iets anders dan hints zoeken naar Rob P gaat hij toch niet meer doen vrees ik (toegegeven, hij is er wel erg creatief in).

Voorlopig Golderado.

Ik denk niet per see dat Woopy de nadruk op de 'snor' wil leggen, anders heeft hij het wel erg makkelijk gemaakt door dit nog expliciet te noemen.

Zoals ik al eerder had gezegd zou de pers kunnen verwijzen naar

rob G: avatar Hitler incluis snor met i ****ing love juice erbij
Markrot: buffe Hitler avatar
Ikzelf lloydatoni: snor avatar
Alley cat: maken van de snor avatar van lloydatoni
Bikers: snorren (snorfiets) is misschien wat vergezocht maar zou goed kunnen.
Golderado: klinkt als sinasappelsap (srs)

Denk dat de snorjuice wat vergezocht is en we het ergens anders moeten zoeken. (tenzij dit vrij logisch in de oren moet doen klinken natuurlijk)

Je zou ook kijken wie er afgelopen dag op snepke(die goed bleek te zijn) heeft gestemd.
En andere stemmen op goede mensen en zo de cults eruit te halen.

Ben net wakker dus vergeef mijn spelfouten. Van de juice snor hints lijkt mij Rob G simpelweg het logisch zoals boven al eerder uitgelegd.

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 11:55 ----------

Voorlopig Golderado.

Ik denk niet per see dat Woopy de nadruk op de 'snor' wil leggen, anders heeft hij het wel erg makkelijk gemaakt door dit nog expliciet te noemen.

Is volgens mij een grote troll hint xd
je kan er zoveel ,mee

Rob G heeft toch een "Eek!The cat"- avatar...?

Terug
Naar boven