XXL Nutrition

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Als ik het verhaal goed lees. Dan begrijp ik dat er nog senatoren over zijn. We zijn dus lekker dubbel ****ed. Ik zie nou alles wel erg somber in.
Wauter wat er gebeurd er nou met de niet actieve?

Ik ben geneigd tremedes te volgen. Ik ging gister namelijk al op Stefanovich.
Had niet verwacht dat er nog senatoren over waren. Zeker niet omdat ze ook nog een priester hadden. Bad guys waren met een hoop dan.

Wil wel mee op Stefano, weet het ook niet anders. Stomme aambeeld heel de tijd ...

Had niet verwacht dat er nog senatoren over waren. Zeker niet omdat ze ook nog een priester hadden. Bad guys waren met een hoop dan.

Wil wel mee op Stefano, weet het ook niet anders. Stomme aambeeld heel de tijd ...

Zie de link ook niet met het aambeeld.
Ik ben rond 4 uur pas thuis. Zal dan met mijn stem komen.

Ga mee op jimboo guys. Vertrouw me

Eens denken, wie doet er hier allemaal iets met ijzer, tricky :D

:roflol:

---------- Post toegevoegd 23 September 2013 om 11:58 ----------

Ik denk subgenius en stefanovisch als zekerheidje maar nu sub op stefa stemt heb ik weer twijfels.
Boddin had het gisteren bij het rechte eind. Dus zou hij misschien verdienen met hem mee te gaan maar ben niet zo zeker van boddin. Waarom weet ik niet.

---------- Post toegevoegd 23 September 2013 om 11:59 ----------

Ik denk subgenius en stefanovisch als zekerheidje maar nu sub op stefa stemt heb ik weer twijfels.
Boddin had het gisteren bij het rechte eind. Dus zou hij misschien verdienen met hem mee te gaan maar ben niet zo zeker van boddin. Waarom weet ik niet.

:roflol:

---------- Post toegevoegd 23 September 2013 om 11:58 ----------

---------- Post toegevoegd 23 September 2013 om 11:59 ----------

Jimboo is caesar ofwel senator. Vertrouw me. Heb ik het bij het misse eind, stem me er dan uit. I don't care

Stefanovich

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.888
De geheime rol is trouwens zo goed als gevonden door een (ex)deelnemer :) Niet zo verbazend moeilijk dus.

unknowndbb --> senator
golderado --> senator
stefanovich
boddin
z1000
krimlo

Bovenstaand lijstje zijn al de mensen die op Sanca hebben gestemd toen Unknown eruit ging.

Het zullen uiteraard niet allemaal senatoren zijn, maar er zitten er zowiezo nog tussen, begrijp niet dat die er nog niet allemaal uit zijn?

Er wordt nogal vlot gestemd op stefanovich, dus kans is reeel dat hij goed is.

Z1000 dan maar.

Zit er een geheime rol in dan? Hahah wist ik niet..
Wie pakken we ?

unknowndbb --> senator
golderado --> senator
stefanovich
boddin
z1000
krimlo

Bovenstaand lijstje zijn al de mensen die op Sanca hebben gestemd toen Unknown eruit ging.

Het zullen uiteraard niet allemaal senatoren zijn, maar er zitten er zowiezo nog tussen, begrijp niet dat die er nog niet allemaal uit zijn?

Z1000 dan maar.

Ja dit rijtje wil ik best aanhouden. Zo speel ik het spel ook, op basis van stemgedrag, ben waarschijnlijk niet capabel genoeg om het anders te doen en hints te ontrafelen haha.

Maar Z1000 wilde met mij meegaan op stefanovich die ik ook verdenk. Boddin zat gisteren goed dus die verdiend wat credits.
Voor mij nog steeds stefanovich of subgenius maar krimlo valt ook over te praten wat mij betreft.

De enige reden waarom ik op sanca heb gestemd is omdat ik Unknown nogal vertrouwde, dit bleek achteraf niet echt slim te zijn. Stem wat je wil, maar als je mij eruit stemt dan ben je geen cult kwijt, wel een onwetende niet echt capabele good guy.

unknowndbb --> senator
golderado --> senator
stefanovich
boddin
z1000
krimlo

Z1000 dan maar.

Waarom speel je nog mee. Je hebt 2x gestemd op mij.

Ik stem op stefanovich

Ja dit rijtje wil ik best aanhouden. Zo speel ik het spel ook, op basis van stemgedrag, ben waarschijnlijk niet capabel genoeg om het anders te doen en hints te ontrafelen haha.

Maar Z1000 wilde met mij meegaan op stefanovich die ik ook verdenk. Boddin zat gisteren goed dus die verdiend wat credits.
Voor mij nog steeds stefanovich of subgenius maar krimlo valt ook over te praten wat mij betreft.

Waarmee zat Boddin gisteren goed?

Op Stefanovich wordt er veel gestemd, zonder veel argumentatie. Zie vooral posts voorbij komen met enkel zijn vetgedrukte naam in.

Waarom speel je nog mee. Je hebt 2x gestemd op mij.

Monster defense.

Schiet liever eens op, wil ook weer meespelen !

Waarmee zat Boddin gisteren goed?.

Je hebt het duidelijk niet gevolgd..volgens boddin moesten we niet op biobeast stemmen. En nu hebben we niks meer te nken vannacht.

Stefanovich vanwege zijn stem op Sanca en steeds even op het laatste moment stemmen, ingefluisterd door zijn cult vriendjes.

Tenminste dat denk ik..

Je hebt het duidelijk niet gevolgd..volgens boddin moesten we niet op biobeast stemmen. En nu hebben we niks meer te nken vannacht.

Stefanovich vanwege zijn stem op Sanca en steeds even op het laatste moment stemmen, ingefluisterd door zijn cult vriendjes.

Tenminste dat denk ik..

Nah, inkomen vanaf ronde 2 is niet zo ideaal en had dan ook nog eens een druk weekend dus ben niet mee met wie op wie stemt. Enige waar ik me dus aan vast kan houden is dat lijstje en hoewel het weinig is, is het wel 'sterk'. Indien een cult dreigt te sterven, zullen andere cults er bijna zo goed als zeker altijd allemaal op stemmen om hem te redden. Dat er nu nog vier van overblijven is goed gespeeld van de cults, al lees ik ook wel dat ik precies niet de enige ben die inactief was de voorbije dagen :o

Tjah, stefanovich staat inderdaad bij op de lijst, maar er wordt momenteel heel vlot op gestemd en niemand red hem dus lijkt me verdacht ;)

Terug
Naar boven