MuscleMeat

Forumgame 17: Brosci en co

Een slimme juicer zou dit ook niet doen, om low profile te blijven.

Niet als de stemming op die ene persoon lijkt te gaan, dan moeten ze toch iets proberen, de tip minder geloofwaardig maken is dan uiteraard de eerste stap, met eventueel een vervolg van een andere persoon naar voren schuiven door een andere ''hint'' zo te interpreteren dat het hun uitkomt en er zo'n goed mogelijk verhaal omheen breien.

• Like
Waarderingen: Guts
z1000 valt bij mij buiten verdenking, die clue is het volgens mij gewoon niet, dat getal zal wel betrekking hebben op iets anders, want er is nog geen enkel duidelijke verklaring voor die 9 gegeven, wat mij doet vermoeden dat mensen gewoon 'z1000' WILDEN zien in die 91000

ook het feit dat biobeast op z1000 is imo ook nogextra bewijs dat z1000 natty is

daarom Rob G, hij zou een sterke speler moeten zijn maar heeft dit spel bij de weinige keren dat hij iets bijdroeg alleen absurditeiten gepost, kan een strategie van zowel een juicer als een natty zijn, maar kan me moeilijk voorstellen waarom een natty zo zou willen doen. Bovendien schept het alleen verwarring en is dus niet productief

z1000 valt bij mij buiten verdenking, die clue is het volgens mij gewoon niet, dat getal zal wel betrekking hebben op iets anders, want er is nog geen enkel duidelijke verklaring voor die 9 gegeven, wat mij doet vermoeden dat mensen gewoon 'z1000' WILDEN zien in die 91000

ook het feit dat biobeast op z1000 is imo ook nogextra bewijs dat z1000 natty is

daarom Rob G, hij zou een sterke speler moeten zijn maar heeft dit spel bij de weinige keren dat hij iets bijdroeg alleen absurditeiten gepost, kan een strategie van zowel een juicer als een natty zijn, maar kan me moeilijk voorstellen waarom een natty zo zou willen doen. Bovendien schept het alleen verwarring en is dus niet productief

Juist niet, mijn rol is al te duidelijk gehint dit x.

Haha, ok ik snap jullie stemmen. Ik heb al eerder aangegeven dit spel minder actief te kunnen spelen. Ik zal mijn trol acties achterwegen laten. Jullie zullen er zeer dom aan doen mij er uit te stemmen dat is alles wat ik er over kan zeggen.

Verder ga ik het zo allemaal even rustig lezen en dan mijn stem uitbrengen.

Lloyda, ik hoop dat je je stem nog eens goed overweegt. Anders is voor mij iig duidelijk dat jij de stemming op mij hebt ingezet en kunnen mensen daar na vanavond hun conclusies uit trekken.

Waarom zat je dan daarnet mij te verdenken? Je spreekt jezelf wel tegen hoor
Ik verdenk je inderdaad wel, maar geloof niet dat ik dat al gezegd heb. Dus als je die post zou kunnen aanwijzen mag dat.

Rob G speelt overigens niet als een cult. Veel te opvallend en belachelijk. Eerder als iemand die gefrustreerd is omdat hij weeral géén cult is.

Ik verdenk je inderdaad wel, maar geloof niet dat ik dat al gezegd heb. Dus als je die post zou kunnen aanwijzen mag dat.

Rob G speelt overigens niet als een cult. Veel te opvallend en belachelijk. Eerder als iemand die gefrustreerd is omdat hij weeral géén cult is.

Het is een sterke speler en iemand met ervaring dus het kan wel.degelijk de bedoeling zijn zo te spelen. Bang nog een juicer kwijt te geraken? Als hij eruit vliegt en hij is juicy dan trek ik meteen mijn conclusies over jou

Zet daarom je stem op iemand anders baas. Ik ben bereid je te volgen mocht je een goede aanleiding hebben.

Het is een sterke speler en iemand met ervaring dus het kan wel.degelijk de bedoeling zijn zo te spelen. Bang nog een juicer kwijt te geraken? Als hij eruit vliegt en hij is juicy dan trek ik meteen mijn conclusies over jou
Maar hij heeft op dit moment geen enkele invloed op het spelverloop. Dat is niet erg zinnig voor een cult. Natuurlijk kan hij op die manier eventueel buiten schot blijven (al werkt dat ook niet), maar met welk doel? Verder trollen?

Maar hij heeft op dit moment geen enkele invloed op het spelverloop. Dat is niet erg zinnig voor een cult. Natuurlijk kan hij op die manier eventueel buiten schot blijven (al werkt dat ook niet), maar met welk doel? Verder trollen?

Zich op de achtergrond houden kan ook evengoed tactisch zijn..

Lloydatoni

Gaat makkelijk mee op Bikers terwijl die 'hint' geen hint was maar een troll van Jimbooo.

Naar aanleiding van jimbooo zijn gevonden hint

bikers

wanneer er iemand komt met een beter alternatief plus oplossing dan ben ik geneigd daar op te stemmen.

als je goed blijkt te zijn stemmen we gewoon jimbooo eruit

Typische cult-actie. Niet proberen de mensen op andere gedachten te brengen maar gelijk de volgende burger proberen klaar te zetten. Zelf heb ik deze strategie één keer geprobeerd te gebruiken en toen was ik ook cult.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/deca-durabolin-only-blessure-152649/

kan je net zo goed op iedereen stemmen op een bodybuildingforum met een topic over kuren of een bber

:roflol:

inderdaad, nu zie ik het ook, maar es toch beter de verhalen doorlezen

Denk dat het beter is om te volgen op jimbooo aangezien die iemand die hints oplost eruit wilt werken, maar laat mijn stem nog open in verband met de kwestie origineel.

daarnaast ga ik nu van Rotterdam naar Waddinxveen om een kijkje te nemen bij de flex gym aldaar.
Zitten volgens mij ook wel een paar juicers die we eruit moeten gaan werken :P
Verzet zich als een van de weinige tegen de stemmen op Orgineel. Niet te fanatiek natuurlijk.

origineel

de hint die opgelost is mag je niet over het hoofd zien en er wel iets mee doen imo
Maar gaat uiteraard op het laatst mee, want anders val je maar op.

Dat plaatje slaat op de avatar van rob g van het vorige spel dacht ik zo?
vanwaar rob p?
En stelt vervolgens voorzichtig Rob G voor op basis van een enigszins twijfelachtige hint. Terwijl Rob G vooral aan het trollen is.

Vind het jammer omdat hij een leuke en actieve speler is, maar een cult is een cult.

Als eventuele cult-maatjes verdenk ik Markrot, Quibus en eventueel Boddin.

Dude, ik heb de vorige spelletjes niet meegedaan. Als je feiten over avatars gaat verdraaien uit vorige spelletjes kan ik niet checken of het waarheid is. Je verdraait feiten die niet meer naar waarheid te achterhalen zijn en wanneer aan het licht komt dat je feiten verdraait ga je de mensen beschuldigen die je complimenteren voor de gevonden bewijslast. Jouw snor op de avatar, verdraaien van feiten en je er uit lullen... klinkt niet echt goed als je het allemaal opsomt.

ps: heb mijn stem nog niet gewijzigd, dus ben je niet gevolgd ;)

edit: markrot is nog steeds een potentieel slecht met die Hitler avatar en de verwijzingen naar een snor.

Ik vind die ava gewoon vet. En ik was hitler vorige game :D

Ik blijf voorlopig op
z1000

Zal voor 22:00 uur nog ff lezen hoe t ervoor staat.

Ik volg alley

Lloydatoni

ik blijf bij mijn stem op jou Rob G, stemmen veranderen is nog verdachter dan wat anders en als je deze stemming overleeft en idd natty bent hoop ik dat na vandaag te zien, zie mijn stem dan maar als een waarschuwing :)

Zet daarom je stem op iemand anders baas. Ik ben bereid je te volgen mocht je een goede aanleiding hebben.

Dit is wel weer heel makkelijk.
Een ander vragen om een keuze te maken, ofwel de kop uit te steken.
Dit is ofwel erg lui gedrag, of juice gedrag om later te kunnen zeggen dat je slechts volgde.

Rob G voor mij.

Aiai ziet er niet goed uit voor mij.

Vanwaar precies die stemmen op RobG, z1000 is veel verdachter

Terug
Naar boven