AndroidHealthClinic

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Dit zijn de stemmen die ik zie, bitches

robP - Alley cat
tremendes - unknowndbb
Alleycat - unknowndbb
Penose - unknowndbb
weightboy - Stefanovich - UnknowDbb - Stefanovich
jorgyboy - z1000 - unknowndbb
jimbooo- - alleycat - weightboy - unknowndbb - sanca - jimbooo - unknowndbb - sanca
unknowndbb - Alleycat - weightboy - sanca - unknowndbb
Boddin - sanca
origineel - unknowndbb - woopy
z1000 - sanca
Guts - unknowndbb
biobeast - weightboy
sanca - jimbooo - unknowndbb
krimlo - Krimlo - sanca
stefanovich - sanca
golderado - sanca

Laatst bewerkt:
Bij deze ga ik op unknowndbb

vanochtend ging het nog tussen jou en unknown, is de hint op sanca opeens weer naar boven gebracht ofzo ?

Hmm, ik zou wel voor penose over unknown hebben gekozen, is sanca dan gewoon een offer van de cults om penose te redden? (nee ik geloof nog steeds niet dat jij jager bent want dan zou je je rol verklapt hebben en uitgeschreven moeten zijn, net als dat de heks e.d. in vorige games hun hints niet zomaar mochten vertellen)

En aangezien markrot wel uitgeschreven is voor inactiviteit en vincenzio niet, kan ik niet anders denken dat hij een belangrijkere rol heeft ofzo omdat we t anders niet meer kunnen winnen...

unknowndbb

Geen zin om alles terug te lezen.

Zie wel een trend: mensen die actief spelen stemmen Unknown. Mensen die niet actief spelen stemmen Sanca.

Vanuit die logica UnknownDBB dan maar.

laat het gelijk zijn dan liggen ze er beiden uit

Sanca

fml :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.515
Wat is nu de eindstand iemand? anders kan ik direct beginnen aan het verhaal (was ondertussen zelf begonnen aan het topic te overlezen omdat ik berichten kreeg dat de stand niet klopte)

Gvd lekker te volgen dit. Ben benieuwd wie het geworden is.

Dit zijn de stemmen die ik zie, bitches

weightboy - Stefanovich - UnknowDbb - Stefanovich
jorgyboy - z1000 - unknowndbb
jimbooo- weightboy - unknowndbb - sanca - jimbooo - unknowndbb - sanca
unknowndbb - Alleycat - weightboy - sanca - unknowndbb
Boddin - sanca
origineel - unknowndbb - woopy
z1000 - sanca
Guts - unknowndbb
biobeast - weightboy
sanca - jimbooo - unknowndbb
krimlo - Krimlo - sanca
stefanovich - sanca
golderado - sanca

Je vergeet mijn stem..

sjonge jonge jonge..is het weer zover ? Volgens mij heb ik de stemming gemist dus zal ik morgen weer stemmen. Sorry maar ik heb het erg druk gehad de afgelopen dagen. Ik ben net thuis dus ben direct naar dbb gesurf, maar het ziet ernaar uit dat het spel een slechte wending heeft gemaakt ergens ??? veel boze mensen weer :(
Ik lees het verhaal van Wauter morgen wel weer :)

sjonge jonge jonge..is het weer zover ? Volgens mij heb ik de stemming gemist dus zal ik morgen weer stemmen. Sorry maar ik heb het erg druk gehad de afgelopen dagen. Ik ben net thuis dus ben direct naar dbb gesurf, maar het ziet ernaar uit dat het spel een slechte wending heeft gemaakt ergens ??? veel boze mensen weer :(

Oh ja..jij deed ook mee.:p

Terug
Naar boven