MuscleMeat

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

ik stem liever iemand eruit waar een hint naar toe lijkt te wijzen, dan zoals in die vorige games een random inactieve burger

met als risico dat wanneer lloyd burger blijkt te zijn ik zelf morgen onder het schavot eindig
Dat laatste wat mij betreft sowieso niet. Vind het erg stom om iemand die een hint verkeerd oplost er dan maar uit te stemmen.
Dat is een sanctie op het doen van moeite.

Zijn volgens mij trouwens geen inactieven. Duidelijk slecht weer buiten.
Is geen eens een hint ook
En zo ja de slechtste ooit.

Ben overigens gewoon burger joh
Zo slecht vind ik de hint eerlijk gezegd niet hoor. Hij is hooguit wat te gemakkelijk. En zoals wel vaker kan je er meerdere kanten mee op.

Of de hint nou klopt of niet, hij is mooi omdat hij voor discussie zorgt.

Voelde toen best persoonlijk. Srs. Moest bijna huile:(
komt wel goed ferry

---------- Post toegevoegd 17 September 2013 om 19:45 ----------

Valt het jullie overigens ook zo op dat robp inactief is. Heeft hij soms wat te verbergen?

• Topic Starter Topic Starter
Als ik goed volg hebben er momenteel 21 van de 28 deelnemers een stem uitgebracht. Iedereen is verplicht van te stemmen.

Ik stem zo. Ben nog hard aan het twijfelen.
Idem.

Enne ... Level 2 mensen. :cool:

Z1000, bedankt voor het laatste zetje. En al mijn andere fans natuurlijk ook bedankt voor alle karma die ik de afgelopen tijd heb mogen ontvangen. Prachtig moment dit, mijn leven voelt een stukje completer nu.

Idem.

Z1000, bedankt voor het laatste zetje. En al mijn andere fans natuurlijk ook bedankt voor alle karma die ik de afgelopen tijd heb mogen ontvangen. Prachtig moment dit, mijn leven voelt een stukje completer nu.

Had ik maar zo'n lange e-derde been :(.

<===

Sanca heeft de grootste e d*ck van dbb. srs

• Topic Starter Topic Starter
Idem.

Wat had ik ook alweer gezegd over karmaposts?:D Spelleider word wel schamelijk over het hoofd gezien.

Ik stem op lloydatoni vanwege de hint. Maar twijfel echt eraan.

Sorry bro

Iemand een overzicht?

Lloydatoni wegens geen alternatief.

We hopen er maar het beste van.

Jimbooo

Normaal als je je rol verklapt lig je eruit, en hij ligt er niet uit dus heeft hij zijn rol niet verklapt..

Zoiets

EDIT: Damn zie nu pas dat het Lloydatoni was die zijn rol verklapte, zo stom.
kl***zak ben ik

Laatst bewerkt:
lloyd ik heb je proberen verdedigen jongen :(

lloyd ik heb je proberen verdedigen jongen :(

Hoe heb je hem kunnen verdedigen dan...? Hij is de enige naar wie een redelijke hint staat, is geen mogelijkheid om met zekerheid te kunnen zeggen, die hint klopt niet want lloy is zeker goed, of weet jij meer dan wij ?

Hmm, die hint zou kunnen verwijzen naar Boddin.

En waarom verwijst hij dan niet naar de 2de post in dit topic, naar de 2de post na het openingsverhaal, of naar IIoydatoni of naar aIIey cat? Leuke onderbouwde stem terug goed bezig!

Diaphei jongen ik snap je echt niet. Ik verwijs de 2 naar II. Je zegt meteen dat illoyd cult is. Bent er steenvast van overtuigd, ik stem op jou, opeens krabbel je terug? Wat is dit voor gezever? Ik laat alvast me stem staan op jou diaphei. Hij was/is er steenvast van overtuigd dat die hint naar illoyd verwijst, terwijl het duizend andere oplossingen kan hebben. Nu probeert hij terug te krabbelen omdat hij weet dat illoyd burger is, en er daarom morgen zelf aangaat. Dit is toch duidelijk?...

Geen overzichtje van stemmen?

Terug
Naar boven