AndroidHealthClinic

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Deze kerel heet volgens Google "Romain":

Romain_Van_Swol.JPG.h380.jpg

Kent iemand hem? Sowieso cult!

Volgens mij komt Woopy zijn zoekdrift voort uit het feit dat hij iets te verbergen heeft.

Bovendien vond ik dit: http://www.gomolo.com/homegrown-movie-cast-crew/34651

Jazeker, Whoopy Goldberg en Harry Caesar in de cast. Vooral die Harry had een mooie rol trouwens, had daar eigenlijk wel een Oscarnominatie voor verdiend.

Die Romain houdt wel van een wijntje. Schuift om de zoveel tijd een stoel op en gaat dan vrolijk verder drinken, dan voelt het toch minder eenzaam.
Dat lijkt me nou echt iets voor Whami.

Daar wil ik wel op meegaan om mezelf te redden. Als ik dat niet doe, vrees ik dat het hopeloos is voor mij. :(

Na even googelen

Homegrown (1998) - English Is een film gemaakt door Harry Caesar (Actor), Whoopi Goldberg (Actor)

Heel erg toevallig...

Volgens mij komt Woopy zijn zoekdrift voort uit het feit dat hij iets te verbergen heeft.

Bovendien vond ik dit: http://www.gomolo.com/homegrown-movie-cast-crew/34651

Jazeker, Whoopy Goldberg en Harry Caesar in de cast. Vooral die Harry had een mooie rol trouwens, had daar eigenlijk wel een Oscarnominatie voor verdiend.

Die Romain houdt wel van een wijntje. Schuift om de zoveel tijd een stoel op en gaat dan vrolijk verder drinken, dan voelt het toch minder eenzaam.
Dat lijkt me nou echt iets voor Whami.

Heel toevallig... Je leest de pagina's niet, anders zou je zien dat ik deze al heb gepost. Je denkt dat het te makkelijk gaat de eerste dagen omdat er toch alleen maar burgers uitgaan. 100% caeser. Ik hou je in de gaten

Heel toevallig... Je leest de pagina's niet, anders zou je zien dat ik deze al heb gepost. Je denkt dat het te makkelijk gaat de eerste dagen omdat er toch alleen maar burgers uitgaan. 100% caeser. Ik hou je in de gaten
Het kopieren van hints is waar ik mijn goede naam in dit spel aan te danken heb. Niet de bedoeling dat mensen dat door gaan krijgen.

Waar halen jullie al die hints vandaan?

groetjes,
(ray)mein

Hoop dat jullie wel srs doen zodra de game begonnen is, anders kunnen we net zo goed nu al de handdoek in de ring gooien.

Hoop dat jullie wel srs doen zodra de game begonnen is, anders kunnen we net zo goed nu al de handdoek in de ring gooien.

het is duidelijk dat jij een romein bent !!!! de barbaren zitten namelijk in de ring te vechten, jij bent als romein toeschouwer en wilt dan spreekwoordelijk een handdoek erin gooien

Ja ja, vecht door mijn barbaarse publiekstrekkers

Ofc :p Zodra het eerste verhaal komt stop ik met al dit gezever (leuk belgisch woordje :D). Hoop dat specifiek enkele spelers dit ook doen...

• Topic Starter Topic Starter
Wel grappig om te zien dat de hints en beschuldigen al in het rond vliegen terwijl er nog niet eens een verhaal online staat :D Ik vertrek nu huiswaarts en ga dan het beginverhaal afwerken.

het is duidelijk dat jij een romein bent !!!! de barbaren zitten namelijk in de ring te vechten, jij bent als romein toeschouwer en wilt dan spreekwoordelijk een handdoek erin gooien

Klopt, hoop dat jij het voortouw neemt in de zoekactie. Dat je het vaak bij het rechte eind hebt, hebben de vorige games wel uitgewezen.

Heb er zin in!

Terug
Naar boven