XXL Nutrition

Forumgame 24: Het beloofde land

Allemaal vriendjes van elkaar hier, ik merk het.
Sorry dat ik niet zo super ben in het begrijpen van rollen, is immers mijn tweede spel.
Ik meen dat een burgemeester elke ronde kan kiezen aan welke zijde hij staat?
Heb ik dat verkeerd begrepen denk ik?

Ja. Jammer dat ik al dood ben. Benieuwd of het kwam vanwege mijn stem op jimbooo of omdat ze van mij zeker wisten dat ik niet beschermd zou worden. Achja, meer tijd over voor de tentamens zo. Succes burgers!

Sorry dat ik niet zo super ben in het begrijpen van rollen, is immers mijn tweede spel.

Daar gaat het niet om. Het gaat er om dat jij zegt te denken dat hij aan beide kanten kan staan waarop Wauter je gewoon vertelt dat in het verhaal staat dat hij goed is. Vervolgens ga jij Wauter aanvallen.
In het vorige spel merkte ik ook al dat als iemand je gewoon gemeend advies of hulp geeft, door bv een argument van je op een logische manier te weerleggen, je die persoon ineens gaat aanvallen. Misschien moet je even rustiger lezen wat er gezegd wordt alvorens in de verdediging te schieten ;)

Als de burgemeester elke ronde kan kiezen zou zijn rol wel heel makkelijk worden. "Oh ik zie dat henry aan het winnen is, ik sluit me maar bij hem aan". Burgemeester maakt in het begin van het spel zijn keuze en daar blijft hij bij.

Supersized wil ik ook wel eruit stemmen hoor.

Bescherm me vriendje natuurlijk

Sonny daarentegen vierde zijn overwinning met een dieptrieste vrijpartij met een travestiet nadat hij de nodige whisky had gedronken. Hij kon de wereld aan dacht hij, tot hij zag wat 'ze' in huis had voor hem. Hij besloot dat het voor een keer wel kon en ging ervoor.
Coïtus met een travestiet.

Dan kom ik toch weer bij Tremendes uit hoor.

Tuuuuurlijk jongens.:rolleyes:

:roflol: vincenzio kan ook burger zijn, al was t vorige x ook een inactieve cult

Begrijp de stemmen op mij opzich wel. Was gisteravond niet actief, ik was met mijn schoonfamilie naar de bios in Hengelo ( 19:15, about time )

Ben een weekje in een huisje hier. Kan t evt wel bewijzen met een bonnetje uit duitsland, waar ik net ben geweest.

Begrijp de stemmen op mij opzich wel. Was gisteravond niet actief, ik was met mijn schoonfamilie naar de bios in Hengelo ( 19:15, about time )

Ben een weekje in een huisje hier. Kan t evt wel bewijzen met een bonnetje uit duitsland, waar ik net ben geweest.

Doen! Cuz we all care so much!

Hoeft niet, maar ben je burger of cult

Sanca drinkt dus whisky? Is dat een feitje? Zit ook aan het volgende steeds te denken..Stond politie bij Alley aan de deur, lijfwacht?
Waarom verdenken jullie supersized? Die hint heb ik ergens gemist.

Daar gaat het niet om. Het gaat er om dat jij zegt te denken dat hij aan beide kanten kan staan waarop Wauter je gewoon vertelt dat in het verhaal staat dat hij goed is. Vervolgens ga jij Wauter aanvallen.
In het vorige spel merkte ik ook al dat als iemand je gewoon gemeend advies of hulp geeft, door bv een argument van je op een logische manier te weerleggen, je die persoon ineens gaat aanvallen. Misschien moet je even rustiger lezen wat er gezegd wordt alvorens in de verdediging te schieten ;)

Je hebt gelijk, vergeef je het me? :rolleyes: Ik vat de dingen misschien wel verkeerd op, Wauter geeft aan dat ik fout zit maar niet waarom. Vervolgens vraag ik hem aan te geven waarom ik fout zit en ik krijg geen uitleg terug. Vandaar dat ik dacht dat hij mij aan het bashen was.

---------- Post toegevoegd 22 October 2013 om 15:23 ----------

Als de burgemeester elke ronde kan kiezen zou zijn rol wel heel makkelijk worden. "Oh ik zie dat henry aan het winnen is, ik sluit me maar bij hem aan". Burgemeester maakt in het begin van het spel zijn keuze en daar blijft hij bij.

Thanks, hier heb ik wat aan! :)

---------- Post toegevoegd 22 October 2013 om 15:24 ----------

Doen! Cuz we all care so much!

Ben jij niet dood:roflol:

Je hebt gelijk, vergeef je het me? :rolleyes: Ik vat de dingen misschien wel verkeerd op, Wauter geeft aan dat ik fout zit maar niet waarom. Vervolgens vraag ik hem aan te geven waarom ik fout zit en ik krijg geen uitleg terug. Vandaar dat ik dacht dat hij mij aan het bashen was.

Info vrijgeven over wie de burgemeester kan zijn? Slim plan.

Ik ben geen cult.

Ik stem op boddin :')

Nee ik stem voor nu op supersized

Ik wil ook wel weer op vincenzio gaan.

Supersized wil ik ook wel eruit stemmen hoor.

Wil ook op jorgyboy gaan hoor

Sta jij wel eens achter je eigen keuzes?

---------- Post toegevoegd 22 October 2013 om 15:41 ----------

Ik ben geen cult.

Ik stem op boddin :')

Nee ik stem voor nu op supersized

Omdat?

Vincenzio je krijgt hem terug, vanwege je afwezigheid in dit spel en vorige spel. En omdat je gewoon zomaar in de rondte stemt. Asje..is je tweede trouwens ;)

Omdat ik wel een cult in je zie :)

Terug
Naar boven