- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik weet ook gewoon wie de mol is. sowieso Lork, die heeft nog geen 1 keer wat gepost.

ik weet ook gewoon wie de mol is. sowieso Lork, die heeft nog geen 1 keer wat gepost.
Als ze 3-4 dagen niet actief zijn, mogen we ze dan omruilen voor spelers die wel actief mee willen spelen ?
Primo victoria was sowieso aanwezig gister na 12en in dit topic. Dus ik denk dat hij er een stille strategie op na houd
Klopt... hij kijkt heel veel mee, maar zegt niks.. voor bosshogg geldt hetzelfde.. die was er volgens mij net nog.
Edit: mssn kunnen we wel met zijn allen in Daniel's kaart spelen en zijn stem volgen? Dan weten we direct of hij uit zijn nek lult of niet.
Hmm ik weet dat nog wijnig mensen mij serieus nemen. maar als we van die stille bewonderaars hebben wil ik hun als eerst opofferen. Ik zie daar alleen maar voordelen in.
Je bedoelt dat ie weet wie t meisje & wolf is?
Maar wat nou als ie bij de wolf hoort & meisje wegstemd?
---------- Post toegevoegd Mon 16 Apr 2012 om 12:54 ----------
Vindt ik ook prima... Ik snap alleen niet wrm we nog steeds niet weten wie de wolf opgegeten heeft,, OP was vanochtend gewoon online of de wolf heeft nog geen pm verstuurd hebben & dat zal wel weer passen met de inactieve leden onder ons... Je zou toch denken dat de wolf gelijk een pm verstuurd,,, maar als je nogal inactief bent gaat t wat trager, zoals nu dus...
Het probleem is dat de heks, de jager en de wolf een P.M. gestuurd moeten hebben. Aannemen dat de wolf een inactief lid is, is dus te vlot gesproken.
Als daniel20 ons iemand laat wegstemmen die belangrijk is, dan kost hem dat zijn hoofd.
En wie past er binnen dat plaatje van inactieve deelnemers?
Primo victoria was sowieso aanwezig gister na 12en in dit topic. Dus ik denk dat hij er een stille strategie op na houd
Voor de heks maakt dat toch niet uit?. De wolf & jager moet idd beide een pm verstuurd hebben... Maar de heks is niet afhankelijk van wie de wolf vermoord & wie de jager beschermt,, die wil alleen weten of de gekozen persoon de wolf is ...
---------- Post toegevoegd Mon 16 Apr 2012 om 13:03 ----------
Bosshogg, Primo Victoria,Kazamafury, FabulaAtaEst (heeft wel wat gezegd, maar waren maar 2 posts ofzo)
Origineel gepost door daniel20
Vanavond hebben ze john de wolff bij studio voetbal te gast, ik hoorde dat er iemand zwaar fan was van feijenoord