Fitness Seller

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

• Topic Starter Topic Starter
Stemming afgelopen!

Whami

Oei te laat :(

:D

Tot hoelaat kunnen we eigenlijk stemmen.

Tot 21.00 dus..

Proficiat cults, eerste overwinning. :scratch:

Dag 1:

De burgers van de inheemse volkeren hadden door dat er een veldslag werd voorbereid door de Romeinen vanwege hun weerstandigheid en ze begonnen heel wat zenuwen te krijgen. Ze liepen rond zoals een pullum zonder kop en zochten in alles een oorzaak en een mogelijke oplossing. Lloydatoni werd omwille van iets met een 2 zwart gemaakt als spion en hij had vast wel iets uit te leggen, hij schreeuwde zijn onschuld uit maar het mocht allemaal niet baten. Gebrandmerkt als spion word hij verbannen uit het dorp en moest hij het probleem maar zien op te lossen. Het stamhoofd had er een andere mening over maar hij dacht dat er tegen een heel dorp niets te beginnen viel en liet het maar zo. Had hij toch niet iets moeten proberen? Lloydatoni begon aan een lange tocht op weg naar Rome maar werd helaas gevangen genomen door een Romeinse patrouille onderweg.

De Romeinen en Caesar hebben zich ondertussen slim op de achtergrond gehouden en het de burgers van de inheemse volkeren zelf laten uitvechten. Divide et impera niet waar? Ondertussen brachten de Romeinen hun legioenen in stelling rond Gallië. De weerbastigheid van de Helvetii en de Haedui moest en zou gebroken worden. Caesar wilde bij zijn eerste militaire ingreep geen zwakte laten zien en beval zes legioenen in de buurt uitgerust met de beste wapens. Een legioen op volle sterkte bestond uit tien cohorten met in totaal 5120 man. Een gewone cohort telde 480 soldaten, verdeeld over zes centuriën van 80 man, maar de eerste cohort van het legioen, waarin de beste soldaten zaten, bestond uit vijf dubbele centuriën van 160 man. Kunnen de lokale Galliërs hieraan weerstaan?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1 iemand hebben we gedurende de afgelopen periode uit het oog verlopen, lloydatoni. Wat is daar nu mee gebeurd? Lloydatoni had geen schijn van kans en mocht als vertier dienen in het Colloseum voor het plebs. De strijd tegen de geoefende gladiatoren duurde niet lang en hij vond dan ook snel zijn dood. 1

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lloydatoni is dood:

Hij was burger

**** my life

Lijkt me duidelijk nu?

Fakking k*t, maar er staat duidelijk dat de romeinen toekijken. Ik verwacht dus dat de mensen die "kibbelen" allen barbaren zijn. We moeten dus iemand hebben die wel heeft gestemd en zich op de achtergrond heeft gehouden.

De Romeinen en Caesar hebben zich ondertussen slim op de achtergrond gehouden en het de burgers van de inheemse volkeren zelf laten uitvechten

Mensen die helemaal niet hebben gestemd?

Ik verwacht van al de volgende personen een PM deze nacht: Caesar, tempelprieser, jager, druide, dorpshoer, marktkraamster en optioneel Brutus.

niet persé. In het verhaal komt voor dat de burgers het verknoeien, jij linkte de hint naar lloyd dus ben jij volgens mij burger. Je krijgt het voordeel van de twijfel bij mij.

---------- Post toegevoegd 17 September 2013 om 21:21 ----------

Mensen die helemaal niet hebben gestemd?

Inderdaad, ben ik aan het checken :)

Ik ben de laatste paar potjes echt hintblind.

niet persé. In het verhaal komt voor dat de burgers het verknoeien, jij linkte de hint naar lloyd dus ben jij volgens mij burger. Je krijgt het voordeel van de twijfel bij mij.

---------- Post toegevoegd 17 September 2013 om 21:21 ----------

Inderdaad, ben ik aan het checken :)

ik durf nu alleen geen hints meer te zoeken

Ik had toch wel uren lang in de ring staan vechten en,het loodje gelegd tegen iemand van,het niveau spartacus?

Terug
Naar boven