Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
50% dat ie cult is
Nee srs geen idee kerel haha
Vind het zoiezo allemaal waardeloos dit.
Heb je zelf iemand waarvan je overtuigd bent dat ie cult is? Ik ben bereid te volgen.
---------- Post toegevoegd 20 September 2013 om 18:17 ----------
Ow geen idee, niet gelezen, maar bedankt voor het verklappen van de rol.
Dan maar iemand anders.
Ik change mijn stem weer terug naar Stefanovich
Post hier toch niet, maar stemt wel, ofwel cult ofwel een rol die na 21.00 mag pm 'en, dus grot kans dat ie ook slecht is

stem nou maar op gewichtjongen. Als penose eruit gaat en hij is inderdaad de jager kunnen we nog altijd remi eruit stemmen. Gewichtjongen is zo'n zelfde soort inactieve cult als bikers was.
Ik ben er van overtuigd dat jij er een bent. Ga je nu op jezelf stemmen?
.
Ja, **** dit hele ** spel.
Elke keer weer worden er weer burgers uitgeflikkerd vanwege halve gare k*t hints.
Cults, **** juliie
UNKNOWNDBB
Ik post het overzicht, maar ik had niet eens gezien dat jij zoveel stemmen had.Kan iemand even verklaren waarom ik zoveel stemmen heb![]()
Ik post het overzicht, maar ik had niet eens gezien dat jij zoveel stemmen had.
Komt door gisteren, hint van het aambeeld en de boom van een man ofzo.
Ik had de zolder hint wel gevonden, jonge vriend. En gisteren ook de aambeeld hint.Wat een bullshit, in het vorig spel was de hint ook zogezegd de meest mannelijke terwijl de echte hint de zolder was, jammer dat er niet verder word gezocht en zo alle cults "ongemerkt" burgers eruit helpen