MuscleMeat

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Denk srs dat Lloyd niet slecht is.
Maar vanavond zullen we het weten.
Zelf ga ik voor Biobeast.
Onderbuik gevoel...

Hmm, die hint zou kunnen verwijzen naar Boddin.

biobeast wil wel meegaan. Lloyd heeft te veel stemmen om slecht te zijn aangezien die hint vrij 'zwak' is en verre van zeker

Onderbuik gevoel, ik denk dat dat een heel lekker gevoel moet zijn

Die laatste is inderdaad de lastigste voor jou :D mochten we idd weer dezelfde fout maken dit keer, zal ik niet op deze hint meegaan op jou iig hehe
Ja, en dat is eigenlijk nog de meest logische alternatieve optie. Maar ja, omdat die hint op dezelfde manier naar mij als naar Lloyd kan wijzen betwijfel ik ook of Lloyd cult is.

Onderbuik gevoel, ik ben 1 vd weinige die niet op lloyd wilde stemmen toen iedereen achter elkaar ging stemmen. Als je dus denkt dat lloyd goed is, waarom op mij stemmen?

Hier heb je sowieso gelijk in. Tien stemmen zegt niks. Zeker niet op dag 1 waarbij een groot deel (inclusief mezelf) al lang blij is dat ze zelf niet de zak zijn.

ik stem liever iemand eruit waar een hint naar toe lijkt te wijzen, dan zoals in die vorige games een random inactieve burger

met als risico dat wanneer lloyd burger blijkt te zijn ik zelf morgen onder het schavot eindig

Ja, en dat is eigenlijk nog de meest logische alternatieve optie. Maar ja, omdat die hint op dezelfde manier naar mij als naar Lloyd kan wijzen betwijfel ik ook of Lloyd cult is.

Is geen eens een hint ook
En zo ja de slechtste ooit.

Ben overigens gewoon burger joh

ik stem liever iemand eruit waar een hint naar toe lijkt te wijzen, dan zoals in die vorige games een random inactieve burger

met als risico dat wanneer lloyd burger blijkt te zijn ik zelf morgen onder het schavot eindig

De hint is gewoon niet juist. Is hetzelfde als random stemmen.

---------- Post toegevoegd 17 September 2013 om 19:36 ----------

Is geen eens een hint ook
En zo ja de slechtste ooit.

Ben overigens gewoon burger joh

Je mag je rol niet vertellen.

Revote naar Boddin

Dat dacht je in het vorige spel ook:D

Terug
Naar boven