XXL Nutrition

Forumgame 17: Brosci en co

Zoals ik al eerder had gezegd zou de pers kunnen verwijzen naar

rob G: avatar Hitler incluis snor met i ****ing love juice erbij
Markrot: buffe Hitler avatar
Ikzelf lloydatoni: snor avatar
Alley cat: maken van de snor avatar van lloydatoni
Bikers: snorren (snorfiets) is misschien wat vergezocht maar zou goed kunnen.
Golderado: klinkt als sinasappelsap (srs)

Denk dat de snorjuice wat vergezocht is en we het ergens anders moeten zoeken. (tenzij dit vrij logisch in de oren moet doen klinken natuurlijk)

Je zou ook kijken wie er afgelopen dag op snepke(die goed bleek te zijn) heeft gestemd.
En andere stemmen op goede mensen en zo de cults eruit te halen.

Ben net wakker dus vergeef mijn spelfouten. Van de juice snor hints lijkt mij Rob G simpelweg het logisch zoals boven al eerder uitgelegd.

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 11:55 ----------

Is volgens mij een grote troll hint xd
je kan er zoveel ,mee

Hmm, die snor + juice is wel een hele goede.
Ik ben wel geneigd mee te gaan, tenzij er betere hints op tafel komen.

Rob G heeft toch een "Eek!The cat"- avatar...?

vorige spel had ie de onderste prent van het volgende verhaaltje

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 12:05 ----------

vond het de meest logische, plus de ietwat afwijkende stemvorm van Rob G dit spel samen maken een redelijk geheel, vind het zelf nog niet sterk genoeg

vorige spel had ie de onderste prent van het volgende verhaaltje

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 12:05 ----------

[/COLOR]

vond het de meest logische, plus de ietwat afwijkende stemvorm van Rob G dit spel samen maken een redelijk geheel, vind het zelf nog niet sterk genoeg

Hmm, is idd wel sterke bewijslast :)

Rob G

Die en de sinaasappelsap hint naar Golderado zijn wat mij betreft de meest logische.

En voor Rob G geldt bovendien een beetje hetzelfde als voor Jimbooo, hij doet niet veel meer dan met belachelijke hints komen naar een vaste speler (in zijn geval naar Jimbooo).

Als nou de mensen waarvan ik ze verdenk juicer te zijn elkaar gaan lopen beschuldigen weet ik het ook niet meer ???

ja alleycat dit is mijn eerste spel, maar ik leer bij :)
leuk dat alle clues al vakkundig ontleed zijn nog voor ik uit bed was :d
momenteel verdenk ik sws nog steeds Biobeast, en de aanhang groeit, maar ik wacht met om te kijken wat er gebeurt met rob G en z1000

Biobeast

Die en de sinaasappelsap hint naar Golderado zijn wat mij betreft de meest logische.

En voor Rob G geldt bovendien een beetje hetzelfde als voor Jimbooo, hij doet niet veel meer dan met belachelijke hints komen naar een vaste speler (in zijn geval naar Jimbooo).

Ik vind het persoonlijk best wel goeie bewijslast naar Rob G toe, al vind ik jouw manier van denken ook wel meer dan oké. Sinaasappelsap en golderado zijn volgens mij toch wel duidelijk. Al zit ik dan nog altijd met z1000 en die fiets = cycle in me hoofd. Afin ik wacht tot het einde van de dag om te stemmen. We zien wel wat er uit de bus komt :)

zoek op google afbeeldingen naar "chuchu" en scroll naar onder

wat zie je?
Dit plaatje:
Gurefuru-ChuChu-Fresh-Fruit-Juicer-1.jpg

chuchu wijst naar de culttrein die bikers had gepost als reactie op een post van rob p

hier is de culttrein:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/forumgame-17-brosci-co-343784/index23.html#post7861263

De hint van orgineel vond je niet overtuigend maar dit is wel duidelijk.

Dit...leg eens uit Boddin
Origineel was juicer dus die hint klopte, hoeveel overtuiging heb je nodig?

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 13:23 ----------

er kwamen nog wat Duitse scheldwoorden uit de groep van iemand die het liever anders gezien had, maar het mocht niet baten.

http://forum.dutchbodybuilding.com/...untergang-woii-343220/index6.html#post7836620

rob p

Nice one, hier kan ik me wel in vinden maar je chuchu-juicer-hint vind ik te ver gezocht en lijkt er een beetje op dat je Rob P er erg graag uit hebt.

Ik zei toch ook im de hint te geloven? Alleen vond ik het vergezocht, maar het was dus inderdaad juist. Denk ervan wat je wilt hoor, mijn rprobleem niet

jimboo in de link die jij post lijkt het net dat Robin P bikers verdedigd, op wie had Robin P toen gestemd?

Lol ik vind hem goed gevonden lloydatoni, de snor en de juice. Maar vanzelfsprekend ga ik mezelf verdedigen.

Vooralsnog vind ik de hint naar z en lloyda nogal simpel. Maar natuurlijk probeert lloyda zichzelf te verdedigen.

Een burger zou zich gewoon verweren en zeggen dat hij onschuldig is. Een cult gaat met de feiten draaien.

Vooralsnog zet ik mijn stem dus op lloydatoni. En dat is geen wraakstem. Maar puur omdat hij de hibts probeert te verdraaien ipv normale verdediging.

Lol ik vind hem goed gevonden lloydatoni, de snor en de juice. Maar vanzelfsprekend ga ik mezelf verdedigen.

Vooralsnog vind ik de hint naar z en lloyda nogal simpel. Maar natuurlijk probeert lloyda de snor hint naar iemand anders te draaien. Logisch.

Een burger zou zich gewoon verweren en zeggen dat hij onschuldig is. Een cult gaat met de feiten draaien.

Vooralsnog zet ik mijn stem dus op lloydatoni. En dat is geen wraakstem. Maar puur omdat hij de hibts probeert te verdraaien ipv normale verdediging.

laat maar weer

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven