XXL Nutrition

Forumgame 17: Brosci en co

ik had mezelf tussen het rijtje ook gezet bij mogelijke oplossingen van de hint. Het was aan de rest om er wat mee te doen. Suicide en markrot sprongen gelijk op de oplossing richting jou naar aanleiding van mijn verhaal.

Denk wel dat je mijn tactiek begrijpt nu? ;)

opstarten culttrein naar aanleiding van mijn hints en die mensen wegwerken

Dude, ik heb de vorige spelletjes niet meegedaan. Als je feiten over avatars gaat verdraaien uit vorige spelletjes kan ik niet checken of het waarheid is. Je verdraait feiten die niet meer naar waarheid te achterhalen zijn en wanneer aan het licht komt dat je feiten verdraait ga je de mensen beschuldigen die je complimenteren voor de gevonden bewijslast. Jouw snor op de avatar, verdraaien van feiten en je er uit lullen... klinkt niet echt goed als je het allemaal opsomt.

ps: heb mijn stem nog niet gewijzigd, dus ben je niet gevolgd ;)

edit: markrot is nog steeds een potentieel slecht met die Hitler avatar en de verwijzingen naar een snor.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor het spel iedereen, was lachen zolang het duurde.
Ga wel meelezen wat er allemaal nog gebeurt, ben benieuwd.

Succes iedereen.

Dude, ik heb de vorige spelletjes niet meegedaan. Als je feiten over avatars gaat verdraaien uit vorige spelletjes kan ik niet checken of het waarheid is. Je verdraait feiten die niet meer naar waarheid te achterhalen zijn en wanneer aan het licht komt dat je feiten verdraait ga je de mensen beschuldigen die je complimenteren voor de gevonden bewijslast. Jouw snor op de avatar, verdraaien van feiten en je er uit lullen... klinkt niet echt goed als je het allemaal opsomt.

ps: heb mijn stem nog niet gewijzigd, dus ben je niet gevolgd ;)

edit: markrot is nog steeds een potentieel slecht met die Hitler avatar en de verwijzingen naar een snor.

edit: ik ben wel benieuwd van rob g in welke mate en welke feiten er op welke manier verdraaid werden.

ik heb geen feiten verdraaid, iedereen kan het beamen die de vorige game had meegespeeld

• Like
Waarderingen: Guts
ik heb geen feiten verdraaid, iedereen kan het beamen die de vorige game had meegespeeld

Dan wil ik best wel weten waar RobG dan op doelt... want dan blijft de bewijslast tegen hem toch nog sterk.
En waarom je impliciet toegeeft dat je feiten zit te verdraaien onder het mom van het ontmaskeren van een culttrein.

Dan wil ik best wel weten waar RobG dan op doelt... want dan blijft de bewijslast tegen hem toch nog sterk.
En waarom je impliciet toegeeft dat je feiten zit te verdraaien onder het mom van het ontmaskeren van een culttrein.

Waar heb ik feiten verdraait?

leek me een handig en net overzicht voor alle spelers zodat ze er mee kunnen doen wat ze er mee willen. Vond het wat opvallend dat er mensen snel op wilden gaan waardoor ik die conclusie getrokken heb.

Waar heb ik feiten verdraait?

leek me een handig en net overzicht voor alle spelers zodat ze er mee kunnen doen wat ze er mee willen. Vond het wat opvallend dat er mensen snel op wilden gaan waardoor ik die conclusie getrokken heb.

RobG beschuldigt je feiten te draaien.
Je verdedigt je op RobG's beschuldiging dat je verhaaltje diende om culttrein wou te ontmaskeren.
Dus je geeft zo impliciet toe zaken te verdraaien. Maar dan wanneer ik van leer trek, bind je weer onmiddellijk in?
Komt je geloofwaardigheid niet ten goede IMO. Aan wiens kant sta je dan, denk ik?

Dus samengevat:
Alles wat je gezegd hebt is dus toch waar?
Dus RobG is uit zijn nek aan het lullen dat je zit te verdraaien?

mensen loop niet zo te zeveren

#RobP2013

Volgens mij is zeveren iets dat bij dit spel hoort. Wel een interessante dag vandaag, heb enkele vermoedens maar wacht nog even af.

RobG beschuldigt je feiten te draaien.
Je verdedigt je op RobG's beschuldiging dat je verhaaltje diende om culttrein wou te ontmaskeren.
Dus je geeft zo impliciet toe zaken te verdraaien. Maar dan wanneer ik van leer trek, bind je weer onmiddellijk in?
Komt je geloofwaardigheid niet ten goede IMO. Aan wiens kant sta je dan, denk ik?

Dus samengevat:
Alles wat je gezegd hebt is dus toch waar?
Dus RobG is uit zijn nek aan het lullen dat je zit te verdraaien?

Wat ik zeg is waar en Rob G lult uit z'n nek.
Simpel zat

Om mijn hintoplossing kracht bij te zetten stem ik bij deze op:

Rob G

Suicide sid --> alley cat
biobeast --> z1000
z1000 --> biobeast
jimbooo --> rob p
markrot --> rob g
wauter --> z1000
rob g --> lloydatoni
lloydatoni --> rob g

ok, stemmen op z1000 weten we, maar ik snap de verwarring tussen rob g en rob p ff niet, naar één van de twee leide die culttrein tip toch? wat is er met de ander dan O_o

ok, stemmen op z1000 weten we, maar ik snap de verwarring tussen rob g en rob p ff niet, naar één van de twee leide die culttrein tip toch? wat is er met de ander dan O_o
Culttrein tip gaat naar Rob P maar komt van Jimbooo, dus dan gaat alles naar Rob P.

Rob G is vanwege zijn avatar in de vorige game met Hitler (snor) die erg van juice houdt.

Damn, alley Cat... ik begin door jouw actieve deelname en constructieve inbreng jou steeds minder verdacht te vinden :'(

Rob G met avatar van hitler met juice, alley cat heeft een foto gemaakt met snor. Lloyd heeft een ava met snor en in deze opzet heten cults juicers. Alledrie, maar vooral RobG en Lloyd zouden dan verdacht moeten zijn, ik zie alleen geen enkele reden waarom de ene dan verdachter is dan de ander. Z1000 met fiets en cyclen is daarnaast even logisch als een ava met snor en voor mij is die ook best duidelijk aangezien niet alleen z1000 zichzelf verdedigt, maar ook alley cat hem gaat verdedigen.

• Like
Waarderingen: Guts
Damn, alley Cat... ik begin door jouw actieve deelname en constructieve inbreng jou steeds minder verdacht te vinden :'(
Dat vind ik fijn om te horen. :kiss:

Biobeast zei:
Z1000 met fiets en cyclen is daarnaast even logisch als een ava met snor en voor mij is die ook best duidelijk aangezien niet alleen z1000 zichzelf verdedigt, maar ook alley cat hem gaat verdedigen.
Dus omdat ik Z1000 verdedig is hij waarschijnlijk cult? Wat zijn dit nou weer voor fratsen.

Dat vind ik fijn om te horen. :kiss:

Dus omdat ik Z1000 verdedig is hij waarschijnlijk cult? Wat zijn dit nou weer voor fratsen.

Jah, natty's weten niet wie wie is, waarom zou een natty dan iemand verdedigen waar een plausibele hint over geschreven is, precies, geen reden.

Terug
Naar boven