AndroidHealthClinic

Forumgame 24: Het beloofde land

De arme Henry die zojuist uit het ziekenhuis ontslagen is, is ontzettend teneergeslagen van het verraad binnen zijn familie. De arme jorgyboy is gewoon door zijn mede cults voor de leeuwen gevoerd.
Verder zijn dit de stemmers op Jorgy

-Alley Cat
-Biobeast
-FabulaActaest
-Weightboy
-Diaephi
-Woopy
Van de zes namen hoort er sowieso nog eentje in het kamp van Henri lijkt me.

Mij kan je in principe doorstrepen omdat Henri vannacht geprobeerd heeft me te vermoorden.
Zelf ben ik geneigd om ook Woopy en Biobeast door te strepen omdat ik niet geloof dat die op dag 1 een collega eruit zouden stemmen zonder dat ze daar verder iets mee op zouden schieten.

Blijven er voor mij dus drie over. In het geval van Weightboy of Diaephi zou het een fout geweest zijn, wat zou verklaren waarom Jorgy wat geirriteerd was. In het geval van Fabula zou het zelfbescherming zijn geweest, wat op zich logischer is.

Van de zes namen hoort er sowieso nog eentje in het kamp van Henri lijkt me.

Mij kan je in principe doorstrepen omdat Henri vannacht geprobeerd heeft me te vermoorden.
Zelf ben ik geneigd om ook Woopy en Biobeast door te strepen omdat ik niet geloof dat die op dag 1 een collega eruit zouden stemmen zonder dat ze daar verder iets mee op zouden schieten.

Blijven er voor mij dus drie over. In het geval van Weightboy of Diaephi zou het een fout geweest zijn, wat zou verklaren waarom Jorgy wat geirriteerd was. In het geval van Fabula zou het zelfbescherming zijn geweest, wat op zich logischer is.

Goed gevonden, zou kunnen dat Wboy medecult is en vanwege irritatie van vorige game mee is gegaan op Jorgy?

Sta jij wel eens achter je eigen keuzes?

---------- Post toegevoegd 22 October 2013 om 15:41 ----------

Ja je ziet toch dat er staat ik wil..
er staat niet: ik wil????

Ik geef alleen opties aan, mocht iedereen op iemand anders gaan heeft het geen zin om alleen op iemand te stemmen he..

Ik wil jouw er gewoon uit hebben, simpel

Woopy heeft de uitleg van de rollen van de vorige game verwijderd.
Vindt dit verdacht ivm een hint die ik in de tekst vond..

UnknownDBB is weer (of nog steeds?) verdacht stil... Zou toch denken dat ie na een dag wel uitgetrokken is aan zijn pik en met wat zinnigs op de proppen komt.
Ben je zelf soms evil dat je je maar op de achtergrond hou?

UnknownDBB is weer (of nog steeds?) verdacht stil... Zou toch denken dat ie na een dag wel uitgetrokken is aan zijn pik en met wat zinnigs op de proppen komt.

Had die niet veel schoolwerk ofzo? In het vorige spel was hij ook niet echt actief en wanneer hij actief werd was het spel na een dag al zo goed als gewonnen voor de burgers :D

Hij laat het voorlopig nog aan zijn stagiaires over.

Misschien is hij waar daklozen eten aan het geven ofzo? :dunno:

Nah wat ben je zelf IMBA? Lijkt me nogal simpel om de aandacht op mij te vestigen.

Maar om antwoord op je vraag te geven. Ik vind het enorm laf om als cult inactief te spelen,zal als ik cult was wel actiever zijn. Overigens ben ik nu inactief vanwege school, maar zal van avondwel actief zijn ..
Ow de prostituee is in het verhaal een travestiet. Gok dat dat de gek is, aangezien het dus een fake wijf is.
Dus weet niet welke prostituee Sonny uitgekozen had, maar houd er maar rekening mee dat je de gek bent.

Nah wat ben je zelf IMBA? Lijkt me nogal simpel om de aandacht op mij te vestigen.

Maar om antwoord op je vraag te geven. Ik vind het enorm laf om als cult inactief te spelen,zal als ik cult was wel actiever zijn. Overigens ben ik nu inactief vanwege school, maar zal van avondwel actief zijn ..
Ow de prostituee is in het verhaal een travestiet. Gok dat dat de gek is, aangezien het dus een fake wijf is.
Dus weet niet welke prostituee Sonny uitgekozen had, maar houd er maar rekening mee dat je de gek bent.

Wil gewoon wat meer input van je zien.
Vind je altijd een goede speler.
Mocht je niet in hetzelfde team als ik zitten heb ik je er het liefst zo snel mogelijk uit.
Eerlijke zaak toch?
Daarbij heb je lang zat aan je pik getrokken, de blaren zullen er inmiddels wel aanhangen. :p

De arme Henry die zojuist uit het ziekenhuis ontslagen is, is ontzettend teneergeslagen van het verraad binnen zijn familie. De arme jorgyboy is gewoon door zijn mede cults voor de leeuwen gevoerd. Het teneergaan van zijn soldaat is een groot gemis en hij besluit wraak te nemen voor zijn geliefde jorgyboy.

Jimbooo stemde gisteren op Fabula. Fabula zit dus niet in het kamp van Sonny.

Stemming gisteren ging tussen Fabula en Jorgyboy, Fabula stemde om 21.19 op Jorgyboy. Uit lijfsbehoud, zoals hij zelf al aangaf.

Koppelen we dat aan de zin uit het vorige verhaal dat Jorgy "door zijn mede cults voor de leeuwen gevoerd." is en ik ben geneigd te zeggen dat Fabula in hetzelfde kamp zit als Jorgy.
Het is nog altijd maar een theorie, maar kom er toch even op terug.

Stemming ging tussen Fabula en Jorgy. Lloyd geeft aan dat Jorgy verraden is door zijn mede-cults. Sowieso is Fabula dan de meest waarschijnlijke cult om op Jorgy te stemmen omdat hij er anders zelf uit zou zijn gegaan.

Maar het is in mijn ogen zelfs mogelijk dat alle cults op Jorgy zijn gegaan om Fabula te redden. Eén van die twee zou gaan en misschien dachten ze dat Jorgy door de vorige game zo besmet was dat hij er sowieso snel uit zou zijn gegaan.

Vincenzio vind ik ook zeker een goede optie wegens het feit dat hij gisteren helemaal niet gestemd heeft, maar ik ga voorlopig toch op FabulaActaEst.

Het is nog altijd maar een theorie, maar kom er toch even op terug.

Stemming ging tussen Fabula en Jorgy. Lloyd geeft aan dat Jorgy verraden is door zijn mede-cults. Sowieso is Fabula dan de meest waarschijnlijke cult om op Jorgy te stemmen omdat hij er anders zelf uit zou zijn gegaan.

Maar het is in mijn ogen zelfs mogelijk dat alle cults op Jorgy zijn gegaan om Fabula te redden. Eén van die twee zou gaan en misschien dachten ze dat Jorgy door de vorige game zo besmet was dat hij er sowieso snel uit zou zijn gegaan.

Vincenzio vind ik ook zeker een goede optie wegens het feit dat hij gisteren helemaal niet gestemd heeft, maar ik ga voorlopig toch op FabulaActaEst.

Hmm zou kunnen maar ik heb één bedenking. Hoe groot is de kans dat twee cults van hetzelfde team in de eerste ronde allebei verdacht worden en er serieus opgestemt word?

Klein, daar heb je absoluut gelijk in.

Maar hoe groot is de kans dat er in ronde één een cult en een niet-cult zo goed als evenveel stemmen krijgen en de cult er uitgestemd wordt doordat zijn collega-cults niks doen of zich aansluiten bij de stemmen op de cult?
Ook niet groot en toch is dat het alternatieve scenario.

Terug
Naar boven