AndroidHealthClinic

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Klopt, hoop dat jij het voortouw neemt in de zoekactie. Dat je het vaak bij het rechte eind hebt, hebben de vorige games wel uitgewezen.

recht door mijn hart :( het vervelende is als ik nu zeg dat ik minder actief hints ga zoeken ik meteen beschuldigd zal worden van slechterik zijn. ik zal dus wederom het voortouw nemen als sherlock spartacus !

De speculaties vliegen alweer heen en weer, dit belooft een leuk potje te worden :D

Wauterrrr

• Like
Waarderingen: Guts
Euhm Wauter??

WAUTER

Groetjes (ray) ban

zonnebril

WAUTER

groetjes,
(ray)acus

• Topic Starter Topic Starter
Openingsverhaal:

Met Caesars aanstelling als dictator door de senaat voor een periode van 10 jaar had de senatoren als doelstelling om terug orde in het rijk te brengen. Hij maakte zich snel populair bij de gewone bevolking door vele spelen te organiseren. Het simple volk was snel tevreden met wat brood en publieke spelen. ’s Morgens werden er jachtpartijen gehouden door de venatores. Rond de middag werden de openbare executies uitgevoerd van misdadigers, af en toe gewoon door één of ander wild dier, en naar de avond toe begonnen de gladiatoren aan hun ding. Ze vochten voor een geldprijs, lauwerenkrans of hun vrijheid en naarmate er gedurende de geschiedenis meer en meer gevechten kwamen tot de dood. Een dode verliezer werd op een baar afgevoerd door de Porta Libitinaria. Achter de schermen werd zijn hals toch maar doorgesneden of zijn schedel ingeslagen om er zeker van te zijn dat hij echt wel dood was.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ook groeide er meer en meer onrust in het noorden van Germanië en Caesar besloot hier korte metten mee te maken. Hij gaf zijn, in de buurt gestationeerde legioenen, de opdracht om de onrust en opstandigheid hard handig neer te slagen. Caesar wilde in zijn nieuwe functie geen zwakte laten zien en laten blijken dat hij klaar was om te regeren. Enzo geschiede het dat de legers marcheerden naar de broeihaarden van verzet om die barbaren eens een lesje te leren. Wie kan er nu ten slotte weerstaan aan het grote Romeinse rijk? 2

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Aan het einde van het verhaal staat een witte "2". Boddin is speler 2, dus cult.

Gaat best goed komen dit spel. :cool:

Mooi openingsverhaal!

Alley cat die hints gaat oplossen..
Wordt dit een trend?

Terug
Naar boven